Entrega de premios de la la 6ª edición del concurso ideaT

El proyecto “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi de Alcoy ha resultado ganador.

[ 04/03/2019 ]
Lliurament de premis de la 3ª edició del concurs ideaT

La Sala de Graus "Roberto García Payá" va acollir dijous passat 28 de febrer el lliurament dels premis corresponents al concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors, edició que s'engloba dins de les activitats de la Setmana de la Ciència i que compta amb el suport d'Idees UPV i la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

L'acte va estar presidit per Don Jaime Masiá, subdirector d'Emprenedoria, Ocupació i Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, per Donya Magui Candela, Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local en l'Excm. Ajuntament d'Alcoi i per Donya Ana María García, Directora Acadèmica del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses del Campus d'Alcoi de la UPV.

Finalment en aquesta edició, es van presentar un total d'onze projectes, representant a l'IES Cotes Baixes, al CIPFP Batoi, al Col·legi Sant Roc i al Col·legi Salesians Joan XXIII.

Abans de visionar els treballs presentats, Donya Elena Soliveres, Llicenciada en Sociologia especialitat màrqueting i publicitat, Màster en direcció de RH i Curs d'Alta direcció empresarial per Fundesem, va impartir la ponència “El teu futur està per crear DEPÈN DE TU”.

Vídeo del lliurament de premis del concurs ideaT 2019:

Ressenya del concurs

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, van convocar per al present curs acadèmic, el concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” on han participat alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).

El concurs té per objecte incentivar entre els estudiants el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, han comptat a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

Criterio de valoració

Presentació i estructura del projecte explicatiu de la idea de negoci, caràcter innovador, diferenciació i originalitat, viabilitat del projecte, perfil de l'equip emprenedor i caràcter multidisciplinari del mateix i finalment, dinamisme del vídeo de presentació.

Classificació final

• 1r PREMI: “SEREN@ Y A CASA” del CIP FP Batoi, presentat per Marina Pons, María Naiely Luna i Cristina Carmen.
  • 2n PREMI: “ENERGYM” del Col·legi Sant Roc, presentat per Pilar Pérez, Carmina Terol, Jorge Romá i Marta Catalá.
  • 3r PREMI: “RESEEDCole·lgi Salesians Juan XXXIII, presentat per Nàdia Català, Lluna Mengual i Christian Atienza.

XIII Premios IDEAS UPV XIII Premios IDEAS UPV
Entrega de solicitudes hasta el 18 de octubre.
Preinscripción en másteres Preinscripción en másteres
Consulta si estás admitido y la la fecha y hora a la que debes matricularte.
100% de plazas preinscritas 100% de plazas preinscritas
La preinscripción del Campus de Alcoy de la UPV cubre el 100% de plazas ofertadas para grados.
Formaliza tu matrícula Formaliza tu matrícula
Sigue los pasos para formalizar tu matrícula en la UPV.
Jornada de Acogida Jornada de Acogida
El 3 de septiembre a las 10:30 h en el Pabellón Deportivo del Edificio Georgina Blanes.
Premio Start Up textil de la Cátedra AITEX-UPV Premio Start Up textil de la Cátedra AITEX-UPV
La ganadora ha sido la empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ayudas de comedor Ayudas de comedor
Solicita ya hasta 80 vales de menú para el curso académico 2019-2020.