Campus d'Alcoi de la UPV

Jornada Cultura Màrqueting

Dijous 4 de maig, a les 18h a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 28/04/2017 ]
Cultura Màrqueting

Dijous passat 30 de març, es va dur a terme a València la 9a edició de la Jornada Cultura Màrqueting, organitzada pel Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial (MACOM) de la UPV.

Aquest esdeveniment, que va comptar amb ponents d'altíssim nivell com Andrés Pérez Ortega (marca personal), Ami Bondía (marca personal), Eduardo Sánchez (neuroventes), Gema Payá (blogger/influencer) o Pablo Ferreirós (neuromàrqueting), es va celebrar en el Paranimf de la UPV, en l'edifici de rectorat.

Entre les 18:30 i 22:00 el hastag #CulturaMkt (vinculat a la jornada organitzada per l'equip de MACOM UPV) va ser trending topic a nivell nacional, amb prop d'un milió d'impactes. Només l'inici de Gran Hermano VIP va desplaçar, a nivell nacional, la interactuació dels assistents (presencial i streaming) en xarxes.

Edició a Alcoi

El proper dijous 4 de maig, a les 18h tindrà lloc l'edició d'Alcoi de la Jornada Cultura Màrqueting a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

Les inscripcions poden realitzar-se al següent enllaç mastermarketingupv.com/culturamarketing/.

Les places són limitades. Aquells que no puguen assistir (per limitació d'aforament) però que s'inscriguen, rebran un enllaç de retransmissió en streaming.

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.