Campus d'Alcoi de la UPV

TEDxAlcoi va superar les expectatives

1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació, diversió es van viure el passat 3 de març en el pavelló de la UPV Campus d’Alcoi.

[ 07/03/2017 ]
TEDxAlcoi 2017

A les 9:50 en punt, tal com s'havia anunciat, va començar l'esdeveniment presentat per David Pla, licenciatari de TEDxAlcoi.

Temes com l'alcohol, l'alimentació, el racisme, el suïcidi, química, matemàtiques, diferents mètodes educatius, solucions a la migració, respecte, improvisació, claus per a convèncer, neuroarquitectura, realitat virtual, finances i molt més es van tractar des de l'escenari.

TEDxAlcoi va donar la volta al món amb la connexió en directe amb diversos esdeveniments TEDx que se celebraven simultàniament al voltant del món.

El menjar també va formar part de l'aprenentatge ja que els assistents van viure durant dues hores l'experiència de formar grups, crear cues i arreplegar els seus menús d'emergència iguals als quals reben els refugiats a Síria.

Durant els descansos els assistents van gaudir d'actuacions musicals, acrobàtiques representacions escèniques, tallers musicals, exhibicions de danses i classes de ball, exposicions de motos elèctriques o els últims models de cotxe d'una marca nacional, etc.

Respecte a les mètriques online l'esdeveniment es va situar la cambra en la llista de tendència a la mitja hora del començament i a les dues hores ja era trending topic nacional. Amb 7.784.173 impressions en Twitter finalitzem la jornada en la mateixa posició en la llista de tendències.

El nom de #Alcoi també va aconseguir ser trending topic nacional, així com varis dels oradors de l'esdeveniment.

Donada l'alta assistència, les xarrades i els comentaris dels assistents tant en el pavelló com el les diferents xarxes socials, l'organització considera que l'esdeveniment TEDxAlcoi 2017 ha sigut un vertader èxit.

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.