Campus d'Alcoi de la UPV

Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17

Iniciativa de l'IES Germans Amorós de Villena i del Grup de Robòtica i Mecatrònica de l'EPSA, tindrà lloc en l'Institut Hnos. Amorós el pròxim 1 de juny.

[ 29/03/2017 ]
Certamen de robótica VILLENABOT 2017

El próximo 1 de junio de 2017 tendrá lugar en el IES Hermanos Amorós de Villena el primer Certamen escolar de robótica VILLEMABOT 2017.

El concurso es una iniciativa del IES Hermanos Amorós de Villena y del Grupo de Robótica i Mecatrónica de la EPSA (GROMEP) que, junto al Ayuntamiento de Villena, organiza esta primera edición.

VILLENABOT es un certamen de robótica en el que pueden participar equipos de estudiantes de cualquier centro escolar de 2º y 3º ciclo de primaria, secundaria, bachillerato, ciclos formativos y asociaciones escolares de Villena y comarca.

Ya se encuentra abierto el plazo de preinscripción. Los grupos deberán ser mixtos y estar compuestos por 4 participantes como máximo. Las inscripciones deben realizarse a través de la web del GROMEP.

Vídeo de la rueda de prensa de presentación de VILLENABOT 2017:

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.