IV Workshop d’Economia Valenciana

Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià.

[ 01/10/2019 ]
IV Workshop d'Economia Valenciana

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el IV Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el IV Workshop d’Economia Valenciana dels dies 17 i 18 d’octubre de 2019, a Alcoi i Ontinyent, amb l'objecte de promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Està dirigit a estudiants matriculats en el curs 2019-2020 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters.

Per a participar en el concurs, cal fer la inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana i assistir-hi els dies 17 i 18 d’octubre de 2019. Les sessions tindran lloc al campus d’Alcoi de la UPV i al campus d’Ontinyent de la UV. La inscripció és gratuïta. No es pot participar en el concurs sense assistir al Workshop i sense identificar-se abans d’entrar a la sala on es fa cada cada sessió. La inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana es pot formalizar ací.

El primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros. La presentació de les sol·licituds i dels treballs serà entre el 19 d’octubre i el 4 de novembre de 2019.

Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus de Alcoy de la UPV pone a disposición 7 impresoras 3D.
Castellón, Alicante y Valencia, entre las más beneficiadas Castellón, Alicante y Valencia, entre las más beneficiadas
Las medidas para luchar contra el COVID-19 reducen un 64% de media la contaminación del aire en España.
Nuevas medidas excepcionales Nuevas medidas excepcionales
La última resolución del rector modifica el funcionamiento de la UPV.
#QuedateEnCasa UPVAlcoi #QuedateEnCasa UPVAlcoi
¿Nos contais qué estáis haciendo durante el confinamiento?
Organización de la Docencia Distancia 2 Organización de la Docencia Distancia 2
Comunicado nº2 de Jefatura de Estudios.
Ayudas de acción social Ayudas de acción social
Abierto el plazo hasta el 24 de abril de 2020.
Premios Sandalio Miguel-María Aparicio Premios Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocados por la Fundación Institución Cultural Domus.