Grups de conversa en valencià

Inscripció als grups de conversa per al 2n quadrimestre 2020-2021 per als membres de la comunitat universitària del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 17/02/2021 ]
Grups de conversa en valencià

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix el servei de grups de conversa en valencià, per a millorar l’expressió oral en valencià, d’acord amb la carta de serveis.

Els grups de conversa del segon quadrimestre del 2020-2021 s’imparteixen per videoconferència (TEAMS) i en línia.

La convocatòria correspon al 2n quadrimestre del curs 2020-2021. La propera convocatòria tindrà lloc entre el 16 i el 30 de setembre.

Objectius:

• Millorar la fluïdesa oral en valencià i la correcció fonètica i lèxica.
  • Fomentar l'intercanvi conversacional entre les persones assistents.
  • Orientar els assistents per a les proves orals dels exàmens de la UPV.

Destinataris: membres de la comunitat universitària de la UPV (PAS, PDI, alumne o membre d'Alumni UPV) i de l'AAA de la UPV. També el personal de les empreses vinculades a la CPI i el personal extern dels instituts de la UPV.

Modalitats, grups i nivells:

En línia (tots els campus):
  • Avançat (B2 i C1).
  • Aprofundiment (C2).
En línia al Campus d'Alcoi:
  • Aprofundiment (C1).
  • Aprofundiment (C2).

Inscripció en línia: per mitjà del següent formulari.

Termini d'incripció: fins a les 23:59 h del 28 de febrer de 2021.

Tu formación es importante Tu formación es importante
Estamos aquí para ayudarte.
QS World University Ranking 2022 QS World University Ranking 2022
El ranking QS sitúa a la UPV entre las 10 mejores de España y la mejor de la Comunitat Valenciana.
IV edición de ideaT kids UPV Campus de Alcoy IV edición de ideaT kids UPV Campus de Alcoy
Record de participación con centros de Alcoy, L’Olleria y Cocentaina con más de 550 pequeños emprendedores.
Preinscripción en grados Preinscripción en grados
Completa la preinscripción hasta el 9 de julio de 2021.
Actividades Semana de la Ciencia Actividades Semana de la Ciencia
Conoce todas las iniciativas que se están llevando a cabo.
Preguntas frecuentes sobre la preinscripción Preguntas frecuentes sobre la preinscripción
Resuelve todas tus dudas consultando las preguntas frecuentes del futuro alumnado.
La UPV en los rankings La UPV en los rankings
La UPV, mejor universidad tecnológica de España.