Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura del Campus durant les Festes

Consulta els dies i hores d'obertura del Campus durant les Festes de Sant Jordi.

[ 20/04/2017 ]
Horari d'obertura durant les Festes de Sant Jordi

Durant les Festes de Sant Jordi, el Campus d'Alcoi obrirà fins al 20 d'abril en horari normal i romandrà tancat els dies 21, 22, 23 i 24, obrint de nou en horari normal el dimarts 25 d'abril.

El pàrquing tindrà el mateix horari d'obertura que els edificis, és a dir, del 21 al 24, tots dos inclusivament, romandrà tancat.

El Servei d'Esports romandrà tancat del 13 a 25 d'abril (tots dos inclusivament).

La cafeteria obrirà el dissabte 22 fins al cap del servei de dinar, romanent tancada la resta de dies.

La biblioteca, igual que la resta d'instal·lacions del Campus, romandrà tancada del 21 al 24, tots dos inclusivament.

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017 El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017
De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.
Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació
Del 10 d'abril al 10 de maig de 2017 en la sala d'exposicions del Campus d'Alcoi.
Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic. Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.
Organitzada per l'Aula Riu Sec per a analitzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel.
Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
I Edició Concurs ideaT-kids I Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
“Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya “Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya
Un grup d'alumnes del Campus aconsegueix el segon premi.