Campus d'Alcoi de la UPV

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017

De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.

[ 10/04/2017 ]
Juan Ignacio rep a una representació dels equips campions del Intercampus

Dijous passat 6 d'abril, es va disputar en les instal·lacions esportives del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València el XVI Torneig Intercampus UPV, on participen esportistes dels tres campus en les disciplines de futbol sala (masculí i femení), voleibol (masculí i femení) i bàsquet (masculí i femení).

De les 6 competicions del torneig, el Campus d'Alcoi es va alçar amb la victòria en 5 d'elles: futbol sala masculí i femení, bàsquet masculí i femení i voleibol masculí. Només les xiques del voleibol es van quedar sense la victòria. L'any que ve segur que l'aconsegueixen.

A la tornada, un grup de participants, acompanyats per Esperanza Ferrándiz, responsable del Servei d'Esports, va ser rebut pel director de l'EPSA Juan Ignacio Torregrosa i per Rosa Vercher nova sotsdirectora d'esports del campus.

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".