XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre a Biar.

[ 21/09/2018 ]

La UPV organitza la XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats, que aquest any tindrà lloc a Biar i se celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Com cada any, l'alumnat del Campus d'Alcoi pot participar en aquesta activitat. Per participar a la trobada cal inscrure's primer al Programa de voluntariat lingüístic de la UPV.

Cal recordar que el voluntariat ingüístic és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) per a impulsar la participació dels estudiants universitaris en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

L’objectiu és coordinar i consolidar un grup d’estudiants amb consciència i compromís lingüístic, oferir-li formació i informació de qualitat i implicar-lo en la promoció lingüística com a reforç a les activitats organitzades per la UPV.

Una vegada inscrits al programa de voluntariat lingüístic, cal enviar la inscripció a la Trobada de Biar.

La XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats està organitzada per la Universitat Politècnica de València amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament de Biar, l’Ajuntament de Castalla, l’Ajuntament de Petrer, l’Ajuntament d’Elda, l’Ajuntament de Monòver, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià, el Centre Cultural Castellut i Bodegas Monóvar.

Recepción en el Ayuntamiento a alumnos del Campus de Alcoy Recepción en el Ayuntamiento a alumnos del Campus de Alcoy
A los alumnos de los másteres universitarios.
Conferencia Inaugural del Curso Académico 2018-2019 Conferencia Inaugural del Curso Académico 2018-2019
A cargo de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edición del Máster de Industria Cosmética Inaugurada la IV edición del Máster de Industria Cosmética
Las clases comenzaron oficialmente el viernes 28 de septiembre.
Participación de EPSA MOTO-E en Motostudent Participación de EPSA MOTO-E en Motostudent
Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy de la UPV.
Arranca la primera edición del “Máster en Robótica y Visión Artificial Arranca la primera edición del “Máster en Robótica y Visión Artificial"
Nueva titulación del Campus de Alcoy para el curso 2018/19.
Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020 Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020
Para padres y futuros alumnos el 6 de abril de 2019.
Taller de teatro Taller de teatro
Orientado para alumnos y alumnas del Campus de Alcoy de la UPV.