Campus d'Alcoi de la UPV

Beques i ajudes

Amb la finalitat de garantir el dret de tots els alumnes a cursar estudis universitaris, el Ministeri d'Educació, la Conselleria d'Educació i la mateixa Universitat Politecnica de Valencia convoquen diverses beques i ajudes.

En el següent enllaç podras trobar tota la informació relativa a aquestes beques.

Cercador de convocatories i resolucions de beques publicades al Campus d'Alcoi:

Totes les convocatories de beques i ajudes publicades en la pagina web del Campus d'Alcoi de la UPV així com les resolucions, es podran consultar a través del següent cercador.

Cercador de beques i ajudes del Campus d'Alcoi

Concursos publicats al Campus d'Alcoi:

A més de les beques oficials, són moltes les empreses i entitats que convoquen concursos i als quals es poden presentar estudiants del Campus d'Alcoi. En publicar-se en la pagina principal les notícies d'actualitat, aquestes notícies de concursos desapareixen del primer planol, però des d'aquesta pagina es pretén concentrar totes elles.

Cercador de convocatories de concursos del Campus d'Alcoi

Escola d
Claustre del Palacio Fortalesa del Marquès de Dosaigües d´Onil