Campus d'Alcoi de la UPV

Recital de poesia. "Joan Valls, poeta alcoià"

Dijous 4 de maig a les 20h en la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 10/04/2017 ]
Joan Valls

El proper 4 de maig tindrà lloc a les 20h a la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV un recital de poesia: "Joan Valls, poeta alcoià", a càrrec de la periodista alcoiana Esther Vizcarra.

Es tracta d'una lectura participativa, de manera que qualsevol persona interessada podrà llegir poemes en valencià dels poetes que preferisquen.

A més de gaudir de bona poesia en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per els dijous: 1 euro==canya+tapa. Tiquets limitats.

L'entrada és lliure, amb capacitat limitada a l'aforament de la cafeteria.

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.