Campus d'Alcoi de la UPV

Vot per correu i vot anticipat

Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a.

Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a per si no pogueres fer-ho de manera presencial el pròxim 10 de maig.

[ 03/04/2017 ]

En la convocatòria i el calendari de les eleccions a rector o rectora, aprovat pel Consell de Govern el passat 8 de març de 2017, es van establir la votació per correu i el vot anticipat per a aquelles persones que no puguen exercir el seu dret de manera presencial dimecres que ve 10 de maig.

El vot per correu únicament pot ser sol·licitat per aquelles persones que, aqueixa data, es troben en l'estranger d'estada, en programes de mobilitat o per circumstàncies extraordinàries, havent d'efectuar-ho abans del 3 d'abril a través del formulari situat en la Intranet, en l'apartat 'Eleccions', i dins del mateix, en 'Cens definitiu'.

El vot anticipat, del 28 d'abril al 8 de maig

En la resta de casos, es podrà votar de manera anticipada durant el període comprès entre els dies 28 d'abril i el 8 de maig (tots dos inclusivament), acudint directament a qualsevol dels registres de la UPV, situats en els campus d'Alcoi, Gandia i Vera (València), i en els quals es facilitarà a l'interessat tota la documentació pertinent.

Tota la informació sobre els procediments de votació per correu i votació anticipada pot consultar-se en l'enllaç que figura a peu de pàgina.

Toda la información acerca de los procedimientos de votación por correo y votación anticipada puede consultarse en el enlace que figura a pie de página.

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".