Campus d'Alcoi de la UPV

Pràctiques remunerades

173 beques del Programa de beques Santander CRUE CEPYME.

La UPV ofereix 173 beques del Programa de beques Santander CRUE CEPYME per a fer pràctiques en empresa.

[ 11/04/2017 ]

Ja s'ha obert el termini d'inscripció per a estudiants que vulguen participar en el "Programa de beques Santander CRUE CEPYME de pràctiques en empresa" per al curs acadèmic 2016-2017.

A través d'aquest Programa, impulsat per Santander Universitats, els estudiants poden accedir a pràctiques remunerades en petites i mitjanes empreses de tot Espanya. L'objectiu és complementar la formació dels estudiants, ampliar coneixements i afavorir el contacte amb les empreses amb la finalitat de facilitar-los la inserció laboral.

La Universitat Politècnica de València disposa de 173 beques que repartirà entre l'estudiantat UPV. Les pràctiques són de tres mesos, a mitja jornada (quatre hores, en torn de matí o vesprada), amb una remuneració total de 900 euros i amb cobertura dels costos de cotització a la Seguretat Social. Els costos de la beca són cofinançats al 50% per Banco Santander i per les PIMES participants. El termini de realització de les pràctiques és entre el 2 de maig i el 30 de setembre del 2017.

Poden sol·licitar aquestes beques estudiants de grau i màster (oficials i propis) matriculats a la UPV, que tinguen superats els crèdits suficients per a l'obtenció del títol universitari corresponent, i que no hagen gaudit abans d'aquesta ajuda o d'una altra beca formativa de característiques similars a aquest Programa.

El termini d'inscripció està obert fins el proper 23 d'abril

Fins el proper 23 d'abril podrán solicitarse estas becas, gestionadas a través del Servicio Integrado de Empleo de la UPV. Para participar, los estudiantes interesados, deben inscribirse a través de la página web del Programa de Becas Santander.

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017 El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017
De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.
Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació
Del 10 d'abril al 10 de maig de 2017 en la sala d'exposicions del Campus d'Alcoi.
Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic. Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.
Organitzada per l'Aula Riu Sec per a analitzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel.
Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
I Edició Concurs ideaT-kids I Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
“Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya “Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya
Un grup d'alumnes del Campus aconsegueix el segon premi.