Campus d'Alcoi de la UPV

Jornada Cultura Màrqueting

Dijous 4 de maig, a les 18h a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 03/04/2017 ]
Cultura Màrqueting

Dijous passat 30 de març, es va dur a terme a València la 9a edició de la Jornada Cultura Màrqueting, organitzada pel Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial (MACOM) de la UPV.

Aquest esdeveniment, que va comptar amb ponents d'altíssim nivell com Andrés Pérez Ortega (marca personal), Ami Bondía (marca personal), Eduardo Sánchez (neuroventes), Gema Payá (blogger/influencer) o Pablo Ferreirós (neuromàrqueting), es va celebrar en el Paranimf de la UPV, en l'edifici de rectorat.

Entre les 18:30 i 22:00 el hastag #CulturaMkt (vinculat a la jornada organitzada per l'equip de MACOM UPV) va ser trending topic a nivell nacional, amb prop d'un milió d'impactes. Només l'inici de Gran Hermano VIP va desplaçar, a nivell nacional, la interactuació dels assistents (presencial i streaming) en xarxes.

Edició a Alcoi

El proper dijous 4 de maig, a les 18h tindrà lloc l'edició d'Alcoi de la Jornada Cultura Màrqueting a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

Les inscripcions poden realitzar-se al següent enllaç mastermarketingupv.com/culturamarketing/.

Les places són limitades. Aquells que no puguen assistir (per limitació d'aforament) però que s'inscriguen, rebran un enllaç de retransmissió en streaming.

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017 El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017
De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.
Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació
Del 10 d'abril al 10 de maig de 2017 en la sala d'exposicions del Campus d'Alcoi.
Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic. Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.
Organitzada per l'Aula Riu Sec per a analitzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel.
Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
I Edició Concurs ideaT-kids I Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
“Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya “Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya
Un grup d'alumnes del Campus aconsegueix el segon premi.