Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura del Campus durant les Festes

Consulta els dies i hores d'obertura del Campus durant les Festes de Sant Jordi.

[ 20/04/2017 ]
Horari d'obertura durant les Festes de Sant Jordi

Durant les Festes de Sant Jordi, el Campus d'Alcoi obrirà fins al 20 d'abril en horari normal i romandrà tancat els dies 21, 22, 23 i 24, obrint de nou en horari normal el dimarts 25 d'abril.

El pàrquing tindrà el mateix horari d'obertura que els edificis, és a dir, del 21 al 24, tots dos inclusivament, romandrà tancat.

El Servei d'Esports romandrà tancat del 13 a 25 d'abril (tots dos inclusivament).

La cafeteria obrirà el dissabte 22 fins al cap del servei de dinar, romanent tancada la resta de dies.

La biblioteca, igual que la resta d'instal·lacions del Campus, romandrà tancada del 21 al 24, tots dos inclusivament.

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.