Campus d'Alcoi de la UPV

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017

De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.

[ 10/04/2017 ]
Juan Ignacio rep a una representació dels equips campions del Intercampus

Dijous passat 6 d'abril, es va disputar en les instal·lacions esportives del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València el XVI Torneig Intercampus UPV, on participen esportistes dels tres campus en les disciplines de futbol sala (masculí i femení), voleibol (masculí i femení) i bàsquet (masculí i femení).

De les 6 competicions del torneig, el Campus d'Alcoi es va alçar amb la victòria en 5 d'elles: futbol sala masculí i femení, bàsquet masculí i femení i voleibol masculí. Només les xiques del voleibol es van quedar sense la victòria. L'any que ve segur que l'aconsegueixen.

A la tornada, un grup de participants, acompanyats per Esperanza Ferrándiz, responsable del Servei d'Esports, va ser rebut pel director de l'EPSA Juan Ignacio Torregrosa i per Rosa Vercher nova sotsdirectora d'esports del campus.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.