Campus d'Alcoi de la UPV

Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu

Alumnes del Màster Universitari en Direcció i Administració d'empresa, del Màster en Innovació i Internacionalització i al Grau en Administració i Direcció d'empreses.

[ 16/02/2017 ]
Alumnos durante la visita a las instalaciones de Actiu

Alumnes de campus d’Alcoi de la UPV pertanyents al Màster Universitari en Direcció i administració d'empresa (MBA), al Màster en Innovació i Internacionalització i al Grau en Administració i direcció d'empreses (ADE), acompanyats per Ana María Garcia, Directora Acadèmica del Grau en Administració i direcció d'empreses, van visitar la passada setmana el Parc Tecnològic Actiu per a conèixer de primera mà, com una empresa apostant per la sostenibilitat, la internacionalització, la fabricació i el disseny de producte ha aconseguit ser un referent internacional en projectes d'equipament de mobiliari per a empreses, universitats, hospitals i aeroports.

A més Actiu destaca per l'aposta pel territori impulsant una comunitat forta a nivell industrial que genere riquesa, sent el parc tecnològic un espai obert i punt de trobada per a la formació, el coneixement, la creativitat, l'empreniment i desenvolupament personal, compta amb tres centres productius amb més de 40.000 m3.

L'empresa opta enguany al premi a millor Empresa Europea de l'Any en reconeixement a la trajectòria del seu creador Vicent Berbegal. Es pot participar en la votació des del seu web.

Els alumnes han visitat les plantes de producció logística i l'edifici corporatiu no perdent ni un detall de les explicacions de Teo Rodriguez i Soledad Berbegal.

Actiu dissenya més de 100.000 referències, gestionant més de 6.000 projectes a mesura, reinvertint un 5% de la seua facturació en R+D, la qual cosa li permet aconseguir una capacitat productiva anual de 355.000 cadires, 200.000 armaris i 240.000 taules.

Aquest tipus de visites, que es realitzen periòdicament en empreses capdavanteres en els seus sectors i establides en la nostra zona, són molt importants com complemente en la formació dels nostres alumnes, ja que els permet, conèixer de primera mà la seua organització i gestió.

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017
Rememora els millors moments de les Festes.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva
Impartit per Araceli Gisbert, directora de Proyectízate.
Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre
Mercat Municipal de Xàtiva dins de la programació de Firall.
I Edició Concurs ideaT-kids I Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.