Suport al PDI per a la docència en valencià

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018.

[ 10/07/2017 ]

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018, amb la qual es pot sol·licitar bibliografia en valencià, i es difonen els recursos terminològics existents i els manuals en valencià de la UPV.

També es recorden els acords i orientacions referents a la docència en valencià.

Com sol·licitar bibliografia en valencià?

Fins al 20 de juliol, a través del formulari Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià es poden demanar tres obres en valencià (de diccionaris, vocabularis o manuals de la UPV) de les esmentades en els documents següents: obres terminològiques i manuals en valencià de la UPV. En el formulari, cal posar el mateix codi de l’obra que apareix davant del títol.

Recursos terminològics en línia

Actualment hi ha molts recursos terminològics en línia, de moltes de les obres en paper esmentades i també d’altres, que completen les possibilitats de consulta i supleixen obres descatalogades o exhaurides. Per a això, és recomanable consultar el document de recursos terminològics en línia i accedir a les obres en línia.

Acords i orientacions referents a la docència en valencià

Aquesta campanya es completa amb la referència als diferents documents existents a la UPV com a suport de suport a la docència en valencià.

• El professorat que vol impartir docència en valencià té preferència en elegir grups en valencià (acord del Consell de Govern de 28-5-2009).
  • Si la docència és impartida en valencià, el nombre d’hores es multiplica per 1,5 (Índex d’Activitat Docent).
  • Orientacions sobre criteris d'assignació lingüística de grups en els títols de grau i màster.
  • Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme.

Aquí, hoy, mañana Aquí, hoy, mañana
¡No te pierdas el vídeo promocional de la UPV!
Concurso Diseño y Desarrollo de Tejido para textil hogar 2.0 Concurso Diseño y Desarrollo de Tejido para textil hogar 2.0
Organizado por la Cátedra AITEX-UPV está dotado de tres premios de 1000, 500 y 250 euros.
LLOG: un avance de la logística visual del futuro LLOG: un avance de la logística visual del futuro
El juego diseñado por Alejandro Rodríguez Villalobos cumple 3 años.
Presentación de Trabajos Final de Grado en Mutxamel Presentación de Trabajos Final de Grado en Mutxamel
Cuatro proyectos relacionados con el Aula Riu Sec.
La UPV entre las 100 mejores universidades del mundo La UPV entre las 100 mejores universidades del mundo
Y entre las 150 mejores en Ing. Química e Ing. Mecánica.
Primer premio Rotary con Alcoy y su universidad Primer premio Rotary con Alcoy y su universidad
Jóvenes talentos para el desarrollo económico y social de Alcoy.
Preinscripción Másteres Universit. Preinscripción Másteres Universit.
Del 28 de mayo al 15 de junio (y del 4 al 12 de septiembre).