Campus d'Alcoi de la UPV

Escola d'Estiu 2017

Del 2 al 8 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2017 de l’Escola d’Estiu.

[ 10/04/2017 ]
Escola d'Estiu 2016

Aquest any, l'Escola d'Estiu és "L'Escola del POLI".

Les activitats de l'Escola d’Estiu estan dirigides a xiquets i xiquetes nascuts entre 2013 i 2003.

Al Campus d'Alcoi es compta amb 200 places.

Les activitats es realitzaran de l'3 al 28 de juliol des de les 9h fins les 14h.

El periode de preinscripció és del 2al 8 de maig.

Tindran preferència d'admissió els familiars de primer grau (fills o germans) dels membres de l'UPV (alumnat, PDI i PAS). Posteriorment s'atendran, segons les places disponibles, les sol·licituds dels membres d'Alumni. Després d'aquestes, les sol·licituds dels Antics Participants de l'Escola d'Estiu (que hagen participat en les dues últimes edicions) donant prioritat als quals tenen germans (es) ja admesos. Finalment, la resta de places disponibles s'assignaran per sorteig.

El 22 de maig es publicarà una llista d’admesos en el tauler d’anuncis de l’Escola d’Estiu i en las webs de l’Escola d’Estiu: www.upv.es/entidades/EE - www.escoladestiu.upv.es.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.