Campus d'Alcoi de la UPV

LII Conferència Difutec

MIGRAR A SYMFONY I NO MORIR EN L'INTENT

[ 14/03/2017 ]

El dijous 30 de març de 2017 a les 19h es celebrarà la LII conferència DIFUTEC a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell.

La conferència serè impartida per Mario Marín, Project Manager en PcComponentes i presentarà el cas pràctic de la implantació de Symfony com a peça fonamental del puzle i la integració contínua com a camí a seguir.

La conferència està orientada a emprenedors, empreses de l'entorn, comunitat universitària, estudiants cicles formatius i qualsevol persona amb interès en els negocis i tecnologies web.

Per a l'assistència presencial, confirmar via e-mail: lupebla@ideas.upv.es.

Defensa de tesis doctorals en el Campus d'Alcoi Defensa de tesis doctorals en el Campus d'Alcoi
Consulta l'horari i lloc on tindran lloc.
2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.