Promoure de l'ús del valencià

En la docència, la recerca i la vida universitària en general.

Ajudes en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del curs 2017-2018.

[ 02/03/2018 ]

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ofereix diverses ajudes, per a PDI, PAS, estudiants i Alumni, amb l’objectiu de promoure l'ús del valencià en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del curs 2017-2018.

Sol·licituds

Per mitjà dels formularis de la intranet (apartat de Serveis > Servei de Promoció i Normalització Lingüística) o de la pàgina web www.upv.es/bondia > ajudes.

Termini de sol·licituds: fins al 13 d’abril de 2018 (Resolució: abans del dia 25 de maig de 2018).

Presencia del Campus de Alcoy en la Feria NUDE Presencia del Campus de Alcoy en la Feria NUDE
NUDE ya conoce el potencial de los prototipos de Retos EPSA.
Apertura Universidad Senior 2018/19 Apertura Universidad Senior 2018/19
Las clases comenzarán el próximo 24 de septiembre.
Abierta la matrícula para el Máster en Industria Cosmética Abierta la matrícula para el Máster en Industria Cosmética
75% de empleabilidad al mes de acabar el máster.
La UPV obtiene 37 acreditaciones internacionales La UPV obtiene 37 acreditaciones internacionales
La UPV sigue siendo una de las universidades españolas con más reconocimientos internacionales.
Alto índice de empleabilidad de la UPV Alto índice de empleabilidad de la UPV
Es la primera universidad de la Comunidad Valenciana y novena de España.
Cerca de 570 alumnos acuden a la Jornada de Acogida Cerca de 570 alumnos acuden a la Jornada de Acogida
Destinadas a los alumnos de nuevo ingreso para conocer un poco más el centro universitario.
La UPV gana el Campeonato Nacional de Robots (CEABOT) La UPV gana el Campeonato Nacional de Robots (CEABOT)
Ya son seis seis victorias en los últimos siete años del equipo GROMEP.