Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades de Portes Obertes 2016-2017

Inscriu-te a les jornades gratuïtes per a famílies i públic en general i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seus titulacions i el seu dia a dia.

[ 09/01/2017 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV) organitza, un any més, les seues Jornades de Portes Obertes 2016-2017 per a famílies i públic en general, una oportunitat completament gratuïta per a conèixer el seu campus d'Alcoi, les titulacions que s'hi imparteixen i el dia a dia dels seus estudiants.

Amb l'objectiu de poder ajudar a orientar les famílies de possibles futurs alumnes, es facilita als visitants tota la informació relacionada amb els seus estudis i la vida a la UPV: graus, recursos de la UPV (laboratoris, esports, cultura, etc.), pràctiques en empreses i possibilitat de dur a terme part dels estudis a l'estranger, entre altres aspectes.

La visita es durà a terme el dissabte 25 de març al matí. Per a formalitzar la inscripció, emplena el formulari que hi ha en l'enllaç situat a peu de pàgina. No hi ha un termini tancat, però es recomana apuntar-se amb antelació suficient.

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda.
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:45h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:15h: Què vas a trobar-te?
  • 11:30h: Passos per a formalitzar la matrícula.
  • 11:45h: El campus et prepara per a l'ocupació.
  • 12:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • David García - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

Per a qualsevol dubte o consulta, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.