Voluntariat lingüístic

L'SPNL a Alcoi ha realitzat el sorteig de dos paquets turístics a la serra de Mariola.

[ 24/03/2021 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) a Alcoi ha sortejat dos paquets turístics a la serra de Mariola entre les persones membres del Voluntariat lingüístic d’aquest campus de la Universitat Politècnica de València.

Jeroni Riera Monge, estudiant del Grau en Enginyeria Elèctrica de l’EPSA, és el guanyador d’una estada de dues nits en una casa rural, visita guiada i tast de productes típics (per a dues persones).

Clara Gómez Sanchis, estudiant del Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de l’EPSA ha guanyat una visita guiada i un tast de productes típics per a dues persones.

El Voluntariat lingüístic de la UPV és un programa per a impulsar la participació de l’estudiantat universitari en la promoció de la millora de l’ús del valencià i del plurilingüisme. La inscripció es pot fer durant tot l’any i es pot participar en totes les activitats que s’organitzen a la UPV.

Proyecto Bioresins Proyecto Bioresins
Personal investigador del campus de Alcoy desarrolla plásticos biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus de Alcoy - Ágora emprendedores VIII ideaT UPV Campus de Alcoy - Ágora emprendedores
El Colegio Salesianos Juan XXIII y el IES Cotes Baixes han sido los premiados.
Máster Universitario y Empresa Máster Universitario y Empresa
El Campus de Alcoy incentivará los TFM que aborden necesidades de empresas.
Hash Code 2021 Hash Code 2021
El equipo 'Los gañanticos' del campus quedó en el Top50 español.
Welcome international Students
23 alumnos de otras universidades estudian en Alcoy.
Jornadas Puertas Abiertas UPV 2021 Jornadas Puertas Abiertas UPV 2021
La sesión del Campus de Alcoy de la UPV será el 20 de abril a las 17h.
El censo provisional, publicado El censo provisional, publicado
El plazo de reclamaciones finaliza el 22 de marzo.