Campus d'Alcoi de la UPV

Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació

Del 10 d'abril al 10 de maig de 2017 en la sala d'exposicions de l'edifici de Carbonell del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 07/04/2017 ]
Exposició CELAM DESING II

L'exposició "CELAM DESING II" té el seu principal objectiu projectar i materialitzar LLUMINÀRIES LED, que posseïsquen la capacitat per a adaptar-se a les necessitats del nostre entorn.

Són utensilis que ens proporcionen llum artificialment des d'un punt vista tècnic. A nivell explicite la seua estètica formal i distribució de la llum ens pot traslladar a conceptes escultòrics amb un estil propi.

Totes les lluminàries tenen un component ceràmic en combinació amb altres materials, fusta, polipropilè, etc. Suposen una aproximació del disseny de producte i la comercialització, entre els joves creadors recolzant-se en les tecnologies de fabricació tradicional i digital juntament amb la materialització de productes experimentals.

L'exposició es compon de lluminàries realitzades en l'esment de Disseny, assignatura: Disseny de Producte per a Equipament de l'EPSA sota la direcció de M. Dolores Gregori Galindo, amb la col·laboració del tècnic de taller Ricardo Canet.

propostes exhibides són:
  • BOX, d'Alcaraz Lozano José. Lluminària asimètrica de caràcter ambiental.
  • ISIEL, d'Alemany Ferrer, Elena. Llum de sobretaula amb elements amb elements irregulars.
  • FLORA, de Blanco Abalos, Iker. Llum geomètric irregular, s'inspira en l'origami.
  • SLAMP, de García Olmos, M. Noelia. Llum d'estil oriental per a tauleta de nit.
  • BAUM, de Martínez Pérez, Álvaro. Llum de sobretaula, es pot personalitzar i apilar.
  • LACEDED, de Pelús Sentí, Eduardo. Llum de taula bilàmina encaixable.
  • OMEGA, de Pérez Llinares, Javier. Lluminària d'estil grec, les llepes de la lluminària és la lletra grega OMEGA.
  • HGING LAMPA, de Requena Rubio, Andrea. Llum de sobretaula multifuncional, que responga i satisfaça a les necessitats de l'usuari.
  • CALA NOSTRA, de Sánchez lozano, Cristina.Llum que evoca a la mar Meditàrrania i a la naturalesa que aquest conté.
  • LEUKOS, de Sánchez Vázquez, Paula. Lluminària d'ambient para sobre taula.
  • THE CUBE, de Sanchis Pardo, José. Llum de sobretaula en forma de poal amb perforacions geomètriques.
  • EQUILIVRIUM, de Simón Arias, Javier. Llum de sobretaula bicolor transmet equilibri i neutralitat.
  • BOSHI LAMP, de Tur García, Carlos. Llum multifuncional dempeus i sostre, per a dotar de calidesa qualsevol espai de l'hàbitat.
  • DOLDA, de Vaello Pecino, Beatriz. Llum cilíndric regulable i personalitzable.

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017 El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017
De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.
Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic. Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.
Organitzada per l'Aula Riu Sec per a analitzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel.
Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
I Edició Concurs ideaT-kids I Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
“Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya “Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya
Un grup d'alumnes del Campus aconsegueix el segon premi.
Vot per correu i vot anticipat Vot per correu i vot anticipat
Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a.