Campus d'Alcoi de la UPV

Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva

Impartit per Araceli Gisbert, directora de Proyectízate en l'Aula de Formació a Xàtiva del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 02/03/2017 ]
Araceli Gisbert impartint el curs a Xàtiva

L'Aula de Formació a Xàtiva del Campus d'Alcoi de la UPV va reunir a més de 40 persones amb negocis diversos i un objectiu comú: optimitzar els seus perfils i les seues pàgines de Facebook.

L'ex alumna del Campus d'Alcoi, Araceli Gisbert va donar consells sobre Facebook i va resoldre els dubtes més freqüents.

La primera sessió va tenir lloc el 21 de febrer en la seu de la Mancomunitat de Municipis de La Costera. Es va explicar tot el referent als orígens de la xarxa social més gran del món, els errors més freqüents o la diferència entre un perfil i una pàgina de Facebook. Araceli Gisbert també va explicar la importància d'estar en internet encara que el negoci siga físic.

El curs "Facebook aplicat al meu negoci" va continuar el 28 de febrer en les instal·lacions de la Casa de Cultura de Xàtiva. En aquesta segona sessió ja es va fer un pas més i Araceli Gisbert va explicar com fer una campanya de publicitat en Facebook, programar publicacions i claus d'èxit per a diferenciar-se de la competència.

Proyectizate.com

Araceli Gisbert és ex alumna del Campus d'Alcoi i actualment dirigeix Proyectízate.com, empresa alcoiana dedicada a la programació de pàgines web i la creació de tendes online.

A més, proyectizate.com també ofereix serveis de Community Mánager amb creació de continguts personalitzats, posicionament web i gestió de xarxes socials.

Més informació

Descobreix una obra d'art a Mutxamel Descobreix una obra d'art a Mutxamel
Conferència de Francisco Picó Silvestre.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.