Campus d'Alcoi de la UPV

Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.

Tindrá lloc el 30 de maç a la Seu Universitària del Campus d'Alcoi a Mutxamel.

[ 17/03/2017 ]
Mutxamel, patrimoni hidràulic

El proper 30 de març en horari de 9 a 14 horas, es celebrarà la LXIX Jornada DIFUTEC: MUTXAMEL. PATRIMONI HIDRÀULIC, organitzada per l'Ajuntament de Mutxamel i per l'Aula Riu Sec del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de Valencia i tindrà lloc a l'Auditori Centre Social Polivalent de Mutxamel, ubicat en l'Avda. Carlos Soler, 64 d'aquesta localitat.

La jornada està dirigida a tècnics de cultura, turisme i patrimoni d'ajuntaments, a regidors de cultura, turisme i patrimoni d'ajuntaments, a institucions i organismes públics i al públic en general.

L'objectiu és analitzar, divulgar i valoritzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel i de tot l'àmbit del Riu Sec des de la perspectiva històrica fins a les seues possibilitats turístiques, com a sistema determinant de l'estil de vida i de l'hàbitat d'aquest territori.

La inscripció es gratuïta. S'expedirà certificat del Centre de Formació Permanent de la UPV als inscrits en la jornada.

Els interessats a acudir poden inscriure's directament a través del CFP de la Universitat Politècnica de València.

Més informació:

Descobreix una obra d'art a Mutxamel Descobreix una obra d'art a Mutxamel
Conferència de Francisco Picó Silvestre.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.