Suport al PDI per a la docència en valencià

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018.

[ 10/07/2017 ]

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018, amb la qual es pot sol·licitar bibliografia en valencià, i es difonen els recursos terminològics existents i els manuals en valencià de la UPV.

També es recorden els acords i orientacions referents a la docència en valencià.

Com sol·licitar bibliografia en valencià?

Fins al 20 de juliol, a través del formulari Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià es poden demanar tres obres en valencià (de diccionaris, vocabularis o manuals de la UPV) de les esmentades en els documents següents: obres terminològiques i manuals en valencià de la UPV. En el formulari, cal posar el mateix codi de l’obra que apareix davant del títol.

Recursos terminològics en línia

Actualment hi ha molts recursos terminològics en línia, de moltes de les obres en paper esmentades i també d’altres, que completen les possibilitats de consulta i supleixen obres descatalogades o exhaurides. Per a això, és recomanable consultar el document de recursos terminològics en línia i accedir a les obres en línia.

Acords i orientacions referents a la docència en valencià

Aquesta campanya es completa amb la referència als diferents documents existents a la UPV com a suport de suport a la docència en valencià.

• El professorat que vol impartir docència en valencià té preferència en elegir grups en valencià (acord del Consell de Govern de 28-5-2009).
  • Si la docència és impartida en valencià, el nombre d’hores es multiplica per 1,5 (Índex d’Activitat Docent).
  • Orientacions sobre criteris d'assignació lingüística de grups en els títols de grau i màster.
  • Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme.

La UPV, primera universidad de España en docencia La UPV, primera universidad de España en docencia
La Politècnica ocupa el puesto tres en el ranking global.
Premio al mejor expediente relacionado con el textil Premio al mejor expediente relacionado con el textil
La Cátedra AITEX - UPV concede un premio de 1500€.
Medalla UPV a las ciudades de València, Alcoy y Gandia Medalla UPV a las ciudades de València, Alcoy y Gandia
Con motivo del 50 aniversario de la UPV.
Ranking QS Ranking QS
La UPV obtiene el mejor resultado de su historia en el ranking QS.
La UPV, entre las 150 mejores universidades jóvenes del mundo La UPV, entre las 150 mejores universidades jóvenes del mundo
Sigue siendo la mejor politécnica de España.
50 aniversario 50 aniversario
La UPV presenta los actos conmemorativos del medio siglo de su nacimiento.
II Programa de Ayudas Polisabio 2018 II Programa de Ayudas Polisabio 2018
Impulsadas por la fundación Fisabio y la UPV.