Campus d'Alcoi de la UPV

¨Ringo¨ en directe al Campus

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 20/03/2017 ]
Ringo en directe al Campus d'Alcoi

Aquest dijous 23 de març a partir de les 20:00h, a la cafeteria del Campus, vine a gaudir amb un repàs a la discografia dels Beatles a càrrec de ¨Ringo¨ (Beatles tribute band)

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: 1 euro==canya+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Defensa de tesis doctorals en el Campus d'Alcoi Defensa de tesis doctorals en el Campus d'Alcoi
Consulta l'horari i lloc on tindran lloc.
2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.