Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura del Campus durant les Festes

Consulta els dies i hores d'obertura del Campus durant les Festes de Sant Jordi.

[ 20/04/2017 ]
Horari d'obertura durant les Festes de Sant Jordi

Durant les Festes de Sant Jordi, el Campus d'Alcoi obrirà fins al 20 d'abril en horari normal i romandrà tancat els dies 21, 22, 23 i 24, obrint de nou en horari normal el dimarts 25 d'abril.

El pàrquing tindrà el mateix horari d'obertura que els edificis, és a dir, del 21 al 24, tots dos inclusivament, romandrà tancat.

El Servei d'Esports romandrà tancat del 13 a 25 d'abril (tots dos inclusivament).

La cafeteria obrirà el dissabte 22 fins al cap del servei de dinar, romanent tancada la resta de dies.

La biblioteca, igual que la resta d'instal·lacions del Campus, romandrà tancada del 21 al 24, tots dos inclusivament.

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.