Campus d'Alcoi de la UPV

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17

Iniciativa de l'IES Germans Amorós de Villena i del Grup de Robòtica i Mecatrònica de l'EPSA, tindrà lloc en l'Institut Hnos. Amorós el pròxim 1 de juny.

[ 30/05/2017 ]
Certamen de robótica VILLENABOT 2017

El próximo 1 de junio de 2017 tendrá lugar en el IES Hermanos Amorós de Villena el primer Certamen escolar de robótica VILLEMABOT 2017.

El concurso es una iniciativa del IES Hermanos Amorós de Villena y del Grupo de Robótica i Mecatrónica de la EPSA (GROMEP) que, junto al Ayuntamiento de Villena, organiza esta primera edición.

VILLENABOT es un certamen de robótica en el que pueden participar equipos de estudiantes de cualquier centro escolar de 2º y 3º ciclo de primaria, secundaria, bachillerato, ciclos formativos y asociaciones escolares de Villena y comarca.

Ya se encuentra abierto el plazo de preinscripción. Los grupos deberán ser mixtos y estar compuestos por 4 participantes como máximo. Las inscripciones deben realizarse a través de la web del GROMEP.

Vídeo de la rueda de prensa de presentación de VILLENABOT 2017:

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".