Campus d'Alcoi de la UPV

Recital de poesia. "Joan Valls, poeta alcoià"

Dijous 4 de maig a les 20h en la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 10/04/2017 ]
Joan Valls

El proper 4 de maig tindrà lloc a les 20h a la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV un recital de poesia: "Joan Valls, poeta alcoià", a càrrec de la periodista alcoiana Esther Vizcarra.

Es tracta d'una lectura participativa, de manera que qualsevol persona interessada podrà llegir poemes en valencià dels poetes que preferisquen.

A més de gaudir de bona poesia en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per els dijous: 1 euro==canya+tapa. Tiquets limitats.

L'entrada és lliure, amb capacitat limitada a l'aforament de la cafeteria.

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.