Contes a la plaça, narració oral per a adults

L’activitat tindrà lloc el proper 29 d’abril, a les 20 h, al Campus d’Alcoi.

[ 20/04/2021 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística i el Campus d’Alcoi organitzen l’espectacle "Contes a la plaça, narració oral per a adults”, a tres veus: Eva Andújar, Domingo Chinchilla i Sílvia Colomer.

L’acte tindrà lloc el 29 d’abril, a les 20 h, a la plaça de Ferrándiz i Carbonell del Campus d’Alcoi de la UPV.

Aquesta activitat s’inclou dins de la programació de les activitats d’El Vint-i-5, que es realitzen cada any al voltant de la data històrica del 25 d’Abril.

Descripció de l’activitat

"Contes a la plaça” és un espectacle de narració oral per a adults, amb la participació de tres narradors orals, Eva Andújar, Domingo Chinchilla i Sílvia Colomer , amb una experiència important com a contacontes per a tots els públics. Concebut com un espectacle a tres veus, “Contes a la plaça” ofereix narracions amb un to lúdic i divertit.

Inscripció

La inscripció es podrà realitzar fins al 27 d’abril, pel següent formulari. Les places són limitades. Tindran preferència els membres de la UPV.

Es confirmarà la inscripció per correu electrònic.

Organitzen el Campus d’Alcoi i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Col·laboren l'Ajuntament d’Alcoi i Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià.

Visita de la Delegación de Alumnos UPV Visita de la Delegación de Alumnos UPV
La Delegación de Alumnos de la UPV, encabezada por Víctor Pittaluga, ha visitado el Campus de Alcoy.
Reunión en Bocairent Reunión en Bocairent
El Campus de Alcoy de la UPV y el Ayuntamiento de Bocairent estudian nuevas formas de colaboración.
VI  Concurso START UPV Campus d’Alcoi VI Concurso START UPV Campus d’Alcoi
Alberto Madrero y Pablo Palomares, ganadores del concurso con su idea ‘Mybeeway’.
2021 THE University Impact Rankings 2021 THE University Impact Rankings
Times Higher Education señala a la UPV como universidad con mayor impacto social y económico de España.
XX Premios del Consejo Social XX Premios del Consejo Social
El profesor Néstor Montañés y el alumno Vicent Moltó, premiados.
Josefa Mula, investigadora en la élite nacional Josefa Mula, investigadora en la élite nacional
Es la 4ª más citadas en España en la disciplina de ingeniería industrial.
Plan estratégico del campus Plan estratégico del campus
Reunión de la nueva dirección del Campus con el conseller Rafael Climent.