Campus d'Alcoi de la UPV

TEDxAlcoi va superar les expectatives

1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació, diversió es van viure el passat 3 de març en el pavelló de la UPV Campus d’Alcoi.

[ 07/03/2017 ]
TEDxAlcoi 2017

A les 9:50 en punt, tal com s'havia anunciat, va començar l'esdeveniment presentat per David Pla, licenciatari de TEDxAlcoi.

Temes com l'alcohol, l'alimentació, el racisme, el suïcidi, química, matemàtiques, diferents mètodes educatius, solucions a la migració, respecte, improvisació, claus per a convèncer, neuroarquitectura, realitat virtual, finances i molt més es van tractar des de l'escenari.

TEDxAlcoi va donar la volta al món amb la connexió en directe amb diversos esdeveniments TEDx que se celebraven simultàniament al voltant del món.

El menjar també va formar part de l'aprenentatge ja que els assistents van viure durant dues hores l'experiència de formar grups, crear cues i arreplegar els seus menús d'emergència iguals als quals reben els refugiats a Síria.

Durant els descansos els assistents van gaudir d'actuacions musicals, acrobàtiques representacions escèniques, tallers musicals, exhibicions de danses i classes de ball, exposicions de motos elèctriques o els últims models de cotxe d'una marca nacional, etc.

Respecte a les mètriques online l'esdeveniment es va situar la cambra en la llista de tendència a la mitja hora del començament i a les dues hores ja era trending topic nacional. Amb 7.784.173 impressions en Twitter finalitzem la jornada en la mateixa posició en la llista de tendències.

El nom de #Alcoi també va aconseguir ser trending topic nacional, així com varis dels oradors de l'esdeveniment.

Donada l'alta assistència, les xarrades i els comentaris dels assistents tant en el pavelló com el les diferents xarxes socials, l'organització considera que l'esdeveniment TEDxAlcoi 2017 ha sigut un vertader èxit.

Ací, hui, demà Ací, hui, demà
No et perdes el vídeo promocional de la UPV!
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0 Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros.
LLOG: un avanç de la logística visual del futur LLOG: un avanç de la logística visual del futur
El joc dissenyat per Alejandro Rodríguez Villalobos compleix 3 anys.
Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel
Quatre projectes relacionats amb l'Aula Riu Sec.
La UPV entre les 100 millors universitats del món La UPV entre les 100 millors universitats del món
I entre les 150 millors en Eng. Química i Eng. Mecànica.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Preinscripció Màsters Universitaris Preinscripció Màsters Universitaris
Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).