Campus d'Alcoi de la UPV

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17

Iniciativa de l'IES Germans Amorós de Villena i del Grup de Robòtica i Mecatrònica de l'EPSA, tindrà lloc en l'Institut Hnos. Amorós el pròxim 1 de juny.

[ 29/03/2017 ]
Certamen de robótica VILLENABOT 2017

El próximo 1 de junio de 2017 tendrá lugar en el IES Hermanos Amorós de Villena el primer Certamen escolar de robótica VILLEMABOT 2017.

El concurso es una iniciativa del IES Hermanos Amorós de Villena y del Grupo de Robótica i Mecatrónica de la EPSA (GROMEP) que, junto al Ayuntamiento de Villena, organiza esta primera edición.

VILLENABOT es un certamen de robótica en el que pueden participar equipos de estudiantes de cualquier centro escolar de 2º y 3º ciclo de primaria, secundaria, bachillerato, ciclos formativos y asociaciones escolares de Villena y comarca.

Ya se encuentra abierto el plazo de preinscripción. Los grupos deberán ser mixtos y estar compuestos por 4 participantes como máximo. Las inscripciones deben realizarse a través de la web del GROMEP.

Vídeo de la rueda de prensa de presentación de VILLENABOT 2017:

Lliurament de Premis III Concurs START UPV Lliurament de Premis III Concurs START UPV
Javier Tormo i Pedro Rodríguez amb el seu projecte SENCORP, han sigut els guanyadors.
La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari
La UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari.
Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX
Del 24 de maig al 16 de juny, a la sala Multiusos de Carbonell.
Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV
Divendres 9 de juny, al pavelló de l'edifici Georgina Blanes.
Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs
Gloria Sanz Ródenas i Alba García Casado, les guanyadores.
Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors
Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017 Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017
La seua tesi doctoral “An Approach to support the Strategies Alignment Process in Collaborative Networks”.