XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià

Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.

[ 22/03/2019 ]
XXIII Prova Cangur de la SCM

El Campus d’Alcoi de la UPV ha tornat a acollir la ‘Prova Cangur’. Al centre universitari alcoià han participat més de 1.400 estudiants de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius. Aquests provenen de 36 instituts que pertanyen a 22 municipis de les comarques del nord d’Alacant i sud de València.

Els municipis participants han sigut Alcoi, Banyeres, Cocentaina, Ibi, Villena, Castalla, Onil, Muro, Albaida, Alzira, Canals, Xàtiva, Ontinyent, Bocairent, Moixent, Aielo de Malferit, La Pobla del Duc, Vallada, Benigànim, L’Olleria, Llosa de Ranes i La Pobla Llarga.

La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Amb un format de concurs individual, l'objectiu autèntic del Cangur és que l'alumnat participe i dedique una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats.

Els problemes es basen més en el raonament i l'enginy que en coneixements matemàtics específics. Els participants disposen d'una hora i un quart per contestar 30 problemes de resposta tancada, amb tres nivells de dificultat i cinc opcions de resposta per a cada problema.

Més informació

XIII Premios IDEAS UPV XIII Premios IDEAS UPV
Entrega de solicitudes hasta el 18 de octubre.
Preinscripción en másteres Preinscripción en másteres
Consulta si estás admitido y la la fecha y hora a la que debes matricularte.
100% de plazas preinscritas 100% de plazas preinscritas
La preinscripción del Campus de Alcoy de la UPV cubre el 100% de plazas ofertadas para grados.
Formaliza tu matrícula Formaliza tu matrícula
Sigue los pasos para formalizar tu matrícula en la UPV.
Jornada de Acogida Jornada de Acogida
El 3 de septiembre a las 10:30 h en el Pabellón Deportivo del Edificio Georgina Blanes.
Premio Start Up textil de la Cátedra AITEX-UPV Premio Start Up textil de la Cátedra AITEX-UPV
La ganadora ha sido la empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ayudas de comedor Ayudas de comedor
Solicita ya hasta 80 vales de menú para el curso académico 2019-2020.