XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

El valencià té capacitat d’influència social? De la plaça pública als continguts transmèdia.

[ 05/03/2018 ]
XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

Els dies 23 i 24 de març de 2018 tindrà lloc a la Sala de graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València la XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi.

L'edició d'enguany pretén debatre sobre la capacitat d’influència social del valencià. S’analitzaran les diferents campanyes de promoció lingüística, es reflexionarà sobre la seua influència en els àmbits públics, els mitjans de comunicació, els continguts transmèdia i les xarxes socials.

El termini d'incripcions finalitza el 20 de març de 2018. El preu és de 20€ per a estudiants i 25€ per al públic en general. Els estudiants que vulguen allotjar-se al Col·legi Major Ovidi Montllor: 10 euros (amb la presentació del justificant de la reserva).

Es tracta d'una acció formativa reconeguda per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Esta cita per al debat de la realitat lingüística està organitzada per la Universitat Politècnica de València, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament d’Alcoi, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià i el Centre Ovidi Montllor.

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Así fueron las Fiestas del Campus de Alcoy 2019 Así fueron las Fiestas del Campus de Alcoy 2019
Rememora los mejores momentos de las Fiestas.
Conferencia en Alcoy de Jean-Pierre Sauvage Conferencia en Alcoy de Jean-Pierre Sauvage
El Premio Nobel de Química 2016 imparte una conferencia en el IVAM CADA Alcoi.
44º Simposium de la AEQCT en el Campus de Alcoy 44º Simposium de la AEQCT en el Campus de Alcoy
En el evento han participado 125 profesionales.
Las universidades valencianas reclaman medidas para la I+D Las universidades valencianas reclaman medidas para la I+D
RUVID ha presentado un documento con sus reivindicaciones.
Entrega de premios de la la 6ª edición del concurso ideaT Entrega de premios de la la 6ª edición del concurso ideaT
El proyecto “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi de Alcoy ha resultado ganador.
Tercer certamen escolar de robótica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robótica VILLENABOT 19
Tendrá lugar en el IES Hermanos Amorós de Villena el 11 de abril.