Campus d'Alcoi de la UPV

LII Conferència Difutec

MIGRAR A SYMFONY I NO MORIR EN L'INTENT

[ 14/03/2017 ]

El dijous 30 de març de 2017 a les 19h es celebrarà la LII conferència DIFUTEC a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell.

La conferència serè impartida per Mario Marín, Project Manager en PcComponentes i presentarà el cas pràctic de la implantació de Symfony com a peça fonamental del puzle i la integració contínua com a camí a seguir.

La conferència està orientada a emprenedors, empreses de l'entorn, comunitat universitària, estudiants cicles formatius i qualsevol persona amb interès en els negocis i tecnologies web.

Per a l'assistència presencial, confirmar via e-mail: lupebla@ideas.upv.es.

Ací, hui, demà Ací, hui, demà
No et perdes el vídeo promocional de la UPV!
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0 Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros.
LLOG: un avanç de la logística visual del futur LLOG: un avanç de la logística visual del futur
El joc dissenyat per Alejandro Rodríguez Villalobos compleix 3 anys.
Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel
Quatre projectes relacionats amb l'Aula Riu Sec.
La UPV entre les 100 millors universitats del món La UPV entre les 100 millors universitats del món
I entre les 150 millors en Eng. Química i Eng. Mecànica.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Preinscripció Màsters Universitaris Preinscripció Màsters Universitaris
Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).