Campus d'Alcoi de la UPV

Poliniza Dos 2017

El termini de presentació de sol·licituds per a participar en el certamen finalitzarà el divendres 31 de març. La trobada tindrà lloc del 15 al 19 de maig

[ 20/03/2017 ]
Poliniza Dos 2017

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l'Àrea d'Activitats Culturals, presenta l'XI Certamen d'Intervencions de Pintura Mural, els guanyadors del qual participaran, amb altres artistes pictòrics urbans prèviament seleccionats, en Poliniza Dos 2017, la 12a edició de la Trobada d'Art Urbà de la UPV, que enguany tindrà lloc entre el 15 i el 19 de maig.

Nascut a l'abril de 2006 amb la intenció de fer confluir simbiòticament dos mons inicialment allunyats, el de la universitat i el de l'art urbà, la trobada es va convertir prompte en un referent a causa dels trets que el caracteritzen: l'originalitat, l'autenticitat (s'intervé directament, sense falsos murs que es retirarien una vegada acabat l'esdeveniment; d'aquesta manera a la UPV les obres romanen als murs fins a la següent edició del festival, i així es respecta el caràcter efímer del grafit), la internacionalitat (al voltant de 400 artistes, més de 200 d'ells pictòrics i pertanyents a 15 països diferents -Itàlia, Alemanya, Mèxic, els Països Baixos, França, Colòmbia, Gran Bretanya, Cuba, Ucraïna, Polònia, Xile, Bèlgica, Argentina, Rússia i Espanya- han participat en les edicions precedents de la trobada) i l'impacte mediàtic.

Bases i termini de presentació de Poliniza Dos 2017

Partint de la consideració de la pintura mural com la pintura realitzada sobre un suport arquitectònic que interacciona amb l'entorn urbà, tots els artistes majors d'edat interessats a participar-hi poden fer-ho, de manera individual o per grups (crews). Així doncs, en Poliniza Dos 2017 caben des de les propostes més acadèmiques fins al grafit hip-hop o l'art urbà.

El termini d'inscripció i presentació de sol·licituds, ja obert, finalitzarà el divendres 31 de març de 2017. Per a participar, cal emplenar la fitxa d'inscripció, que es descarrega en l'enllaç que figura a peu de pàgina, i presentar-la, de manera presencial o per correu certificat, al Registre General de qualsevol dels tres campus de la UPV, juntament amb un dossier digital o un enllaç web amb el treball de les persones interessades.

Els guanyadors, a més de participar en un esdeveniment de referència internacional en el món de l'art urbà i del qual gaudeixen cada any més de 20.000 persones, rebran un premi de 600 euros per intervenció conclosa.

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.