Campus d'Alcoi de la UPV

Inici UPV Alcoi

Investigaci├│ en el Campus d'Alcoi

L'estructura d'investigaci├│ del Campus d'Alcoi de la Universitat Polit├Ęcnica de Val├Ęncia s'engloba dins de l'estructura de la UPV. Compta amb el CTT per a gestionar les activitats i la col┬Ělaboraci├│ cient├şfica. I realitza una s├Ęrie d'activitats encaminades a la Difusi├│ com la 'Setmana de la Ci├Ęncia', 'La Universitat d┬┤Estiu' i 'Congressos'.

Estructures d┬┤Investigaci├│ del Campus d┬┤Alcoi de la UPVEstructures d'Investigaci├│

La UPV organitza la seua activitat investigadora i de transfer├Ęncia de tecnologia a trav├ęs de diferents estructures.

CTT del Campus d┬┤AlcoiCTT del Campus d'Alcoi

La UPV ├ęs un actor important en els processos d'innovaci├│ tecnol├▓gica i desenvolupament regional.

Activitats de Difusi├│Activitats de Difusi├│

La Universitat realitza diverses activitats per a difondre les seues investigacions al camp empresarial i a la societat en general.

Classes de spinning
Alumnes en una aula de l
Lliurament de diplomes als millors estudiants del Campus d┤Alcoi
Edifici de FerrÓndis