Cinema en Valencià a Alcoi

Cicle de cinema en valencià coorganitzat pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 07/11/2017 ]
Cinema en valencià

La Universitat Politècnica de València (Campus d'Alcoi) i l'Ajuntament d'Alcoi (Regidoria de Política Lingüística) organitzen el Cicle de Cinema en Valencià 2017, que es desenvoluparà entre els mesos d’octubre i desembre.

S’hi projectaran un total de cinc pel·lícules en valencià, amb entrada lliure, al Centre Cultural Mario Silvestre, adreçades als membres de la UPV, als estudiants de Batxillerat i al públic en general.

Programació:

• 13 d'octubre: L'editor de llibres, de Michael Grandage. Tràiler
  • 20 de novembre: La correspondència, de Giuseppe Tornatore. Tràiler
  • 27 de novembre: Demà comença tot, de Hugo Gélin. Tràiler
  • 4 de novembre: Quatretondeta, de Pol Rodríguez . Tràiler
  • 11 de desembre: Incerta glòria, de Agustí Villaronga . Tràiler

Les pel·lícules es projectaran al Centre Cultural Mario Silvestre d'Alcoi a les 19h. L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Organitzen: Universitat Politècnica de València-Campus d'Alcoi i Ajuntament d'Alcoi. Amb el suport de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua i el Gabinet Municipal de Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Alcoi.

Col·laboren: Universitat de València, Universitat Jaume I, Universitat d'Alacant i Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Un día Un día "inolvidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Retos EPSA, presente en el NUDE 2018 Retos EPSA, presente en el NUDE 2018
Espacio que pertenece a Feria Habitat Valencia.
Abierta la matrícula para el Máster en Industria Cosmética Abierta la matrícula para el Máster en Industria Cosmética
75% de empleabilidad al mes de acabar el máster.
La UPV obtiene 37 acreditaciones internacionales La UPV obtiene 37 acreditaciones internacionales
La UPV sigue siendo una de las universidades españolas con más reconocimientos internacionales.
Alto índice de empleabilidad de la UPV Alto índice de empleabilidad de la UPV
Es la primera universidad de la Comunidad Valenciana y novena de España.
Cerca de 570 alumnos acuden a la Jornada de Acogida Cerca de 570 alumnos acuden a la Jornada de Acogida
Destinadas a los alumnos de nuevo ingreso para conocer un poco más el centro universitario.
La UPV gana el Campeonato Nacional de Robots (CEABOT) La UPV gana el Campeonato Nacional de Robots (CEABOT)
Ya son seis seis victorias en los últimos siete años del equipo GROMEP.