Campus d'Alcoi de la UPV

Beques del Programa de Cooperació al Desenvolupament 2017

Ajudes per a realitzar el PFC/TFG, pràctiques de màster oficial o TFM en un país d’associació de la cooperació espanyola.

[ 10/03/2017 ]
Beques del programa de Cooperació al Desenvolupament 2017

Programa d'ajudes del Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) per a fomentar la participació de l'alumnat en programes i projectes de cooperació al desenvolupament, que el seu objectiu siga contribuir a la millora de les condicions de vida en països amb un Índex de Desenvolupament Humà mitjà-baix, o al procés de desenvolupament de les poblacions més vulnerables d'altres estats amb desigualtats internes.

Les ajudes són per a la realització de Projectes i Treballs Finals de Carrera, Projectes i Treballs Finals de Grau, Tesines i pràctiques de màster ( sempre que les pràctiques estiguen contemplades en el pla d’estudis oficial).

Existeixen dos terminis de lliurament de les sol·licituds: el primer termini finalitza el 4 de maig de 2017 a les 14:00 hores i el segon termini finalitza el 30 de juny de 2017 a les 14:00 hores. El CCD reservarà fins a un màxim del 70% dels fons de la convocatòria per a les sol·licituds presentades en el primer termini.

L’ajuda del CCD consisteix en una bossa de viatge (1.000 euros), ajudes de butxaca per a l’allotjament i manutenció (400 euros al mes) més de l’ assegurança mèdica.

Ací, hui, demà Ací, hui, demà
No et perdes el vídeo promocional de la UPV!
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0 Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros.
LLOG: un avanç de la logística visual del futur LLOG: un avanç de la logística visual del futur
El joc dissenyat per Alejandro Rodríguez Villalobos compleix 3 anys.
Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel
Quatre projectes relacionats amb l'Aula Riu Sec.
La UPV entre les 100 millors universitats del món La UPV entre les 100 millors universitats del món
I entre les 150 millors en Eng. Química i Eng. Mecànica.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Preinscripció Màsters Universitaris Preinscripció Màsters Universitaris
Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).