Campus d'Alcoi de la UPV

I Edició Concurs ideaT-kids

IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5é i 6é de Primària, en el qual es desenvolupen competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

[ 15/02/2017 ]
Participants en la 4a edició de 'Petits Grans Emprenedors'

Aquest concurs té per objecte incentivar el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d’empreniment entre els alumnes de primària, així com afavorir el desenvolupament d'habilitats socials i comunicatives.

Destinat als alumnes de centres educatius que estudien 5é o 6é curs d'Educació Primària.

El concurs s'estructura en tres fases:

Primera fase. De l'1 al 28 de febrer:
  • Emplenar i enviar la fitxa model de participació.
Segona fase. De l'1 de març al 19 de maig:
  • Elaboració de lapbooks per part de l'alumnat amb propostes de negoci. (Màx. 4 alumnes per grup).
  • Selecció de 3 projectes per cada centre educatiu.
Tercera fase. Juny:
  • Els alumnes presentaran el seu projecte mitjançant exposició pública en el Campus d’Alcoi de la UPV. (Màx. 5 minuts per a cada presentació).
  • Selecció de projectes premiats i lliurament de premis.

En el Campus d'Alcoi se celebrava un concurs similar "Xicotets grans emprenedors". En el següent vídeo es mostra l'edició d'aquest concurs de l'any passat:

Museu Valencià del Joguet Aqua Natura Benidorm
INJUSA Terra Natura Benidorm

Ací, hui, demà Ací, hui, demà
No et perdes el vídeo promocional de la UPV!
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0 Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros.
LLOG: un avanç de la logística visual del futur LLOG: un avanç de la logística visual del futur
El joc dissenyat per Alejandro Rodríguez Villalobos compleix 3 anys.
Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel
Quatre projectes relacionats amb l'Aula Riu Sec.
La UPV entre les 100 millors universitats del món La UPV entre les 100 millors universitats del món
I entre les 150 millors en Eng. Química i Eng. Mecànica.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Preinscripció Màsters Universitaris Preinscripció Màsters Universitaris
Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).