Campus d'Alcoi de la UPV

Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació

Del 10 d'abril al 10 de maig de 2017 en la sala d'exposicions de l'edifici de Carbonell del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 07/04/2017 ]
Exposició CELAM DESING II

L'exposició "CELAM DESING II" té el seu principal objectiu projectar i materialitzar LLUMINÀRIES LED, que posseïsquen la capacitat per a adaptar-se a les necessitats del nostre entorn.

Són utensilis que ens proporcionen llum artificialment des d'un punt vista tècnic. A nivell explicite la seua estètica formal i distribució de la llum ens pot traslladar a conceptes escultòrics amb un estil propi.

Totes les lluminàries tenen un component ceràmic en combinació amb altres materials, fusta, polipropilè, etc. Suposen una aproximació del disseny de producte i la comercialització, entre els joves creadors recolzant-se en les tecnologies de fabricació tradicional i digital juntament amb la materialització de productes experimentals.

L'exposició es compon de lluminàries realitzades en l'esment de Disseny, assignatura: Disseny de Producte per a Equipament de l'EPSA sota la direcció de M. Dolores Gregori Galindo, amb la col·laboració del tècnic de taller Ricardo Canet.

propostes exhibides són:
  • BOX, d'Alcaraz Lozano José. Lluminària asimètrica de caràcter ambiental.
  • ISIEL, d'Alemany Ferrer, Elena. Llum de sobretaula amb elements amb elements irregulars.
  • FLORA, de Blanco Abalos, Iker. Llum geomètric irregular, s'inspira en l'origami.
  • SLAMP, de García Olmos, M. Noelia. Llum d'estil oriental per a tauleta de nit.
  • BAUM, de Martínez Pérez, Álvaro. Llum de sobretaula, es pot personalitzar i apilar.
  • LACEDED, de Pelús Sentí, Eduardo. Llum de taula bilàmina encaixable.
  • OMEGA, de Pérez Llinares, Javier. Lluminària d'estil grec, les llepes de la lluminària és la lletra grega OMEGA.
  • HGING LAMPA, de Requena Rubio, Andrea. Llum de sobretaula multifuncional, que responga i satisfaça a les necessitats de l'usuari.
  • CALA NOSTRA, de Sánchez lozano, Cristina.Llum que evoca a la mar Meditàrrania i a la naturalesa que aquest conté.
  • LEUKOS, de Sánchez Vázquez, Paula. Lluminària d'ambient para sobre taula.
  • THE CUBE, de Sanchis Pardo, José. Llum de sobretaula en forma de poal amb perforacions geomètriques.
  • EQUILIVRIUM, de Simón Arias, Javier. Llum de sobretaula bicolor transmet equilibri i neutralitat.
  • BOSHI LAMP, de Tur García, Carlos. Llum multifuncional dempeus i sostre, per a dotar de calidesa qualsevol espai de l'hàbitat.
  • DOLDA, de Vaello Pecino, Beatriz. Llum cilíndric regulable i personalitzable.

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.