Campus d'Alcoi de la UPV

III CONCURS START-UPV

Anima't a participar en aquest nova edició del concurs START-UPV Campus d'Alcoi.

[ 24/03/2017 ]
Guanyadors de la II edició del concurs START UPV

Tens una idea de negoci? Vols ser el teu propi cap? Eres ambiciós? Eres innovador?... si tens clara les respostes a aquestes preguntes i eres exalumne titulat del Campus d’Alcoi de la UPV o estudiant universitari que curse estudis de primer o segon cicle, grau, màster universitari, doctorat o títols propis en el Campus d’Alcoi de la UPV anima't i participa. Tan sols has d'emplenar un llenç del BUSINESS CANVAS MODEL i lliurar el formulari de sol·licitud de participació degudament emplenat.

Es repartiran un total de 6 premis que ascendeixen a un total de 2.000 euros (800, 500, 300, 200, 100 i 100) i el termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitza el dilluns 8 de maig a les 12h.

El concurs va dirigit a premiar i reconèixer iniciatives i trajectòries emprenedores sorgides del Campus d’Alcoi de la UPV, potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari UPV i incentivar la utilització de l'Espai Emprenedor START UPV del Campus d’Alcoi.

Els resultats amb els noms de tots els premiats es farà públic en acte oficial de lliurament de premis, que tindrà lloc el dia 25 de maig en l'Espai START UPV del Campus d’Alcoi que congregarà a tots els participants i premiats.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.