Campus d'Alcoi de la UPV

Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació

Del 10 d'abril al 10 de maig de 2017 en la sala d'exposicions de l'edifici de Carbonell del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 07/04/2017 ]
Exposició CELAM DESING II

L'exposició "CELAM DESING II" té el seu principal objectiu projectar i materialitzar LLUMINÀRIES LED, que posseïsquen la capacitat per a adaptar-se a les necessitats del nostre entorn.

Són utensilis que ens proporcionen llum artificialment des d'un punt vista tècnic. A nivell explicite la seua estètica formal i distribució de la llum ens pot traslladar a conceptes escultòrics amb un estil propi.

Totes les lluminàries tenen un component ceràmic en combinació amb altres materials, fusta, polipropilè, etc. Suposen una aproximació del disseny de producte i la comercialització, entre els joves creadors recolzant-se en les tecnologies de fabricació tradicional i digital juntament amb la materialització de productes experimentals.

L'exposició es compon de lluminàries realitzades en l'esment de Disseny, assignatura: Disseny de Producte per a Equipament de l'EPSA sota la direcció de M. Dolores Gregori Galindo, amb la col·laboració del tècnic de taller Ricardo Canet.

propostes exhibides són:
  • BOX, d'Alcaraz Lozano José. Lluminària asimètrica de caràcter ambiental.
  • ISIEL, d'Alemany Ferrer, Elena. Llum de sobretaula amb elements amb elements irregulars.
  • FLORA, de Blanco Abalos, Iker. Llum geomètric irregular, s'inspira en l'origami.
  • SLAMP, de García Olmos, M. Noelia. Llum d'estil oriental per a tauleta de nit.
  • BAUM, de Martínez Pérez, Álvaro. Llum de sobretaula, es pot personalitzar i apilar.
  • LACEDED, de Pelús Sentí, Eduardo. Llum de taula bilàmina encaixable.
  • OMEGA, de Pérez Llinares, Javier. Lluminària d'estil grec, les llepes de la lluminària és la lletra grega OMEGA.
  • HGING LAMPA, de Requena Rubio, Andrea. Llum de sobretaula multifuncional, que responga i satisfaça a les necessitats de l'usuari.
  • CALA NOSTRA, de Sánchez lozano, Cristina.Llum que evoca a la mar Meditàrrania i a la naturalesa que aquest conté.
  • LEUKOS, de Sánchez Vázquez, Paula. Lluminària d'ambient para sobre taula.
  • THE CUBE, de Sanchis Pardo, José. Llum de sobretaula en forma de poal amb perforacions geomètriques.
  • EQUILIVRIUM, de Simón Arias, Javier. Llum de sobretaula bicolor transmet equilibri i neutralitat.
  • BOSHI LAMP, de Tur García, Carlos. Llum multifuncional dempeus i sostre, per a dotar de calidesa qualsevol espai de l'hàbitat.
  • DOLDA, de Vaello Pecino, Beatriz. Llum cilíndric regulable i personalitzable.

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".