Campus d'Alcoi de la UPV

I Edició Concurs ideaT-kids

IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5é i 6é de Primària, en el qual es desenvolupen competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

[ 15/02/2017 ]
Participants en la 4a edició de 'Petits Grans Emprenedors'

Aquest concurs té per objecte incentivar el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d’empreniment entre els alumnes de primària, així com afavorir el desenvolupament d'habilitats socials i comunicatives.

Destinat als alumnes de centres educatius que estudien 5é o 6é curs d'Educació Primària.

El concurs s'estructura en tres fases:

Primera fase. De l'1 al 28 de febrer:
  • Emplenar i enviar la fitxa model de participació.
Segona fase. De l'1 de març al 19 de maig:
  • Elaboració de lapbooks per part de l'alumnat amb propostes de negoci. (Màx. 4 alumnes per grup).
  • Selecció de 3 projectes per cada centre educatiu.
Tercera fase. Juny:
  • Els alumnes presentaran el seu projecte mitjançant exposició pública en el Campus d’Alcoi de la UPV. (Màx. 5 minuts per a cada presentació).
  • Selecció de projectes premiats i lliurament de premis.

En el Campus d'Alcoi se celebrava un concurs similar "Xicotets grans emprenedors". En el següent vídeo es mostra l'edició d'aquest concurs de l'any passat:

Museu Valencià del Joguet Aqua Natura Benidorm
INJUSA Terra Natura Benidorm

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017
Rememora els millors moments de les Festes.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva
Impartit per Araceli Gisbert, directora de Proyectízate.
Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre
Mercat Municipal de Xàtiva dins de la programació de Firall.
Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu
Acompanyats per Ana María Garcia, Directora Acadèmica del Grau en ADE.