Campus d'Alcoi de la UPV

Jornada Cultura Màrqueting

Dijous 4 de maig, a les 18h a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 28/04/2017 ]
Cultura Màrqueting

Dijous passat 30 de març, es va dur a terme a València la 9a edició de la Jornada Cultura Màrqueting, organitzada pel Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial (MACOM) de la UPV.

Aquest esdeveniment, que va comptar amb ponents d'altíssim nivell com Andrés Pérez Ortega (marca personal), Ami Bondía (marca personal), Eduardo Sánchez (neuroventes), Gema Payá (blogger/influencer) o Pablo Ferreirós (neuromàrqueting), es va celebrar en el Paranimf de la UPV, en l'edifici de rectorat.

Entre les 18:30 i 22:00 el hastag #CulturaMkt (vinculat a la jornada organitzada per l'equip de MACOM UPV) va ser trending topic a nivell nacional, amb prop d'un milió d'impactes. Només l'inici de Gran Hermano VIP va desplaçar, a nivell nacional, la interactuació dels assistents (presencial i streaming) en xarxes.

Edició a Alcoi

El proper dijous 4 de maig, a les 18h tindrà lloc l'edició d'Alcoi de la Jornada Cultura Màrqueting a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

Les inscripcions poden realitzar-se al següent enllaç mastermarketingupv.com/culturamarketing/.

Les places són limitades. Aquells que no puguen assistir (per limitació d'aforament) però que s'inscriguen, rebran un enllaç de retransmissió en streaming.

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.