Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura del Campus durant les Festes

Consulta els dies i hores d'obertura del Campus durant les Festes de Sant Jordi.

[ 20/04/2017 ]
Horari d'obertura durant les Festes de Sant Jordi

Durant les Festes de Sant Jordi, el Campus d'Alcoi obrirà fins al 20 d'abril en horari normal i romandrà tancat els dies 21, 22, 23 i 24, obrint de nou en horari normal el dimarts 25 d'abril.

El pàrquing tindrà el mateix horari d'obertura que els edificis, és a dir, del 21 al 24, tots dos inclusivament, romandrà tancat.

El Servei d'Esports romandrà tancat del 13 a 25 d'abril (tots dos inclusivament).

La cafeteria obrirà el dissabte 22 fins al cap del servei de dinar, romanent tancada la resta de dies.

La biblioteca, igual que la resta d'instal·lacions del Campus, romandrà tancada del 21 al 24, tots dos inclusivament.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.