Campus d'Alcoi de la UPV

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017

De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.

[ 10/04/2017 ]
Juan Ignacio rep a una representació dels equips campions del Intercampus

Dijous passat 6 d'abril, es va disputar en les instal·lacions esportives del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València el XVI Torneig Intercampus UPV, on participen esportistes dels tres campus en les disciplines de futbol sala (masculí i femení), voleibol (masculí i femení) i bàsquet (masculí i femení).

De les 6 competicions del torneig, el Campus d'Alcoi es va alçar amb la victòria en 5 d'elles: futbol sala masculí i femení, bàsquet masculí i femení i voleibol masculí. Només les xiques del voleibol es van quedar sense la victòria. L'any que ve segur que l'aconsegueixen.

A la tornada, un grup de participants, acompanyats per Esperanza Ferrándiz, responsable del Servei d'Esports, va ser rebut pel director de l'EPSA Juan Ignacio Torregrosa i per Rosa Vercher nova sotsdirectora d'esports del campus.

Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació Exposició “CELAM DESING II”, creativitat i innovació
Del 10 d'abril al 10 de maig de 2017 en la sala d'exposicions del Campus d'Alcoi.
Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic. Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.
Organitzada per l'Aula Riu Sec per a analitzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel.
Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.
TEDxAlcoi va superar les expectatives TEDxAlcoi va superar les expectatives
1088 assistents, 23 oradors, 10 hores de divulgació, educació i diversió.
I Edició Concurs ideaT-kids I Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
“Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya “Premis Diàleg 2017” organitzats per AUVSI Espanya
Un grup d'alumnes del Campus aconsegueix el segon premi.
Vot per correu i vot anticipat Vot per correu i vot anticipat
Consulta les opcions per a participar en les eleccions a rector/a.