Campus d'Alcoi de la UPV

Beques del Programa de Cooperació al Desenvolupament 2017

Ajudes per a realitzar el PFC/TFG, pràctiques de màster oficial o TFM en un país d’associació de la cooperació espanyola.

[ 10/03/2017 ]
Beques del programa de Cooperació al Desenvolupament 2017

Programa d'ajudes del Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) per a fomentar la participació de l'alumnat en programes i projectes de cooperació al desenvolupament, que el seu objectiu siga contribuir a la millora de les condicions de vida en països amb un Índex de Desenvolupament Humà mitjà-baix, o al procés de desenvolupament de les poblacions més vulnerables d'altres estats amb desigualtats internes.

Les ajudes són per a la realització de Projectes i Treballs Finals de Carrera, Projectes i Treballs Finals de Grau, Tesines i pràctiques de màster ( sempre que les pràctiques estiguen contemplades en el pla d’estudis oficial).

Existeixen dos terminis de lliurament de les sol·licituds: el primer termini finalitza el 4 de maig de 2017 a les 14:00 hores i el segon termini finalitza el 30 de juny de 2017 a les 14:00 hores. El CCD reservarà fins a un màxim del 70% dels fons de la convocatòria per a les sol·licituds presentades en el primer termini.

L’ajuda del CCD consisteix en una bossa de viatge (1.000 euros), ajudes de butxaca per a l’allotjament i manutenció (400 euros al mes) més de l’ assegurança mèdica.

La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Focus Pime i Empreniment Focus Pime i Empreniment
Experiències empresarials d'èxit en el territori.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV, entre les 250 universitats amb major índex ocupabilitat de tot el món.