Suport al PDI per a la docència en valencià

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018.

[ 10/07/2017 ]

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018, amb la qual es pot sol·licitar bibliografia en valencià, i es difonen els recursos terminològics existents i els manuals en valencià de la UPV.

També es recorden els acords i orientacions referents a la docència en valencià.

Com sol·licitar bibliografia en valencià?

Fins al 20 de juliol, a través del formulari Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià es poden demanar tres obres en valencià (de diccionaris, vocabularis o manuals de la UPV) de les esmentades en els documents següents: obres terminològiques i manuals en valencià de la UPV. En el formulari, cal posar el mateix codi de l’obra que apareix davant del títol.

Recursos terminològics en línia

Actualment hi ha molts recursos terminològics en línia, de moltes de les obres en paper esmentades i també d’altres, que completen les possibilitats de consulta i supleixen obres descatalogades o exhaurides. Per a això, és recomanable consultar el document de recursos terminològics en línia i accedir a les obres en línia.

Acords i orientacions referents a la docència en valencià

Aquesta campanya es completa amb la referència als diferents documents existents a la UPV com a suport de suport a la docència en valencià.

• El professorat que vol impartir docència en valencià té preferència en elegir grups en valencià (acord del Consell de Govern de 28-5-2009).
  • Si la docència és impartida en valencià, el nombre d’hores es multiplica per 1,5 (Índex d’Activitat Docent).
  • Orientacions sobre criteris d'assignació lingüística de grups en els títols de grau i màster.
  • Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme.

La UPV entre las cien mejores universidades del mundo La UPV entre las cien mejores universidades del mundo
Según el Global Ranking of Academic Subjects.
2º Summer Camp del Gran Consumo de AECOC 2º Summer Camp del Gran Consumo de AECOC
Participó Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus de Alcoy de la UPV.
El CampusTec finaliza con la presentación de trabajos El CampusTec finaliza con la presentación de trabajos
Han participado en los talleres 49 alumnos durante dos semanas.
La UPV, entre las 50 mejores universidades jóvenes del mundo La UPV, entre las 50 mejores universidades jóvenes del mundo
Según un nuevo ranking internacional publicado por la consultora Quacquarelli Symonds.
Acuerdo entre la UPV y el Banco Mediolanum Acuerdo entre la UPV y el Banco Mediolanum
Para completar la certificación oficial de sus asesores ante Mifid II.
Prácticas de Empresa en Colombia: una lección de solidaridad. Prácticas de Empresa en Colombia: una lección de solidaridad.
Erika Castillo Molina, gracias a las Becas Meridies.
Llamada Erasmus 2017-2018 Llamada Erasmus 2017-2018
Imprescindible para poder participar en el programa Erasmus.