Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura del Campus durant les Festes

Consulta els dies i hores d'obertura del Campus durant les Festes de Sant Jordi.

[ 20/04/2017 ]
Horari d'obertura durant les Festes de Sant Jordi

Durant les Festes de Sant Jordi, el Campus d'Alcoi obrirà fins al 20 d'abril en horari normal i romandrà tancat els dies 21, 22, 23 i 24, obrint de nou en horari normal el dimarts 25 d'abril.

El pàrquing tindrà el mateix horari d'obertura que els edificis, és a dir, del 21 al 24, tots dos inclusivament, romandrà tancat.

El Servei d'Esports romandrà tancat del 13 a 25 d'abril (tots dos inclusivament).

La cafeteria obrirà el dissabte 22 fins al cap del servei de dinar, romanent tancada la resta de dies.

La biblioteca, igual que la resta d'instal·lacions del Campus, romandrà tancada del 21 al 24, tots dos inclusivament.

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.