Campus d'Alcoi de la UPV

El Campus d'Alcoi arrasa en el Torneo Intercampus 2017

De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 5.

[ 10/04/2017 ]
Juan Ignacio rep a una representació dels equips campions del Intercampus

Dijous passat 6 d'abril, es va disputar en les instal·lacions esportives del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València el XVI Torneig Intercampus UPV, on participen esportistes dels tres campus en les disciplines de futbol sala (masculí i femení), voleibol (masculí i femení) i bàsquet (masculí i femení).

De les 6 competicions del torneig, el Campus d'Alcoi es va alçar amb la victòria en 5 d'elles: futbol sala masculí i femení, bàsquet masculí i femení i voleibol masculí. Només les xiques del voleibol es van quedar sense la victòria. L'any que ve segur que l'aconsegueixen.

A la tornada, un grup de participants, acompanyats per Esperanza Ferrándiz, responsable del Servei d'Esports, va ser rebut pel director de l'EPSA Juan Ignacio Torregrosa i per Rosa Vercher nova sotsdirectora d'esports del campus.

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.