Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades de Portes Obertes 2016-2017

Inscriu-te a les jornades gratuïtes per a famílies i públic en general i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seus titulacions i el seu dia a dia.

[ 09/01/2017 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV) organitza, un any més, les seues Jornades de Portes Obertes 2016-2017 per a famílies i públic en general, una oportunitat completament gratuïta per a conèixer el seu campus d'Alcoi, les titulacions que s'hi imparteixen i el dia a dia dels seus estudiants.

Amb l'objectiu de poder ajudar a orientar les famílies de possibles futurs alumnes, es facilita als visitants tota la informació relacionada amb els seus estudis i la vida a la UPV: graus, recursos de la UPV (laboratoris, esports, cultura, etc.), pràctiques en empreses i possibilitat de dur a terme part dels estudis a l'estranger, entre altres aspectes.

La visita es durà a terme el dissabte 25 de març al matí. Per a formalitzar la inscripció, emplena el formulari que hi ha en l'enllaç situat a peu de pàgina. No hi ha un termini tancat, però es recomana apuntar-se amb antelació suficient.

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda.
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:45h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:15h: Què vas a trobar-te?
  • 11:30h: Passos per a formalitzar la matrícula.
  • 11:45h: El campus et prepara per a l'ocupació.
  • 12:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • David García - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

Per a qualsevol dubte o consulta, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.