Campus d'Alcoi de la UPV

Pràctiques remunerades

173 beques del Programa de beques Santander CRUE CEPYME.

La UPV ofereix 173 beques del Programa de beques Santander CRUE CEPYME per a fer pràctiques en empresa.

[ 11/04/2017 ]

Ja s'ha obert el termini d'inscripció per a estudiants que vulguen participar en el "Programa de beques Santander CRUE CEPYME de pràctiques en empresa" per al curs acadèmic 2016-2017.

A través d'aquest Programa, impulsat per Santander Universitats, els estudiants poden accedir a pràctiques remunerades en petites i mitjanes empreses de tot Espanya. L'objectiu és complementar la formació dels estudiants, ampliar coneixements i afavorir el contacte amb les empreses amb la finalitat de facilitar-los la inserció laboral.

La Universitat Politècnica de València disposa de 173 beques que repartirà entre l'estudiantat UPV. Les pràctiques són de tres mesos, a mitja jornada (quatre hores, en torn de matí o vesprada), amb una remuneració total de 900 euros i amb cobertura dels costos de cotització a la Seguretat Social. Els costos de la beca són cofinançats al 50% per Banco Santander i per les PIMES participants. El termini de realització de les pràctiques és entre el 2 de maig i el 30 de setembre del 2017.

Poden sol·licitar aquestes beques estudiants de grau i màster (oficials i propis) matriculats a la UPV, que tinguen superats els crèdits suficients per a l'obtenció del títol universitari corresponent, i que no hagen gaudit abans d'aquesta ajuda o d'una altra beca formativa de característiques similars a aquest Programa.

El termini d'inscripció està obert fins el proper 23 d'abril

Fins el proper 23 d'abril podrán solicitarse estas becas, gestionadas a través del Servicio Integrado de Empleo de la UPV. Para participar, los estudiantes interesados, deben inscribirse a través de la página web del Programa de Becas Santander.

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.