Campus d'Alcoi de la UPV

Poliniza Dos 2017

El termini de presentació de sol·licituds per a participar en el certamen finalitzarà el divendres 31 de març. La trobada tindrà lloc del 15 al 19 de maig

[ 20/03/2017 ]
Poliniza Dos 2017

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l'Àrea d'Activitats Culturals, presenta l'XI Certamen d'Intervencions de Pintura Mural, els guanyadors del qual participaran, amb altres artistes pictòrics urbans prèviament seleccionats, en Poliniza Dos 2017, la 12a edició de la Trobada d'Art Urbà de la UPV, que enguany tindrà lloc entre el 15 i el 19 de maig.

Nascut a l'abril de 2006 amb la intenció de fer confluir simbiòticament dos mons inicialment allunyats, el de la universitat i el de l'art urbà, la trobada es va convertir prompte en un referent a causa dels trets que el caracteritzen: l'originalitat, l'autenticitat (s'intervé directament, sense falsos murs que es retirarien una vegada acabat l'esdeveniment; d'aquesta manera a la UPV les obres romanen als murs fins a la següent edició del festival, i així es respecta el caràcter efímer del grafit), la internacionalitat (al voltant de 400 artistes, més de 200 d'ells pictòrics i pertanyents a 15 països diferents -Itàlia, Alemanya, Mèxic, els Països Baixos, França, Colòmbia, Gran Bretanya, Cuba, Ucraïna, Polònia, Xile, Bèlgica, Argentina, Rússia i Espanya- han participat en les edicions precedents de la trobada) i l'impacte mediàtic.

Bases i termini de presentació de Poliniza Dos 2017

Partint de la consideració de la pintura mural com la pintura realitzada sobre un suport arquitectònic que interacciona amb l'entorn urbà, tots els artistes majors d'edat interessats a participar-hi poden fer-ho, de manera individual o per grups (crews). Així doncs, en Poliniza Dos 2017 caben des de les propostes més acadèmiques fins al grafit hip-hop o l'art urbà.

El termini d'inscripció i presentació de sol·licituds, ja obert, finalitzarà el divendres 31 de març de 2017. Per a participar, cal emplenar la fitxa d'inscripció, que es descarrega en l'enllaç que figura a peu de pàgina, i presentar-la, de manera presencial o per correu certificat, al Registre General de qualsevol dels tres campus de la UPV, juntament amb un dossier digital o un enllaç web amb el treball de les persones interessades.

Els guanyadors, a més de participar en un esdeveniment de referència internacional en el món de l'art urbà i del qual gaudeixen cada any més de 20.000 persones, rebran un premi de 600 euros per intervenció conclosa.

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2017
Rememora els millors moments de les Festes.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva Curs d'iniciació en Facebook per a PIMES a Xàtiva
Impartit per Araceli Gisbert, directora de Proyectízate.
Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre Tast de vins amb l'enòleg José Luis Aleixandre
Mercat Municipal de Xàtiva dins de la programació de Firall.
Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu
Acompanyats per Ana María Garcia, Directora Acadèmica del Grau en ADE.