Campus d'Alcoi de la UPV

TEDxAlcoi va superar les expectatives

1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació, diversió es van viure el passat 3 de març en el pavelló de la UPV Campus d’Alcoi.

[ 07/03/2017 ]
TEDxAlcoi 2017

A les 9:50 en punt, tal com s'havia anunciat, va començar l'esdeveniment presentat per David Pla, licenciatari de TEDxAlcoi.

Temes com l'alcohol, l'alimentació, el racisme, el suïcidi, química, matemàtiques, diferents mètodes educatius, solucions a la migració, respecte, improvisació, claus per a convèncer, neuroarquitectura, realitat virtual, finances i molt més es van tractar des de l'escenari.

TEDxAlcoi va donar la volta al món amb la connexió en directe amb diversos esdeveniments TEDx que se celebraven simultàniament al voltant del món.

El menjar també va formar part de l'aprenentatge ja que els assistents van viure durant dues hores l'experiència de formar grups, crear cues i arreplegar els seus menús d'emergència iguals als quals reben els refugiats a Síria.

Durant els descansos els assistents van gaudir d'actuacions musicals, acrobàtiques representacions escèniques, tallers musicals, exhibicions de danses i classes de ball, exposicions de motos elèctriques o els últims models de cotxe d'una marca nacional, etc.

Respecte a les mètriques online l'esdeveniment es va situar la cambra en la llista de tendència a la mitja hora del començament i a les dues hores ja era trending topic nacional. Amb 7.784.173 impressions en Twitter finalitzem la jornada en la mateixa posició en la llista de tendències.

El nom de #Alcoi també va aconseguir ser trending topic nacional, així com varis dels oradors de l'esdeveniment.

Donada l'alta assistència, les xarrades i els comentaris dels assistents tant en el pavelló com el les diferents xarxes socials, l'organització considera que l'esdeveniment TEDxAlcoi 2017 ha sigut un vertader èxit.

Lliurament de Premis III Concurs START UPV Lliurament de Premis III Concurs START UPV
Javier Tormo i Pedro Rodríguez amb el seu projecte SENCORP, han sigut els guanyadors.
La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari
La UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari.
Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX
Del 24 de maig al 16 de juny, a la sala Multiusos de Carbonell.
Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV
Divendres 9 de juny, al pavelló de l'edifici Georgina Blanes.
Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs
Gloria Sanz Ródenas i Alba García Casado, les guanyadores.
Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors
Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017 Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017
La seua tesi doctoral “An Approach to support the Strategies Alignment Process in Collaborative Networks”.