Promoure de l'ús del valencià

En la docència, la recerca i la vida universitària en general.

Ajudes en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al primer quadrimestre del curs 2017-2018.

[ 18/09/2017 ]

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ofereix diverses ajudes per a promoure l'ús del valencià en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al primer quadrimestre del curs 2017-2018.

Sol·licituds

Per mitjà dels formularis de la intranet (apartat de Serveis > Servei de Promoció i Normalització Lingüística) o de la pàgina web www.upv.es/bondia > ajudes.

Termini de sol·licituds: fins al 13 d’octubre de 2017 (Resolució: abans del dia 17 de novembre de 2017).

Máster de Robótica y Visión Artificial Máster de Robótica y Visión Artificial
Respuesta a la creciente demanda de profesionales con experiencia en ambos campos.
XI Premios Ideas UPV XI Premios Ideas UPV
Tyris Software, gran vencedora en una noche.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 años del Programa Erasmus 30 años del Programa Erasmus
Programa estrella de movilidad de la Unión Europea.
Exposición de pintura “El arte por la memoria” Exposición de pintura “El arte por la memoria”
Sala Multiusos de Carbonell, desde el 7 de noviembre.
Desafío internacional “First Lego League” Desafío internacional “First Lego League”
El próximo 3 de febrero de 2018 en el Campus de Alcoy.
Primer premio Rotary con Alcoy y su universidad Primer premio Rotary con Alcoy y su universidad
Jóvenes talentos para el desarrollo económico y social de Alcoy.