Campus d'Alcoi de la UPV

Pràctiques remunerades

173 beques del Programa de beques Santander CRUE CEPYME.

La UPV ofereix 173 beques del Programa de beques Santander CRUE CEPYME per a fer pràctiques en empresa.

[ 11/04/2017 ]

Ja s'ha obert el termini d'inscripció per a estudiants que vulguen participar en el "Programa de beques Santander CRUE CEPYME de pràctiques en empresa" per al curs acadèmic 2016-2017.

A través d'aquest Programa, impulsat per Santander Universitats, els estudiants poden accedir a pràctiques remunerades en petites i mitjanes empreses de tot Espanya. L'objectiu és complementar la formació dels estudiants, ampliar coneixements i afavorir el contacte amb les empreses amb la finalitat de facilitar-los la inserció laboral.

La Universitat Politècnica de València disposa de 173 beques que repartirà entre l'estudiantat UPV. Les pràctiques són de tres mesos, a mitja jornada (quatre hores, en torn de matí o vesprada), amb una remuneració total de 900 euros i amb cobertura dels costos de cotització a la Seguretat Social. Els costos de la beca són cofinançats al 50% per Banco Santander i per les PIMES participants. El termini de realització de les pràctiques és entre el 2 de maig i el 30 de setembre del 2017.

Poden sol·licitar aquestes beques estudiants de grau i màster (oficials i propis) matriculats a la UPV, que tinguen superats els crèdits suficients per a l'obtenció del títol universitari corresponent, i que no hagen gaudit abans d'aquesta ajuda o d'una altra beca formativa de característiques similars a aquest Programa.

El termini d'inscripció està obert fins el proper 23 d'abril

Fins el proper 23 d'abril podrán solicitarse estas becas, gestionadas a través del Servicio Integrado de Empleo de la UPV. Para participar, los estudiantes interesados, deben inscribirse a través de la página web del Programa de Becas Santander.

Lliurament de Premis III Concurs START UPV Lliurament de Premis III Concurs START UPV
Javier Tormo i Pedro Rodríguez amb el seu projecte SENCORP, han sigut els guanyadors.
La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari
La UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari.
Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX
Del 24 de maig al 16 de juny, a la sala Multiusos de Carbonell.
Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV
Divendres 9 de juny, al pavelló de l'edifici Georgina Blanes.
Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs
Gloria Sanz Ródenas i Alba García Casado, les guanyadores.
Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors
Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017 Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017
La seua tesi doctoral “An Approach to support the Strategies Alignment Process in Collaborative Networks”.