Campus d'Alcoi de la UPV

Poliniza Dos 2017

El termini de presentació de sol·licituds per a participar en el certamen finalitzarà el divendres 31 de març. La trobada tindrà lloc del 15 al 19 de maig

[ 20/03/2017 ]
Poliniza Dos 2017

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l'Àrea d'Activitats Culturals, presenta l'XI Certamen d'Intervencions de Pintura Mural, els guanyadors del qual participaran, amb altres artistes pictòrics urbans prèviament seleccionats, en Poliniza Dos 2017, la 12a edició de la Trobada d'Art Urbà de la UPV, que enguany tindrà lloc entre el 15 i el 19 de maig.

Nascut a l'abril de 2006 amb la intenció de fer confluir simbiòticament dos mons inicialment allunyats, el de la universitat i el de l'art urbà, la trobada es va convertir prompte en un referent a causa dels trets que el caracteritzen: l'originalitat, l'autenticitat (s'intervé directament, sense falsos murs que es retirarien una vegada acabat l'esdeveniment; d'aquesta manera a la UPV les obres romanen als murs fins a la següent edició del festival, i així es respecta el caràcter efímer del grafit), la internacionalitat (al voltant de 400 artistes, més de 200 d'ells pictòrics i pertanyents a 15 països diferents -Itàlia, Alemanya, Mèxic, els Països Baixos, França, Colòmbia, Gran Bretanya, Cuba, Ucraïna, Polònia, Xile, Bèlgica, Argentina, Rússia i Espanya- han participat en les edicions precedents de la trobada) i l'impacte mediàtic.

Bases i termini de presentació de Poliniza Dos 2017

Partint de la consideració de la pintura mural com la pintura realitzada sobre un suport arquitectònic que interacciona amb l'entorn urbà, tots els artistes majors d'edat interessats a participar-hi poden fer-ho, de manera individual o per grups (crews). Així doncs, en Poliniza Dos 2017 caben des de les propostes més acadèmiques fins al grafit hip-hop o l'art urbà.

El termini d'inscripció i presentació de sol·licituds, ja obert, finalitzarà el divendres 31 de març de 2017. Per a participar, cal emplenar la fitxa d'inscripció, que es descarrega en l'enllaç que figura a peu de pàgina, i presentar-la, de manera presencial o per correu certificat, al Registre General de qualsevol dels tres campus de la UPV, juntament amb un dossier digital o un enllaç web amb el treball de les persones interessades.

Els guanyadors, a més de participar en un esdeveniment de referència internacional en el món de l'art urbà i del qual gaudeixen cada any més de 20.000 persones, rebran un premi de 600 euros per intervenció conclosa.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.