Ajudes per a promoure l'ús del valencià

En la docència, la recerca i la vida universitària en general.

En la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del 2016-2017.

[ 07/03/2017 ]

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ofereix diverses ajudes per a promoure l'ús del valencià en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del 2016-2017.

Sol·licituds

Per mitjà dels formularis de la intranet (apartat de Serveis > Servei de Promoció i Normalització Lingüística) o de la pàgina web www.upv.es/bondia > ajudes.

Termini de sol·licituds: fins al 10 d’abril de 2017 (Resolució: abans del dia 26 de maig de 2017).

La UPV gana el concurso de robots humanoides CEABOT La UPV gana el concurso de robots humanoides CEABOT
Se trata de la quinta ocasión en los últimos seis años.
Nueva web Real Sociedad Española de Química Nueva web Real Sociedad Española de Química
De la sección territorial de Alicante.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Llamada Erasmus 2017-2018 Llamada Erasmus 2017-2018
Imprescindible para poder participar en el programa Erasmus.
Focus Pyme y Emprendimiento Focus Pyme y Emprendimiento
Experiencias empresariales de éxito en el territorio.
Premios Sandalio Miguel-María Aparicio Premios Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocados por la Fundación Institución Cultural Domus.
Ranking QS Ranking QS
La UPV, entre las 250 universidades con mayor índice de empleabilidad del mundo.