Campus d'Alcoi de la UPV

III CONCURS START-UPV

Anima't a participar en aquest nova edició del concurs START-UPV Campus d'Alcoi.

[ 24/03/2017 ]
Guanyadors de la II edició del concurs START UPV

Tens una idea de negoci? Vols ser el teu propi cap? Eres ambiciós? Eres innovador?... si tens clara les respostes a aquestes preguntes i eres exalumne titulat del Campus d’Alcoi de la UPV o estudiant universitari que curse estudis de primer o segon cicle, grau, màster universitari, doctorat o títols propis en el Campus d’Alcoi de la UPV anima't i participa. Tan sols has d'emplenar un llenç del BUSINESS CANVAS MODEL i lliurar el formulari de sol·licitud de participació degudament emplenat.

Es repartiran un total de 6 premis que ascendeixen a un total de 2.000 euros (800, 500, 300, 200, 100 i 100) i el termini de presentació de candidatures per a poder participar en el concurs finalitza el divendres 28 d'abril a les 12h.

El concurs va dirigit a premiar i reconèixer iniciatives i trajectòries emprenedores sorgides del Campus d’Alcoi de la UPV, potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari UPV i incentivar la utilització de l'Espai Emprenedor START UPV del Campus d’Alcoi.

Els resultats amb els noms de tots els premiats es farà públic en acte oficial de lliurament de premis, que tindrà lloc el dia 25 de maig en l'Espai START UPV del Campus d’Alcoi que congregarà a tots els participants i premiats.

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017 El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017
De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.
Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació
Del 10 d'abril al 10 de maig de 2017 en la sala d'exposicions del Campus d'Alcoi.
Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic. Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.
Organitzada per l'Aula Riu Sec per a analitzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel.
Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
I Edició Concurs ideaT-kids I Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
“Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya “Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya
Un grup d'alumnes del Campus aconsegueix el segon premi.