Campus d'Alcoi de la UPV

III CONCURS START-UPV

Anima't a participar en aquest nova edició del concurs START-UPV Campus d'Alcoi.

[ 24/03/2017 ]
Guanyadors de la II edició del concurs START UPV

Tens una idea de negoci? Vols ser el teu propi cap? Eres ambiciós? Eres innovador?... si tens clara les respostes a aquestes preguntes i eres exalumne titulat del Campus d’Alcoi de la UPV o estudiant universitari que curse estudis de primer o segon cicle, grau, màster universitari, doctorat o títols propis en el Campus d’Alcoi de la UPV anima't i participa. Tan sols has d'emplenar un llenç del BUSINESS CANVAS MODEL i lliurar el formulari de sol·licitud de participació degudament emplenat.

Es repartiran un total de 6 premis que ascendeixen a un total de 2.000 euros (800, 500, 300, 200, 100 i 100) i el termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitza el dilluns 8 de maig a les 12h.

El concurs va dirigit a premiar i reconèixer iniciatives i trajectòries emprenedores sorgides del Campus d’Alcoi de la UPV, potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari UPV i incentivar la utilització de l'Espai Emprenedor START UPV del Campus d’Alcoi.

Els resultats amb els noms de tots els premiats es farà públic en acte oficial de lliurament de premis, que tindrà lloc el dia 25 de maig en l'Espai START UPV del Campus d’Alcoi que congregarà a tots els participants i premiats.

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.