Contes a la plaça, narració oral per a adults

L’activitat tindrà lloc el proper 29 d’abril, a les 20 h, al Campus d’Alcoi.

[ 20/04/2021 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística i el Campus d’Alcoi organitzen l’espectacle "Contes a la plaça, narració oral per a adults”, a tres veus: Eva Andújar, Domingo Chinchilla i Sílvia Colomer.

L’acte tindrà lloc el 29 d’abril, a les 20 h, a la plaça de Ferrándiz i Carbonell del Campus d’Alcoi de la UPV.

Aquesta activitat s’inclou dins de la programació de les activitats d’El Vint-i-5, que es realitzen cada any al voltant de la data històrica del 25 d’Abril.

Descripció de l’activitat

"Contes a la plaça” és un espectacle de narració oral per a adults, amb la participació de tres narradors orals, Eva Andújar, Domingo Chinchilla i Sílvia Colomer , amb una experiència important com a contacontes per a tots els públics. Concebut com un espectacle a tres veus, “Contes a la plaça” ofereix narracions amb un to lúdic i divertit.

Inscripció

La inscripció es podrà realitzar fins al 27 d’abril, pel següent formulari. Les places són limitades. Tindran preferència els membres de la UPV.

Es confirmarà la inscripció per correu electrònic.

Organitzen el Campus d’Alcoi i Servei de Promoció i Normalització Lingüística. Col·laboren l'Ajuntament d’Alcoi i Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià.

Reunión empresas, Ayuntamiento y UPV Reunión empresas, Ayuntamiento y UPV
Celebrada en el Campus de Alcoy de la UPV con responsables de empresas del entorno.
Cátedra Industria Digital Cátedra Industria Digital
Firmada por la UPV y el Ayuntamiento de Alcoy.
El Campus de Alcoy, clave El Campus de Alcoy, clave
La UPV y la Autoridad Portuaria de Alicante firman un convenio de colaboración.
Jornada de Acogida 2021/2022 Jornada de Acogida 2021/2022
El Campus de Alcoy de la UPV ha dado la bienvenida a los más de 700 estudiantes.
Matriculación Másteres Universit. Matriculación Másteres Universit.
Después de realizar la preinscripción, el 17 de septiembre es el día de la matriculación.
Semana Europea de Movilidad Semana Europea de Movilidad
Del 16 al 22 de septiembre.
Programa deportivo 2021/22 Programa deportivo 2021/22
Programa deportivo 2021/22 del 1º cuatrimestre.