Campus d'Alcoi de la UPV

Beques del Programa de Cooperació al Desenvolupament 2017

Ajudes per a realitzar el PFC/TFG, pràctiques de màster oficial o TFM en un país d’associació de la cooperació espanyola.

[ 10/03/2017 ]
Beques del programa de Cooperació al Desenvolupament 2017

Programa d'ajudes del Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) per a fomentar la participació de l'alumnat en programes i projectes de cooperació al desenvolupament, que el seu objectiu siga contribuir a la millora de les condicions de vida en països amb un Índex de Desenvolupament Humà mitjà-baix, o al procés de desenvolupament de les poblacions més vulnerables d'altres estats amb desigualtats internes.

Les ajudes són per a la realització de Projectes i Treballs Finals de Carrera, Projectes i Treballs Finals de Grau, Tesines i pràctiques de màster ( sempre que les pràctiques estiguen contemplades en el pla d’estudis oficial).

Existeixen dos terminis de lliurament de les sol·licituds: el primer termini finalitza el 4 de maig de 2017 a les 14:00 hores i el segon termini finalitza el 30 de juny de 2017 a les 14:00 hores. El CCD reservarà fins a un màxim del 70% dels fons de la convocatòria per a les sol·licituds presentades en el primer termini.

L’ajuda del CCD consisteix en una bossa de viatge (1.000 euros), ajudes de butxaca per a l’allotjament i manutenció (400 euros al mes) més de l’ assegurança mèdica.

Defensa de tesis doctorals en el Campus d'Alcoi Defensa de tesis doctorals en el Campus d'Alcoi
Consulta l'horari i lloc on tindran lloc.
2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.