XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

El valencià té capacitat d’influència social? De la plaça pública als continguts transmèdia.

[ 05/03/2018 ]
XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

Els dies 23 i 24 de març de 2018 tindrà lloc a la Sala de graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València la XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi.

L'edició d'enguany pretén debatre sobre la capacitat d’influència social del valencià. S’analitzaran les diferents campanyes de promoció lingüística, es reflexionarà sobre la seua influència en els àmbits públics, els mitjans de comunicació, els continguts transmèdia i les xarxes socials.

El termini d'incripcions finalitza el 20 de març de 2018. El preu és de 20€ per a estudiants i 25€ per al públic en general. Els estudiants que vulguen allotjar-se al Col·legi Major Ovidi Montllor: 10 euros (amb la presentació del justificant de la reserva).

Es tracta d'una acció formativa reconeguda per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Esta cita per al debat de la realitat lingüística està organitzada per la Universitat Politècnica de València, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament d’Alcoi, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià i el Centre Ovidi Montllor.

Nuevos éxitos de nuestros deportistas Nuevos éxitos de nuestros deportistas
Fueron recibidos por la Dirección del centro.
Entrega de Premios Concurso de Programación de Videojuegos Entrega de Premios Concurso de Programación de Videojuegos
Se presentaron 43 proyectos de 9 centros educativos.
Doble Grado en Ingeniería Mecánica Doble Grado en Ingeniería Mecánica
Suscrito con la Universidad de Ostfalia de Alemania.
Segundo certamen escolar de robótica VILLENABOT 18 Segundo certamen escolar de robótica VILLENABOT 18
Tuvo lugar en el IES Hermanos Amorós de Villena.
Entrega de premios del VI Concurso “Muestra la ciencia en vídeo” Entrega de premios del VI Concurso “Muestra la ciencia en vídeo”
Se han presentado 23 vídeos de centros de 10 centros escolares.
Primer premio Rotary con Alcoy y su universidad Primer premio Rotary con Alcoy y su universidad
Jóvenes talentos para el desarrollo económico y social de Alcoy.
Praktikum 2018 Praktikum 2018
Para estudiantes de 1º de Bachillerato o de Ciclos Formativos de Grado Superior.