Campus d'Alcoi de la UPV

Pràctiques remunerades

173 beques del Programa de beques Santander CRUE CEPYME.

La UPV ofereix 173 beques del Programa de beques Santander CRUE CEPYME per a fer pràctiques en empresa.

[ 11/04/2017 ]

Ja s'ha obert el termini d'inscripció per a estudiants que vulguen participar en el "Programa de beques Santander CRUE CEPYME de pràctiques en empresa" per al curs acadèmic 2016-2017.

A través d'aquest Programa, impulsat per Santander Universitats, els estudiants poden accedir a pràctiques remunerades en petites i mitjanes empreses de tot Espanya. L'objectiu és complementar la formació dels estudiants, ampliar coneixements i afavorir el contacte amb les empreses amb la finalitat de facilitar-los la inserció laboral.

La Universitat Politècnica de València disposa de 173 beques que repartirà entre l'estudiantat UPV. Les pràctiques són de tres mesos, a mitja jornada (quatre hores, en torn de matí o vesprada), amb una remuneració total de 900 euros i amb cobertura dels costos de cotització a la Seguretat Social. Els costos de la beca són cofinançats al 50% per Banco Santander i per les PIMES participants. El termini de realització de les pràctiques és entre el 2 de maig i el 30 de setembre del 2017.

Poden sol·licitar aquestes beques estudiants de grau i màster (oficials i propis) matriculats a la UPV, que tinguen superats els crèdits suficients per a l'obtenció del títol universitari corresponent, i que no hagen gaudit abans d'aquesta ajuda o d'una altra beca formativa de característiques similars a aquest Programa.

El termini d'inscripció està obert fins el proper 23 d'abril

Fins el proper 23 d'abril podrán solicitarse estas becas, gestionadas a través del Servicio Integrado de Empleo de la UPV. Para participar, los estudiantes interesados, deben inscribirse a través de la página web del Programa de Becas Santander.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.