Campus d'Alcoi de la UPV

Pràctiques remunerades

173 beques del Programa de beques Santander CRUE CEPYME.

La UPV ofereix 173 beques del Programa de beques Santander CRUE CEPYME per a fer pràctiques en empresa.

[ 11/04/2017 ]

Ja s'ha obert el termini d'inscripció per a estudiants que vulguen participar en el "Programa de beques Santander CRUE CEPYME de pràctiques en empresa" per al curs acadèmic 2016-2017.

A través d'aquest Programa, impulsat per Santander Universitats, els estudiants poden accedir a pràctiques remunerades en petites i mitjanes empreses de tot Espanya. L'objectiu és complementar la formació dels estudiants, ampliar coneixements i afavorir el contacte amb les empreses amb la finalitat de facilitar-los la inserció laboral.

La Universitat Politècnica de València disposa de 173 beques que repartirà entre l'estudiantat UPV. Les pràctiques són de tres mesos, a mitja jornada (quatre hores, en torn de matí o vesprada), amb una remuneració total de 900 euros i amb cobertura dels costos de cotització a la Seguretat Social. Els costos de la beca són cofinançats al 50% per Banco Santander i per les PIMES participants. El termini de realització de les pràctiques és entre el 2 de maig i el 30 de setembre del 2017.

Poden sol·licitar aquestes beques estudiants de grau i màster (oficials i propis) matriculats a la UPV, que tinguen superats els crèdits suficients per a l'obtenció del títol universitari corresponent, i que no hagen gaudit abans d'aquesta ajuda o d'una altra beca formativa de característiques similars a aquest Programa.

El termini d'inscripció està obert fins el proper 23 d'abril

Fins el proper 23 d'abril podrán solicitarse estas becas, gestionadas a través del Servicio Integrado de Empleo de la UPV. Para participar, los estudiantes interesados, deben inscribirse a través de la página web del Programa de Becas Santander.

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.