Campus d'Alcoi de la UPV

Inici UPV Alcoi :: Perfils :: Estudiant

Gabinet d'Orientació Psicopedagògica Universitària (GOPU)

El Gabinet d'Orientació Psicopedagògica Universitària és un servei que depèn de l'Institut de Ciències de l'Educació (HISSE), que ofereix orientació de forma personal o grupal per a atendre les demandes de l'alumnat de la UPV. La seua finalitat és la de contribuir al desenvolupament acadèmic i personal dels seus estudiants en un espai diferent al context de l'aula.

El GOPU t'atén mitjançant entrevistes individuals concertades a través de cita prèvia, que permeten avaluar la problemàtica, dissenyar un pla d'intervenció i realitzar un seguiment de l'evolució personal i acadèmica de l'alumne.

Què m'ofereix?

L'atenció es duu a terme mitjançant entrevistes individuals concertades a través de cita prèvia, que permeten avaluar la problemàtica, dissenyar un pla d'intervenció i realitzar un seguiment de l'evolució personal i acadèmica de l'alumne.

T'ajudem a millorar les teues tècniques de treball intel·lectual i formar-te en metodologia de l'estudi universitari per a millorar el rendiment acadèmic. També orientar-te acadèmicament per a la presa de decisions. Et proporcionem els recursos necessaris perquè pugues controlar l'ansietat i manejar l'estrès, superar els problemes de relacions interpersonals, millorar l'autoestima, en definitiva, al fet que et sentes bé.

Com contactar?

Pots sol·licitar una cita per a assessorament individual a través de la teua INTRANET UPV, en l'apartat SERVEIS, Institut de Ciències de l'Educació

• Ens podràs trobar en la 4a planta de l'Edifici Carbonell (ICE), despatx C3DB9.
  • Telèfon: 966 52 85 49
  • Correu electrònic: aaguilar@ice.upv.es

La ciutat d´Alcoi
Inauguració nomene edifici "Georgina Blanes"