Promoure de l'ús del valencià

En la docència, la recerca i la vida universitària en general.

Ajudes en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del curs 2017-2018.

[ 02/03/2018 ]

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ofereix diverses ajudes, per a PDI, PAS, estudiants i Alumni, amb l’objectiu de promoure l'ús del valencià en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del curs 2017-2018.

Sol·licituds

Per mitjà dels formularis de la intranet (apartat de Serveis > Servei de Promoció i Normalització Lingüística) o de la pàgina web www.upv.es/bondia > ajudes.

Termini de sol·licituds: fins al 13 d’abril de 2018 (Resolució: abans del dia 25 de maig de 2018).

José Miguel Ferri, premio a la mejor Tesis Doctoral José Miguel Ferri, premio a la mejor Tesis Doctoral
Dirigida por los profesores Rafael Balart y Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premio docencia inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premio docencia inversa
Es profesor del MUIOL impartido en el Campus de Alcoy de la UPV.
50 alumnos participan en el V CampusTec 50 alumnos participan en el V CampusTec
Un 'CampusTec avanzado' con 15 alumnos ha sido la novedad de esta edición.
El Campus de Alcoy cubre el 100% de las plazas ofertadas El Campus de Alcoy cubre el 100% de las plazas ofertadas
La UPV cubre el 99% de las plazas de grado y doble grado ofertadas para el curso 2018-2019.
Tercera promoción del Máster de Industria Cosmética Tercera promoción del Máster de Industria Cosmética
El 75% de alumnos que cursan el MIC encuentra empleo un mes después de finalizar sus estudios.
Buena actuación del IDF Eco - Marathon UPV Buena actuación del IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 kilómetros con un litro de combustible.
II edición del Concurso de diseño y desarrollo de tejido para el textil hogar II edición del Concurso de diseño y desarrollo de tejido para el textil hogar
Han participado más de 30 estudiantes del Campus de Alcoy.