Campus d'Alcoi de la UPV

Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017

Rememora la Gala de la Carabassa, l'esmorzar i la gymkana, les Paelles i la crema de la Carabassa amb la qual es tanquen les Festes.

[ 14/03/2017 ]
Moment de la Gala de la Carabassa 2017

El dimecres 8 de març a la vesprada, en el Teatre del Col·legi Salesias Sant Vicent Ferrer, va tenir lloc la Gala de la Carabassa 2017, organitzada per la Delegació d'Alumnes del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). Amb ella van donar començament oficialment les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

En aquesta ocasió la Gala va estar amenitzada per l'Associació Musical EPSA, amb el grup de balls de saló i el de zumba. Va actuar com a pregoner de l'acte el professor del Departament d'Enginyeria Gràfica, Joaquín Pérez Fuster.

En l'edició d'enguany, el títol de Rei i Reina de la Festes de l'EPSA va recaure en Alfredo Galiana del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes i en Martina Basoli del Grau en Administració i direcció d'empreses.

Els premis

El lliurament de premis va començar amb les competicions esportives corresponents al Torneig Campus i que es van celebrar els dies anteriors, organitzades pel Servei d’Esports del Campus d’Alcoi de la UPV, per a donar pas a continuació a la resta de premis que s'atorguen cada any en la gala.

El premi Taronja, va recaure en el professor Antonio Arques, el premi Llimó va ser per al professor Marcelino Llopis, el premi Carabassa ho va arreplegar el professor Modesto Pérez, sent un any més Fester d'Honor el professor Ernesto Juliá. La professora Lucia Agud, va arreplegar el premi a la més “Fashion” i el premi “Missing” va recaure en el professor Javier Calataiud. Finalment el premi “Rambo” va ser, una vegada més, per a Miguel Ángel López i el “Don Limpio” para Eva María Jordá.

Vídeo de la Gala de la Carabassa 2017:

Actes del dijous

A les 9:30 va tenir lloc l'esmorzar en la plaça Ferrándiz i Carbonell patrocinat per la Sotsdirecció d'Alumnat. També a aqueixa hora va començar la marxa en BTT organitzada per un grup de professors del Campus. A les 10 va començar la yincana i la rostida de carn en la Plaza Ferrándiz i Carbonell per al personal de l'Escola.

II Concurs de Paelles

A partir de les 12h en la Glorieta, va tenir lloc el Concurs de Paelles. Com l'any passat la Delegació d'Alumnes d'Alcoi va premiar a la millor paella de les festes. Van participar tant alumnes com a personal de l'EPSA i es van atorgar premis a les 3 millors paelles.

Finalment, sobre les 18h en la plaça Ferrándiz i Carbonell es va cremar la carabassa i així van culminar les Festes EPSA 2017.

Vídeo de les Festes del Campus d'Alcoi 2017:

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.