Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades de Portes Obertes 2016-2017

Inscriu-te a les jornades gratuïtes per a famílies i públic en general i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seus titulacions i el seu dia a dia.

[ 09/01/2017 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV) organitza, un any més, les seues Jornades de Portes Obertes 2016-2017 per a famílies i públic en general, una oportunitat completament gratuïta per a conèixer el seu campus d'Alcoi, les titulacions que s'hi imparteixen i el dia a dia dels seus estudiants.

Amb l'objectiu de poder ajudar a orientar les famílies de possibles futurs alumnes, es facilita als visitants tota la informació relacionada amb els seus estudis i la vida a la UPV: graus, recursos de la UPV (laboratoris, esports, cultura, etc.), pràctiques en empreses i possibilitat de dur a terme part dels estudis a l'estranger, entre altres aspectes.

La visita es durà a terme el dissabte 25 de març al matí. Per a formalitzar la inscripció, emplena el formulari que hi ha en l'enllaç situat a peu de pàgina. No hi ha un termini tancat, però es recomana apuntar-se amb antelació suficient.

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda.
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:45h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:15h: Què vas a trobar-te?
  • 11:30h: Passos per a formalitzar la matrícula.
  • 11:45h: El campus et prepara per a l'ocupació.
  • 12:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • David García - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

Per a qualsevol dubte o consulta, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".