Campus d'Alcoi de la UPV

Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva

Impartit per Araceli Gisbert, directora de Proyectízate en l'Aula de Formació a Xàtiva del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 02/03/2017 ]
Araceli Gisbert impartint el curs a Xàtiva

L'Aula de Formació a Xàtiva del Campus d'Alcoi de la UPV va reunir a més de 40 persones amb negocis diversos i un objectiu comú: optimitzar els seus perfils i les seues pàgines de Facebook.

L'ex alumna del Campus d'Alcoi, Araceli Gisbert va donar consells sobre Facebook i va resoldre els dubtes més freqüents.

La primera sessió va tenir lloc el 21 de febrer en la seu de la Mancomunitat de Municipis de La Costera. Es va explicar tot el referent als orígens de la xarxa social més gran del món, els errors més freqüents o la diferència entre un perfil i una pàgina de Facebook. Araceli Gisbert també va explicar la importància d'estar en internet encara que el negoci siga físic.

El curs "Facebook aplicat al meu negoci" va continuar el 28 de febrer en les instal·lacions de la Casa de Cultura de Xàtiva. En aquesta segona sessió ja es va fer un pas més i Araceli Gisbert va explicar com fer una campanya de publicitat en Facebook, programar publicacions i claus d'èxit per a diferenciar-se de la competència.

Proyectizate.com

Araceli Gisbert és ex alumna del Campus d'Alcoi i actualment dirigeix Proyectízate.com, empresa alcoiana dedicada a la programació de pàgines web i la creació de tendes online.

A més, proyectizate.com també ofereix serveis de Community Mánager amb creació de continguts personalitzats, posicionament web i gestió de xarxes socials.

Més informació

Lliurament de Premis III Concurs START UPV Lliurament de Premis III Concurs START UPV
Javier Tormo i Pedro Rodríguez amb el seu projecte SENCORP, han sigut els guanyadors.
La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari
La UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari.
Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX
Del 24 de maig al 16 de juny, a la sala Multiusos de Carbonell.
Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV
Divendres 9 de juny, al pavelló de l'edifici Georgina Blanes.
Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs
Gloria Sanz Ródenas i Alba García Casado, les guanyadores.
Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors
Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017 Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017
La seua tesi doctoral “An Approach to support the Strategies Alignment Process in Collaborative Networks”.