Campus d'Alcoi de la UPV

Escola d'Estiu 2017

Del 2 al 8 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2017 de l’Escola d’Estiu.

[ 10/04/2017 ]
Escola d'Estiu 2016

Aquest any, l'Escola d'Estiu és "L'Escola del POLI".

Les activitats de l'Escola d’Estiu estan dirigides a xiquets i xiquetes nascuts entre 2013 i 2003.

Al Campus d'Alcoi es compta amb 200 places.

Les activitats es realitzaran de l'3 al 28 de juliol des de les 9h fins les 14h.

El periode de preinscripció és del 2al 8 de maig.

Tindran preferència d'admissió els familiars de primer grau (fills o germans) dels membres de l'UPV (alumnat, PDI i PAS). Posteriorment s'atendran, segons les places disponibles, les sol·licituds dels membres d'Alumni. Després d'aquestes, les sol·licituds dels Antics Participants de l'Escola d'Estiu (que hagen participat en les dues últimes edicions) donant prioritat als quals tenen germans (es) ja admesos. Finalment, la resta de places disponibles s'assignaran per sorteig.

El 22 de maig es publicarà una llista d’admesos en el tauler d’anuncis de l’Escola d’Estiu i en las webs de l’Escola d’Estiu: www.upv.es/entidades/EE - www.escoladestiu.upv.es.

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.