Campus d'Alcoi de la UPV

TEDxAlcoi va superar les expectatives

1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació, diversió es van viure el passat 3 de març en el pavelló de la UPV Campus d’Alcoi.

[ 07/03/2017 ]
TEDxAlcoi 2017

A les 9:50 en punt, tal com s'havia anunciat, va començar l'esdeveniment presentat per David Pla, licenciatari de TEDxAlcoi.

Temes com l'alcohol, l'alimentació, el racisme, el suïcidi, química, matemàtiques, diferents mètodes educatius, solucions a la migració, respecte, improvisació, claus per a convèncer, neuroarquitectura, realitat virtual, finances i molt més es van tractar des de l'escenari.

TEDxAlcoi va donar la volta al món amb la connexió en directe amb diversos esdeveniments TEDx que se celebraven simultàniament al voltant del món.

El menjar també va formar part de l'aprenentatge ja que els assistents van viure durant dues hores l'experiència de formar grups, crear cues i arreplegar els seus menús d'emergència iguals als quals reben els refugiats a Síria.

Durant els descansos els assistents van gaudir d'actuacions musicals, acrobàtiques representacions escèniques, tallers musicals, exhibicions de danses i classes de ball, exposicions de motos elèctriques o els últims models de cotxe d'una marca nacional, etc.

Respecte a les mètriques online l'esdeveniment es va situar la cambra en la llista de tendència a la mitja hora del començament i a les dues hores ja era trending topic nacional. Amb 7.784.173 impressions en Twitter finalitzem la jornada en la mateixa posició en la llista de tendències.

El nom de #Alcoi també va aconseguir ser trending topic nacional, així com varis dels oradors de l'esdeveniment.

Donada l'alta assistència, les xarrades i els comentaris dels assistents tant en el pavelló com el les diferents xarxes socials, l'organització considera que l'esdeveniment TEDxAlcoi 2017 ha sigut un vertader èxit.

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017
Rememora els millors moments de les Festes.
Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva
Impartit per Araceli Gisbert, directora de Proyectízate.
Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre
Mercat Municipal de Xàtiva dins de la programació de Firall.
Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu
Acompanyats per Ana María Garcia, Directora Acadèmica del Grau en ADE.
I Edició Concurs ideaT-kids I Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.