Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades de Portes Obertes 2016-2017

Inscriu-te a les jornades gratuïtes per a famílies i públic en general i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seus titulacions i el seu dia a dia.

[ 09/01/2017 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV) organitza, un any més, les seues Jornades de Portes Obertes 2016-2017 per a famílies i públic en general, una oportunitat completament gratuïta per a conèixer el seu campus d'Alcoi, les titulacions que s'hi imparteixen i el dia a dia dels seus estudiants.

Amb l'objectiu de poder ajudar a orientar les famílies de possibles futurs alumnes, es facilita als visitants tota la informació relacionada amb els seus estudis i la vida a la UPV: graus, recursos de la UPV (laboratoris, esports, cultura, etc.), pràctiques en empreses i possibilitat de dur a terme part dels estudis a l'estranger, entre altres aspectes.

La visita es durà a terme el dissabte 25 de març al matí. Per a formalitzar la inscripció, emplena el formulari que hi ha en l'enllaç situat a peu de pàgina. No hi ha un termini tancat, però es recomana apuntar-se amb antelació suficient.

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda.
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:45h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:15h: Què vas a trobar-te?
  • 11:30h: Passos per a formalitzar la matrícula.
  • 11:45h: El campus et prepara per a l'ocupació.
  • 12:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • David García - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

Per a qualsevol dubte o consulta, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.