Campus d'Alcoi de la UPV

Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.

Tindrá lloc el 30 de maç a la Seu Universitària del Campus d'Alcoi a Mutxamel.

[ 17/03/2017 ]
Mutxamel, patrimoni hidràulic

El proper 30 de març en horari de 9 a 14 horas, es celebrarà la LXIX Jornada DIFUTEC: MUTXAMEL. PATRIMONI HIDRÀULIC, organitzada per l'Ajuntament de Mutxamel i per l'Aula Riu Sec del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de Valencia i tindrà lloc a l'Auditori Centre Social Polivalent de Mutxamel, ubicat en l'Avda. Carlos Soler, 64 d'aquesta localitat.

La jornada està dirigida a tècnics de cultura, turisme i patrimoni d'ajuntaments, a regidors de cultura, turisme i patrimoni d'ajuntaments, a institucions i organismes públics i al públic en general.

L'objectiu és analitzar, divulgar i valoritzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel i de tot l'àmbit del Riu Sec des de la perspectiva històrica fins a les seues possibilitats turístiques, com a sistema determinant de l'estil de vida i de l'hàbitat d'aquest territori.

La inscripció es gratuïta. S'expedirà certificat del Centre de Formació Permanent de la UPV als inscrits en la jornada.

Els interessats a acudir poden inscriure's directament a través del CFP de la Universitat Politècnica de València.

Més informació:

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.