Campus d'Alcoi de la UPV

Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.

Tindrá lloc el 30 de maç a la Seu Universitària del Campus d'Alcoi a Mutxamel.

[ 17/03/2017 ]
Mutxamel, patrimoni hidràulic

El proper 30 de març en horari de 9 a 14 horas, es celebrarà la LXIX Jornada DIFUTEC: MUTXAMEL. PATRIMONI HIDRÀULIC, organitzada per l'Ajuntament de Mutxamel i per l'Aula Riu Sec del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de Valencia i tindrà lloc a l'Auditori Centre Social Polivalent de Mutxamel, ubicat en l'Avda. Carlos Soler, 64 d'aquesta localitat.

La jornada està dirigida a tècnics de cultura, turisme i patrimoni d'ajuntaments, a regidors de cultura, turisme i patrimoni d'ajuntaments, a institucions i organismes públics i al públic en general.

L'objectiu és analitzar, divulgar i valoritzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel i de tot l'àmbit del Riu Sec des de la perspectiva històrica fins a les seues possibilitats turístiques, com a sistema determinant de l'estil de vida i de l'hàbitat d'aquest territori.

La inscripció es gratuïta. S'expedirà certificat del Centre de Formació Permanent de la UPV als inscrits en la jornada.

Els interessats a acudir poden inscriure's directament a través del CFP de la Universitat Politècnica de València.

Més informació:

La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Focus Pime i Empreniment Focus Pime i Empreniment
Experiències empresarials d'èxit en el territori.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV, entre les 250 universitats amb major índex ocupabilitat de tot el món.