Campus d'Alcoi de la UPV

¨Ringo¨ en directe al Campus

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 20/03/2017 ]
Ringo en directe al Campus d'Alcoi

Aquest dijous 23 de març a partir de les 20:00h, a la cafeteria del Campus, vine a gaudir amb un repàs a la discografia dels Beatles a càrrec de ¨Ringo¨ (Beatles tribute band)

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: 1 euro==canya+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de la'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017
Rememora els millors moments de les Festes.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva
Impartit per Araceli Gisbert, directora de Proyectízate.
Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre
Mercat Municipal de Xàtiva dins de la programació de Firall.
Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu
Acompanyats per Ana María Garcia, Directora Acadèmica del Grau en ADE.