Ajudes per a promoure l'ús del valencià

En la docència, la recerca i la vida universitària en general.

En la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del 2016-2017.

[ 07/03/2017 ]

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ofereix diverses ajudes per a promoure l'ús del valencià en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del 2016-2017.

Sol·licituds

Per mitjà dels formularis de la intranet (apartat de Serveis > Servei de Promoció i Normalització Lingüística) o de la pàgina web www.upv.es/bondia > ajudes.

Termini de sol·licituds: fins al 10 d’abril de 2017 (Resolució: abans del dia 26 de maig de 2017).

Primer certamen escolar de robótica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robótica VILLENABOT 17
Tendrá lugar en el IES Hermanos Amorós de Villena el próximo 1 de junio.
Así fueron las Fiestas del Campus de Alcoy 2017 Así fueron las Fiestas del Campus de Alcoy 2017
Rememora los mejores momentos de las Fiestas.
TEDxAlcoi superó las expectativas TEDxAlcoi superó las expectativas
1088 asistentes, 23 oradores, 10 horas de divulgación, educación y diversión.
Curso de iniciación en Facebook para PYMES en Xàtiva Curso de iniciación en Facebook para PYMES en Xàtiva
Impartido por Araceli Gisbert, directora de Proyectízate.
Cata de vinos con el enólogo José Luis Aleixandre Cata de vinos con el enólogo José Luis Aleixandre
Mercado Municipal de Xàtiva dentro de la programación de Firall.
Alumnos del Campus de Alcoy visitan Actiu Alumnos del Campus de Alcoy visitan Actiu
Acompañados por Ana María Garcia, Directora Académica del Grado en ADE.