Campus d'Alcoi de la UPV

Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu

Alumnes del Màster Universitari en Direcció i Administració d'empresa, del Màster en Innovació i Internacionalització i al Grau en Administració i Direcció d'empreses.

[ 16/02/2017 ]
Alumnos durante la visita a las instalaciones de Actiu

Alumnes de campus d’Alcoi de la UPV pertanyents al Màster Universitari en Direcció i administració d'empresa (MBA), al Màster en Innovació i Internacionalització i al Grau en Administració i direcció d'empreses (ADE), acompanyats per Ana María Garcia, Directora Acadèmica del Grau en Administració i direcció d'empreses, van visitar la passada setmana el Parc Tecnològic Actiu per a conèixer de primera mà, com una empresa apostant per la sostenibilitat, la internacionalització, la fabricació i el disseny de producte ha aconseguit ser un referent internacional en projectes d'equipament de mobiliari per a empreses, universitats, hospitals i aeroports.

A més Actiu destaca per l'aposta pel territori impulsant una comunitat forta a nivell industrial que genere riquesa, sent el parc tecnològic un espai obert i punt de trobada per a la formació, el coneixement, la creativitat, l'empreniment i desenvolupament personal, compta amb tres centres productius amb més de 40.000 m3.

L'empresa opta enguany al premi a millor Empresa Europea de l'Any en reconeixement a la trajectòria del seu creador Vicent Berbegal. Es pot participar en la votació des del seu web.

Els alumnes han visitat les plantes de producció logística i l'edifici corporatiu no perdent ni un detall de les explicacions de Teo Rodriguez i Soledad Berbegal.

Actiu dissenya més de 100.000 referències, gestionant més de 6.000 projectes a mesura, reinvertint un 5% de la seua facturació en R+D, la qual cosa li permet aconseguir una capacitat productiva anual de 355.000 cadires, 200.000 armaris i 240.000 taules.

Aquest tipus de visites, que es realitzen periòdicament en empreses capdavanteres en els seus sectors i establides en la nostra zona, són molt importants com complemente en la formació dels nostres alumnes, ja que els permet, conèixer de primera mà la seua organització i gestió.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.