Campus d'Alcoi de la UPV

I Edició Concurs ideaT-kids

IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5é i 6é de Primària, en el qual es desenvolupen competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

[ 15/02/2017 ]
Participants en la 4a edició de 'Petits Grans Emprenedors'

Aquest concurs té per objecte incentivar el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d’empreniment entre els alumnes de primària, així com afavorir el desenvolupament d'habilitats socials i comunicatives.

Destinat als alumnes de centres educatius que estudien 5é o 6é curs d'Educació Primària.

El concurs s'estructura en tres fases:

Primera fase. De l'1 al 28 de febrer:
  • Emplenar i enviar la fitxa model de participació.
Segona fase. De l'1 de març al 19 de maig:
  • Elaboració de lapbooks per part de l'alumnat amb propostes de negoci. (Màx. 4 alumnes per grup).
  • Selecció de 3 projectes per cada centre educatiu.
Tercera fase. Juny:
  • Els alumnes presentaran el seu projecte mitjançant exposició pública en el Campus d’Alcoi de la UPV. (Màx. 5 minuts per a cada presentació).
  • Selecció de projectes premiats i lliurament de premis.

En el Campus d'Alcoi se celebrava un concurs similar "Xicotets grans emprenedors". En el següent vídeo es mostra l'edició d'aquest concurs de l'any passat:

Museu Valencià del Joguet Aqua Natura Benidorm
INJUSA Terra Natura Benidorm

Descobreix una obra d'art a Mutxamel Descobreix una obra d'art a Mutxamel
Conferència de Francisco Picó Silvestre.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.