Campus d'Alcoi de la UPV

Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017

Rememora la Gala de la Carabassa, l'esmorzar i la gymkana, les Paelles i la crema de la Carabassa amb la qual es tanquen les Festes.

[ 14/03/2017 ]
Moment de la Gala de la Carabassa 2017

El dimecres 8 de març a la vesprada, en el Teatre del Col·legi Salesias Sant Vicent Ferrer, va tenir lloc la Gala de la Carabassa 2017, organitzada per la Delegació d'Alumnes del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV). Amb ella van donar començament oficialment les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

En aquesta ocasió la Gala va estar amenitzada per l'Associació Musical EPSA, amb el grup de balls de saló i el de zumba. Va actuar com a pregoner de l'acte el professor del Departament d'Enginyeria Gràfica, Joaquín Pérez Fuster.

En l'edició d'enguany, el títol de Rei i Reina de la Festes de l'EPSA va recaure en Alfredo Galiana del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes i en Martina Basoli del Grau en Administració i direcció d'empreses.

Els premis

El lliurament de premis va començar amb les competicions esportives corresponents al Torneig Campus i que es van celebrar els dies anteriors, organitzades pel Servei d’Esports del Campus d’Alcoi de la UPV, per a donar pas a continuació a la resta de premis que s'atorguen cada any en la gala.

El premi Taronja, va recaure en el professor Antonio Arques, el premi Llimó va ser per al professor Marcelino Llopis, el premi Carabassa ho va arreplegar el professor Modesto Pérez, sent un any més Fester d'Honor el professor Ernesto Juliá. La professora Lucia Agud, va arreplegar el premi a la més “Fashion” i el premi “Missing” va recaure en el professor Javier Calataiud. Finalment el premi “Rambo” va ser, una vegada més, per a Miguel Ángel López i el “Don Limpio” para Eva María Jordá.

Vídeo de la Gala de la Carabassa 2017:

Actes del dijous

A les 9:30 va tenir lloc l'esmorzar en la plaça Ferrándiz i Carbonell patrocinat per la Sotsdirecció d'Alumnat. També a aqueixa hora va començar la marxa en BTT organitzada per un grup de professors del Campus. A les 10 va començar la yincana i la rostida de carn en la Plaza Ferrándiz i Carbonell per al personal de l'Escola.

II Concurs de Paelles

A partir de les 12h en la Glorieta, va tenir lloc el Concurs de Paelles. Com l'any passat la Delegació d'Alumnes d'Alcoi va premiar a la millor paella de les festes. Van participar tant alumnes com a personal de l'EPSA i es van atorgar premis a les 3 millors paelles.

Finalment, sobre les 18h en la plaça Ferrándiz i Carbonell es va cremar la carabassa i així van culminar les Festes EPSA 2017.

Vídeo de les Festes del Campus d'Alcoi 2017:

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.