Campus d'Alcoi de la UPV

Escola d'Estiu 2017

Del 2 al 8 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2017 de l’Escola d’Estiu.

[ 10/04/2017 ]
Escola d'Estiu 2016

Aquest any, l'Escola d'Estiu és "L'Escola del POLI".

Les activitats de l'Escola d’Estiu estan dirigides a xiquets i xiquetes nascuts entre 2013 i 2003.

Al Campus d'Alcoi es compta amb 200 places.

Les activitats es realitzaran de l'3 al 28 de juliol des de les 9h fins les 14h.

El periode de preinscripció és del 2al 8 de maig.

Tindran preferència d'admissió els familiars de primer grau (fills o germans) dels membres de l'UPV (alumnat, PDI i PAS). Posteriorment s'atendran, segons les places disponibles, les sol·licituds dels membres d'Alumni. Després d'aquestes, les sol·licituds dels Antics Participants de l'Escola d'Estiu (que hagen participat en les dues últimes edicions) donant prioritat als quals tenen germans (es) ja admesos. Finalment, la resta de places disponibles s'assignaran per sorteig.

El 22 de maig es publicarà una llista d’admesos en el tauler d’anuncis de l’Escola d’Estiu i en las webs de l’Escola d’Estiu: www.upv.es/entidades/EE - www.escoladestiu.upv.es.

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".