Campus d'Alcoi de la UPV

Vot per correu i vot anticipat

Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a.

Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a per si no pogueres fer-ho de manera presencial el pròxim 10 de maig.

[ 03/04/2017 ]

En la convocatòria i el calendari de les eleccions a rector o rectora, aprovat pel Consell de Govern el passat 8 de març de 2017, es van establir la votació per correu i el vot anticipat per a aquelles persones que no puguen exercir el seu dret de manera presencial dimecres que ve 10 de maig.

El vot per correu únicament pot ser sol·licitat per aquelles persones que, aqueixa data, es troben en l'estranger d'estada, en programes de mobilitat o per circumstàncies extraordinàries, havent d'efectuar-ho abans del 3 d'abril a través del formulari situat en la Intranet, en l'apartat 'Eleccions', i dins del mateix, en 'Cens definitiu'.

El vot anticipat, del 28 d'abril al 8 de maig

En la resta de casos, es podrà votar de manera anticipada durant el període comprès entre els dies 28 d'abril i el 8 de maig (tots dos inclusivament), acudint directament a qualsevol dels registres de la UPV, situats en els campus d'Alcoi, Gandia i Vera (València), i en els quals es facilitarà a l'interessat tota la documentació pertinent.

Tota la informació sobre els procediments de votació per correu i votació anticipada pot consultar-se en l'enllaç que figura a peu de pàgina.

Toda la información acerca de los procedimientos de votación por correo y votación anticipada puede consultarse en el enlace que figura a pie de página.

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.