Campus d'Alcoi de la UPV

LII Conferència Difutec

MIGRAR A SYMFONY I NO MORIR EN L'INTENT

[ 14/03/2017 ]

El dijous 30 de març de 2017 a les 19h es celebrarà la LII conferència DIFUTEC a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell.

La conferència serè impartida per Mario Marín, Project Manager en PcComponentes i presentarà el cas pràctic de la implantació de Symfony com a peça fonamental del puzle i la integració contínua com a camí a seguir.

La conferència està orientada a emprenedors, empreses de l'entorn, comunitat universitària, estudiants cicles formatius i qualsevol persona amb interès en els negocis i tecnologies web.

Per a l'assistència presencial, confirmar via e-mail: lupebla@ideas.upv.es.

Descobreix una obra d'art a Mutxamel Descobreix una obra d'art a Mutxamel
Conferència de Francisco Picó Silvestre.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.