El Vint-i-5

Activitats als 3 campus de la UPV al voltant del 25 d’abril.

Activitats als 3 campus de la UPV al voltant del 25 d’abril. A Alcoi tindran lloc el 3 de maig.

[ 17/04/2018 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la Universitat Politècnica de València (UPV), amb la col·laboració de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, commemora l'aniversari del 25 d'abril amb un programa que inclou activitats en els tres campus de la UPV: Vera (València), Alcoi i Gandia.

Les activitats a Alcoi són:

Mercat solidari (De 12:30 fins les 20h):
  • Degustació de productes solidaris. Plaça de Ferrándiz i Carbonell. Organitzat per l'Àrea d'Igualtat, Cooperació i Assumptes socials del Campus d'Alcoi.

Concierto en directo (A les 20h):
  • Paco Enlaluna, amb l’espectacle “Besar-se de riure”. Cafeteria del Campus. Entrada lliure. Capacitat limitada. Canya+tapa 1 €.

Preinscripción grados/dobles grado Preinscripción grados/dobles grado
El Campus de Alcoy de la UPV ofrece 7 grados y 2 dobles grados.
IX Concurso de Robótica Móvil del Campus de Alcoy de la UPV IX Concurso de Robótica Móvil del Campus de Alcoy de la UPV
Más de 250 estudiantes de 8 centros educativos han participado en esta edición.
UPVXXL UPVXXL
El campus ofrecerá más de 800 plazas el curso 22/23 entre grados, dobles grados y másteres universitarios.
Matrícula Universitat Sènior. 4 de julio Matrícula Universitat Sènior. 4 de julio
Matricúlate para el curso 2022/23.
Calendario de fechas importantes Calendario de fechas importantes
Para el curso actual y para el curso 2022/2023.
Cursos Universitat Sènior 2021/22 Cursos Universitat Sènior 2021/22
Consulta la información de los cursos de la Universitat Sènior para el curso 2021/2022.
Servicio de Alumnado EPSA Servicio de Alumnado EPSA
Te ayudamos en todo lo que necesitas si eres alumno de la EPSA o lo vas a ser.