Campus d'Alcoi de la UPV

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17

Iniciativa de l'IES Germans Amorós de Villena i del Grup de Robòtica i Mecatrònica de l'EPSA, tindrà lloc en l'Institut Hnos. Amorós el pròxim 1 de juny.

[ 29/03/2017 ]
Certamen de robótica VILLENABOT 2017

El próximo 1 de junio de 2017 tendrá lugar en el IES Hermanos Amorós de Villena el primer Certamen escolar de robótica VILLEMABOT 2017.

El concurso es una iniciativa del IES Hermanos Amorós de Villena y del Grupo de Robótica i Mecatrónica de la EPSA (GROMEP) que, junto al Ayuntamiento de Villena, organiza esta primera edición.

VILLENABOT es un certamen de robótica en el que pueden participar equipos de estudiantes de cualquier centro escolar de 2º y 3º ciclo de primaria, secundaria, bachillerato, ciclos formativos y asociaciones escolares de Villena y comarca.

Ya se encuentra abierto el plazo de preinscripción. Los grupos deberán ser mixtos y estar compuestos por 4 participantes como máximo. Las inscripciones deben realizarse a través de la web del GROMEP.

Vídeo de la rueda de prensa de presentación de VILLENABOT 2017:

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017 El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017
De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.
Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació
Del 10 d'abril al 10 de maig de 2017 en la sala d'exposicions del Campus d'Alcoi.
Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic. Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.
Organitzada per l'Aula Riu Sec per a analitzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
I Edició Concurs ideaT-kids I Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
“Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya “Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya
Un grup d'alumnes del Campus aconsegueix el segon premi.
Vot per correu i vot anticipat Vot per correu i vot anticipat
Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a.