Cinema en Valencià a Alcoi

Cicle de cinema en valencià coorganitzat pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 07/11/2017 ]
Cinema en valencià

La Universitat Politècnica de València (Campus d'Alcoi) i l'Ajuntament d'Alcoi (Regidoria de Política Lingüística) organitzen el Cicle de Cinema en Valencià 2017, que es desenvoluparà entre els mesos d’octubre i desembre.

S’hi projectaran un total de cinc pel·lícules en valencià, amb entrada lliure, al Centre Cultural Mario Silvestre, adreçades als membres de la UPV, als estudiants de Batxillerat i al públic en general.

Programació:

• 13 d'octubre: L'editor de llibres, de Michael Grandage. Tràiler
  • 20 de novembre: La correspondència, de Giuseppe Tornatore. Tràiler
  • 27 de novembre: Demà comença tot, de Hugo Gélin. Tràiler
  • 4 de novembre: Quatretondeta, de Pol Rodríguez . Tràiler
  • 11 de desembre: Incerta glòria, de Agustí Villaronga . Tràiler

Les pel·lícules es projectaran al Centre Cultural Mario Silvestre d'Alcoi a les 19h. L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Organitzen: Universitat Politècnica de València-Campus d'Alcoi i Ajuntament d'Alcoi. Amb el suport de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua i el Gabinet Municipal de Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Alcoi.

Col·laboren: Universitat de València, Universitat Jaume I, Universitat d'Alacant i Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Desafío internacional “First Lego League” Desafío internacional “First Lego League”
El próximo 2 de febrero de 2019 en el Campus de Alcoy.
La suma de los 'no puedes' La suma de los 'no puedes'
Alejandro Marín, de diseñarse su prótesis en la UPV a los Juegos Paralímpicos de Verano e Invierno.
Premios al mejor TFG para los alumnos de la UPV Premios al mejor TFG para los alumnos de la UPV
La Cátedra AITEX-UPV concederá 3.500€ en premios para los mejores TFG en el curso 2018/19.
Formación solidaria para personas mayores Formación solidaria para personas mayores
La actividad se desarrolla en la asociación de jubilados y pensionistas ‘UDP Serpis’ de Alcoy.
Un juguete, una sonrisa Un juguete, una sonrisa
La UPV lanza una nueva campaña de recogida de juguetes, los días 11 al 15 de diciembre, en sus tres campus.
Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020 Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020
Para padres y futuros alumnos el 6 de abril de 2019.
Concierto de Navidad 2018 Concierto de Navidad 2018
20 de diciembre en el Colegio Mayor "Ovidi Montllor".