Campus d'Alcoi de la UPV

Jornada Cultura Màrqueting

Dijous 4 de maig, a les 18h a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 28/04/2017 ]
Cultura Màrqueting

Dijous passat 30 de març, es va dur a terme a València la 9a edició de la Jornada Cultura Màrqueting, organitzada pel Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial (MACOM) de la UPV.

Aquest esdeveniment, que va comptar amb ponents d'altíssim nivell com Andrés Pérez Ortega (marca personal), Ami Bondía (marca personal), Eduardo Sánchez (neuroventes), Gema Payá (blogger/influencer) o Pablo Ferreirós (neuromàrqueting), es va celebrar en el Paranimf de la UPV, en l'edifici de rectorat.

Entre les 18:30 i 22:00 el hastag #CulturaMkt (vinculat a la jornada organitzada per l'equip de MACOM UPV) va ser trending topic a nivell nacional, amb prop d'un milió d'impactes. Només l'inici de Gran Hermano VIP va desplaçar, a nivell nacional, la interactuació dels assistents (presencial i streaming) en xarxes.

Edició a Alcoi

El proper dijous 4 de maig, a les 18h tindrà lloc l'edició d'Alcoi de la Jornada Cultura Màrqueting a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

Les inscripcions poden realitzar-se al següent enllaç mastermarketingupv.com/culturamarketing/.

Les places són limitades. Aquells que no puguen assistir (per limitació d'aforament) però que s'inscriguen, rebran un enllaç de retransmissió en streaming.

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".