Campus d'Alcoi de la UPV

I Edició Concurs ideaT-kids

IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5é i 6é de Primària, en el qual es desenvolupen competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

[ 15/02/2017 ]
Participants en la 4a edició de 'Petits Grans Emprenedors'

Aquest concurs té per objecte incentivar el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d’empreniment entre els alumnes de primària, així com afavorir el desenvolupament d'habilitats socials i comunicatives.

Destinat als alumnes de centres educatius que estudien 5é o 6é curs d'Educació Primària.

El concurs s'estructura en tres fases:

Primera fase. De l'1 al 28 de febrer:
  • Emplenar i enviar la fitxa model de participació.
Segona fase. De l'1 de març al 19 de maig:
  • Elaboració de lapbooks per part de l'alumnat amb propostes de negoci. (Màx. 4 alumnes per grup).
  • Selecció de 3 projectes per cada centre educatiu.
Tercera fase. Juny:
  • Els alumnes presentaran el seu projecte mitjançant exposició pública en el Campus d’Alcoi de la UPV. (Màx. 5 minuts per a cada presentació).
  • Selecció de projectes premiats i lliurament de premis.

En el Campus d'Alcoi se celebrava un concurs similar "Xicotets grans emprenedors". En el següent vídeo es mostra l'edició d'aquest concurs de l'any passat:

Museu Valencià del Joguet Aqua Natura Benidorm
INJUSA Terra Natura Benidorm

Defensa de tesis doctorals en el Campus d'Alcoi Defensa de tesis doctorals en el Campus d'Alcoi
Consulta l'horari i lloc on tindran lloc.
2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.