XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià

Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.

[ 22/03/2019 ]
XXIII Prova Cangur de la SCM

El Campus d’Alcoi de la UPV ha tornat a acollir la ‘Prova Cangur’. Al centre universitari alcoià han participat més de 1.400 estudiants de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius. Aquests provenen de 36 instituts que pertanyen a 22 municipis de les comarques del nord d’Alacant i sud de València.

Els municipis participants han sigut Alcoi, Banyeres, Cocentaina, Ibi, Villena, Castalla, Onil, Muro, Albaida, Alzira, Canals, Xàtiva, Ontinyent, Bocairent, Moixent, Aielo de Malferit, La Pobla del Duc, Vallada, Benigànim, L’Olleria, Llosa de Ranes i La Pobla Llarga.

La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Amb un format de concurs individual, l'objectiu autèntic del Cangur és que l'alumnat participe i dedique una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats.

Els problemes es basen més en el raonament i l'enginy que en coneixements matemàtics específics. Els participants disposen d'una hora i un quart per contestar 30 problemes de resposta tancada, amb tres nivells de dificultat i cinc opcions de resposta per a cada problema.

Més informació

Mesa redonda ‘Mujeres Ingenieras. ¿Figuras ocultas?’ Mesa redonda ‘Mujeres Ingenieras. ¿Figuras ocultas?’
4 estudiantes del campus cuentan el porqué de ser ingenieras.
4º Concurso de Programación de videojuegos 4º Concurso de Programación de videojuegos
Han participado 61 alumnos de 10 centros educativos.
Más de 1.000 estudiantes asisten a Villenabot 2019 Más de 1.000 estudiantes asisten a Villenabot 2019
Tercera edición del certamen celebrada en el instituto Hermanos Amorós de Villena.
Foro de Empleo y Emprendimiento 2019 Foro de Empleo y Emprendimiento 2019
Han participado más de 30 entidades en esta edición nº 15.
Premio Hispania Nostra Premio Hispania Nostra
A la transformación del conjunto arquitectónico de Ferrándiz y Carbonell.
Entre las 200 mejores del mundo Entre las 200 mejores del mundo
El ranking Times Higher Education sitúa a la UPV entre las universidades con más impacto social y económico.
Escola d'Estiu   2019 Escola d'Estiu 2019
Del 30 de abril al 5 de mayo se abre el plazo para preinscribirse en la edición 2019.