Campus d'Alcoi de la UPV

Fòrum Ocupació i Emprenedoria

El 6 d'abril, 'Fòrum E²', fira d'eixides professionals per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València. T'atreveixes a participar?

[ 07/03/2017 ]
Fòrum d'Ocupació 2017

Eres alumne o titulat/da? Estàs cercant ocupació o pràctiques? T'atreveixes a participar en el Fòrum?

El 6 d'abril a les 18h es desenvoluparà la XII edició del Fòrum d'Ocupació al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Tens 2 modalitats:

ELEVATOR PITCH
  • Presentar i exposar la teua idea, el teu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar-vos.

PÒSTER
  • Realitzar un pòster amb els detalls de la teua idea, TFG o TFM, amb l'objectiu que estiguen exposats pel Campus durant la setmana del Fòrum (les despeses de la realització del pòster corren al nostre càrrec).

Rueda de premsa de presentació:

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".