Campus d'Alcoi de la UPV

Beques del Programa de Cooperació al Desenvolupament 2017

Ajudes per a realitzar el PFC/TFG, pràctiques de màster oficial o TFM en un país d’associació de la cooperació espanyola.

[ 10/03/2017 ]
Beques del programa de Cooperació al Desenvolupament 2017

Programa d'ajudes del Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) per a fomentar la participació de l'alumnat en programes i projectes de cooperació al desenvolupament, que el seu objectiu siga contribuir a la millora de les condicions de vida en països amb un Índex de Desenvolupament Humà mitjà-baix, o al procés de desenvolupament de les poblacions més vulnerables d'altres estats amb desigualtats internes.

Les ajudes són per a la realització de Projectes i Treballs Finals de Carrera, Projectes i Treballs Finals de Grau, Tesines i pràctiques de màster ( sempre que les pràctiques estiguen contemplades en el pla d’estudis oficial).

Existeixen dos terminis de lliurament de les sol·licituds: el primer termini finalitza el 4 de maig de 2017 a les 14:00 hores i el segon termini finalitza el 30 de juny de 2017 a les 14:00 hores. El CCD reservarà fins a un màxim del 70% dels fons de la convocatòria per a les sol·licituds presentades en el primer termini.

L’ajuda del CCD consisteix en una bossa de viatge (1.000 euros), ajudes de butxaca per a l’allotjament i manutenció (400 euros al mes) més de l’ assegurança mèdica.

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017
Rememora els millors moments de les Festes.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva
Impartit per Araceli Gisbert, directora de Proyectízate.
Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre
Mercat Municipal de Xàtiva dins de la programació de Firall.
Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu
Acompanyats per Ana María Garcia, Directora Acadèmica del Grau en ADE.