XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

El valencià té capacitat d’influència social? De la plaça pública als continguts transmèdia.

[ 05/03/2018 ]
XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

Els dies 23 i 24 de març de 2018 tindrà lloc a la Sala de graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València la XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi.

L'edició d'enguany pretén debatre sobre la capacitat d’influència social del valencià. S’analitzaran les diferents campanyes de promoció lingüística, es reflexionarà sobre la seua influència en els àmbits públics, els mitjans de comunicació, els continguts transmèdia i les xarxes socials.

El termini d'incripcions finalitza el 20 de març de 2018. El preu és de 20€ per a estudiants i 25€ per al públic en general. Els estudiants que vulguen allotjar-se al Col·legi Major Ovidi Montllor: 10 euros (amb la presentació del justificant de la reserva).

Es tracta d'una acció formativa reconeguda per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Esta cita per al debat de la realitat lingüística està organitzada per la Universitat Politècnica de València, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament d’Alcoi, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià i el Centre Ovidi Montllor.

José Miguel Ferri, premio a la mejor Tesis Doctoral José Miguel Ferri, premio a la mejor Tesis Doctoral
Dirigida por los profesores Rafael Balart y Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premio docencia inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premio docencia inversa
Es profesor del MUIOL impartido en el Campus de Alcoy de la UPV.
50 alumnos participan en el V CampusTec 50 alumnos participan en el V CampusTec
Un 'CampusTec avanzado' con 15 alumnos ha sido la novedad de esta edición.
El Campus de Alcoy cubre el 100% de las plazas ofertadas El Campus de Alcoy cubre el 100% de las plazas ofertadas
La UPV cubre el 99% de las plazas de grado y doble grado ofertadas para el curso 2018-2019.
Tercera promoción del Máster de Industria Cosmética Tercera promoción del Máster de Industria Cosmética
El 75% de alumnos que cursan el MIC encuentra empleo un mes después de finalizar sus estudios.
Buena actuación del IDF Eco - Marathon UPV Buena actuación del IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 kilómetros con un litro de combustible.
II edición del Concurso de diseño y desarrollo de tejido para el textil hogar II edición del Concurso de diseño y desarrollo de tejido para el textil hogar
Han participado más de 30 estudiantes del Campus de Alcoy.