Cinema en Valencià a Alcoi

Cicle de cinema en valencià coorganitzat pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 07/11/2017 ]
Cinema en valencià

La Universitat Politècnica de València (Campus d'Alcoi) i l'Ajuntament d'Alcoi (Regidoria de Política Lingüística) organitzen el Cicle de Cinema en Valencià 2017, que es desenvoluparà entre els mesos d’octubre i desembre.

S’hi projectaran un total de cinc pel·lícules en valencià, amb entrada lliure, al Centre Cultural Mario Silvestre, adreçades als membres de la UPV, als estudiants de Batxillerat i al públic en general.

Programació:

• 13 d'octubre: L'editor de llibres, de Michael Grandage. Tràiler
  • 20 de novembre: La correspondència, de Giuseppe Tornatore. Tràiler
  • 27 de novembre: Demà comença tot, de Hugo Gélin. Tràiler
  • 4 de novembre: Quatretondeta, de Pol Rodríguez . Tràiler
  • 11 de desembre: Incerta glòria, de Agustí Villaronga . Tràiler

Les pel·lícules es projectaran al Centre Cultural Mario Silvestre d'Alcoi a les 19h. L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Organitzen: Universitat Politècnica de València-Campus d'Alcoi i Ajuntament d'Alcoi. Amb el suport de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua i el Gabinet Municipal de Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Alcoi.

Col·laboren: Universitat de València, Universitat Jaume I, Universitat d'Alacant i Universitat Miguel Hernández d'Elx.

La UPV, primera universidad de España en docencia La UPV, primera universidad de España en docencia
La Politècnica ocupa el puesto tres en el ranking global.
Premio al mejor expediente relacionado con el textil Premio al mejor expediente relacionado con el textil
La Cátedra AITEX - UPV concede un premio de 1500€.
Medalla UPV a las ciudades de València, Alcoy y Gandia Medalla UPV a las ciudades de València, Alcoy y Gandia
Con motivo del 50 aniversario de la UPV.
Ranking QS Ranking QS
La UPV obtiene el mejor resultado de su historia en el ranking QS.
La UPV, entre las 150 mejores universidades jóvenes del mundo La UPV, entre las 150 mejores universidades jóvenes del mundo
Sigue siendo la mejor politécnica de España.
50 aniversario 50 aniversario
La UPV presenta los actos conmemorativos del medio siglo de su nacimiento.
II Programa de Ayudas Polisabio 2018 II Programa de Ayudas Polisabio 2018
Impulsadas por la fundación Fisabio y la UPV.