Campus d'Alcoi de la UPV

Recital de poesia. "Joan Valls, poeta alcoià"

Dijous 4 de maig a les 20h en la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 10/04/2017 ]
Joan Valls

El proper 4 de maig tindrà lloc a les 20h a la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV un recital de poesia: "Joan Valls, poeta alcoià", a càrrec de la periodista alcoiana Esther Vizcarra.

Es tracta d'una lectura participativa, de manera que qualsevol persona interessada podrà llegir poemes en valencià dels poetes que preferisquen.

A més de gaudir de bona poesia en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per els dijous: 1 euro==canya+tapa. Tiquets limitats.

L'entrada és lliure, amb capacitat limitada a l'aforament de la cafeteria.

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017 El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017
De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.
Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació
Del 10 d'abril al 10 de maig de 2017 en la sala d'exposicions del Campus d'Alcoi.
Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic. Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.
Organitzada per l'Aula Riu Sec per a analitzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel.
Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
I Edició Concurs ideaT-kids I Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
“Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya “Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya
Un grup d'alumnes del Campus aconsegueix el segon premi.