Campus d'Alcoi de la UPV

Beques del Programa de Cooperació al Desenvolupament 2017

Ajudes per a realitzar el PFC/TFG, pràctiques de màster oficial o TFM en un país d’associació de la cooperació espanyola.

[ 10/03/2017 ]
Beques del programa de Cooperació al Desenvolupament 2017

Programa d'ajudes del Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) per a fomentar la participació de l'alumnat en programes i projectes de cooperació al desenvolupament, que el seu objectiu siga contribuir a la millora de les condicions de vida en països amb un Índex de Desenvolupament Humà mitjà-baix, o al procés de desenvolupament de les poblacions més vulnerables d'altres estats amb desigualtats internes.

Les ajudes són per a la realització de Projectes i Treballs Finals de Carrera, Projectes i Treballs Finals de Grau, Tesines i pràctiques de màster ( sempre que les pràctiques estiguen contemplades en el pla d’estudis oficial).

Existeixen dos terminis de lliurament de les sol·licituds: el primer termini finalitza el 4 de maig de 2017 a les 14:00 hores i el segon termini finalitza el 30 de juny de 2017 a les 14:00 hores. El CCD reservarà fins a un màxim del 70% dels fons de la convocatòria per a les sol·licituds presentades en el primer termini.

L’ajuda del CCD consisteix en una bossa de viatge (1.000 euros), ajudes de butxaca per a l’allotjament i manutenció (400 euros al mes) més de l’ assegurança mèdica.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.