Campus d'Alcoi de la UPV

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017

De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.

[ 10/04/2017 ]
Juan Ignacio rep a una representació dels equips campions del Intercampus

Dijous passat 6 d'abril, es va disputar en les instal·lacions esportives del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València el XVI Torneig Intercampus UPV, on participen esportistes dels tres campus en les disciplines de futbol sala (masculí i femení), voleibol (masculí i femení) i bàsquet (masculí i femení).

De les 6 competicions del torneig, el Campus d'Alcoi es va alçar amb la victòria en 5 d'elles: futbol sala masculí i femení, bàsquet masculí i femení i voleibol masculí. Només les xiques del voleibol es van quedar sense la victòria. L'any que ve segur que l'aconsegueixen.

A la tornada, un grup de participants, acompanyats per Esperanza Ferrándiz, responsable del Servei d'Esports, va ser rebut pel director de l'EPSA Juan Ignacio Torregrosa i per Rosa Vercher nova sotsdirectora d'esports del campus.

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.