IV Workshop d’Economia Valenciana

Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià.

[ 01/10/2019 ]
IV Workshop d'Economia Valenciana

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el IV Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el IV Workshop d’Economia Valenciana dels dies 17 i 18 d’octubre de 2019, a Alcoi i Ontinyent, amb l'objecte de promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Està dirigit a estudiants matriculats en el curs 2019-2020 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters.

Per a participar en el concurs, cal fer la inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana i assistir-hi els dies 17 i 18 d’octubre de 2019. Les sessions tindran lloc al campus d’Alcoi de la UPV i al campus d’Ontinyent de la UV. La inscripció és gratuïta. No es pot participar en el concurs sense assistir al Workshop i sense identificar-se abans d’entrar a la sala on es fa cada cada sessió. La inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana es pot formalizar ací.

El primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros. La presentació de les sol·licituds i dels treballs serà entre el 19 d’octubre i el 4 de novembre de 2019.

Jornada sobre Docencia Inversa Jornada sobre Docencia Inversa
Modo de trabajo basado en los resultados de aprendizaje.
First Lego League en el Campus de Alcoy First Lego League en el Campus de Alcoy
Participaron más de 200 jóvenes organizados en 24 equipos.
VIII edición del Concurso de Robótica Móvil VIII edición del Concurso de Robótica Móvil
Organizado por el GROMEP, contó con un 20% más de participación.
Reunión objetivos prácticas de empresa Reunión objetivos prácticas de empresa
Tuvo lugar en el Campus de Alcoy de la UPV.
IX edición del concurso de Programación App Inventor ‘A’ IX edición del concurso de Programación App Inventor ‘A’
Han participado 242 alumnos de 13 centros.
Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021 Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021
Para familias y futuros alumnos el 28 de marzo de 2020.
Camino de la huella cero de carbono en 2050 Camino de la huella cero de carbono en 2050
La UPV reduce en más de un millón de euros su factura eléctrica en un año.