Ajudes per a promoure l'ús del valencià

En la docència, la recerca i la vida universitària en general.

En la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del 2020-2021.

[ 19/02/2021 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la Universitat Politècnica de València, amb l’objectiu de promoure l’ús del valencià en l’activitat docent i investigadora, ofereix ajudes de caràcter econòmic. La naturalesa d’aquestes ajudes és obrir i facilitar vies de col·laboració del personal docent i investigador (PDI) i personal d’investigació (PI) amb l’SPNL en l’objectiu esmentat.

Tu formación es importante Tu formación es importante
Estamos aquí para ayudarte.
QS World University Ranking 2022 QS World University Ranking 2022
El ranking QS sitúa a la UPV entre las 10 mejores de España y la mejor de la Comunitat Valenciana.
IV edición de ideaT kids UPV Campus de Alcoy IV edición de ideaT kids UPV Campus de Alcoy
Record de participación con centros de Alcoy, L’Olleria y Cocentaina con más de 550 pequeños emprendedores.
Preinscripción en grados Preinscripción en grados
Completa la preinscripción hasta el 9 de julio de 2021.
Actividades Semana de la Ciencia Actividades Semana de la Ciencia
Conoce todas las iniciativas que se están llevando a cabo.
Preguntas frecuentes sobre la preinscripción Preguntas frecuentes sobre la preinscripción
Resuelve todas tus dudas consultando las preguntas frecuentes del futuro alumnado.
La UPV en los rankings La UPV en los rankings
La UPV, mejor universidad tecnológica de España.