Campus d'Alcoi de la UPV

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17

Iniciativa de l'IES Germans Amorós de Villena i del Grup de Robòtica i Mecatrònica de l'EPSA, tindrà lloc en l'Institut Hnos. Amorós el pròxim 1 de juny.

[ 30/05/2017 ]
Certamen de robótica VILLENABOT 2017

El próximo 1 de junio de 2017 tendrá lugar en el IES Hermanos Amorós de Villena el primer Certamen escolar de robótica VILLEMABOT 2017.

El concurso es una iniciativa del IES Hermanos Amorós de Villena y del Grupo de Robótica i Mecatrónica de la EPSA (GROMEP) que, junto al Ayuntamiento de Villena, organiza esta primera edición.

VILLENABOT es un certamen de robótica en el que pueden participar equipos de estudiantes de cualquier centro escolar de 2º y 3º ciclo de primaria, secundaria, bachillerato, ciclos formativos y asociaciones escolares de Villena y comarca.

Ya se encuentra abierto el plazo de preinscripción. Los grupos deberán ser mixtos y estar compuestos por 4 participantes como máximo. Las inscripciones deben realizarse a través de la web del GROMEP.

Vídeo de la rueda de prensa de presentación de VILLENABOT 2017:

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.