Campus d'Alcoi de la UPV

Vot per correu i vot anticipat

Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a.

Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a per si no pogueres fer-ho de manera presencial el pròxim 10 de maig.

[ 03/04/2017 ]

En la convocatòria i el calendari de les eleccions a rector o rectora, aprovat pel Consell de Govern el passat 8 de març de 2017, es van establir la votació per correu i el vot anticipat per a aquelles persones que no puguen exercir el seu dret de manera presencial dimecres que ve 10 de maig.

El vot per correu únicament pot ser sol·licitat per aquelles persones que, aqueixa data, es troben en l'estranger d'estada, en programes de mobilitat o per circumstàncies extraordinàries, havent d'efectuar-ho abans del 3 d'abril a través del formulari situat en la Intranet, en l'apartat 'Eleccions', i dins del mateix, en 'Cens definitiu'.

El vot anticipat, del 28 d'abril al 8 de maig

En la resta de casos, es podrà votar de manera anticipada durant el període comprès entre els dies 28 d'abril i el 8 de maig (tots dos inclusivament), acudint directament a qualsevol dels registres de la UPV, situats en els campus d'Alcoi, Gandia i Vera (València), i en els quals es facilitarà a l'interessat tota la documentació pertinent.

Tota la informació sobre els procediments de votació per correu i votació anticipada pot consultar-se en l'enllaç que figura a peu de pàgina.

Toda la información acerca de los procedimientos de votación por correo y votación anticipada puede consultarse en el enlace que figura a pie de página.

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.