Campus d'Alcoi de la UPV

III edició dels premis de dibuix DKV Seguros i MAKMA

Dotats amb 5.000 euros per a la persona guanyadora i exposició al MuVIM.

[ 05/05/2017 ]

DKV Seguros i la revista d'arts visuals i cultura contemporània MAKMA llancen per tercer any consecutiu la convocatòria dels seus premis de dibuix, que premiarà amb 5.000 euros la producció d'un projecte expositiu inspirat en un relat per a tots els públics, utilitzant el dibuix contemporani com a tècnica bàsica.

El període de presentació de les propostes expositives estarà obert fins al 15 de juny del 2017. A més de la dotació econòmica, la guanyadora o guanyador podrà exposar la seua obra al Museu Valencià de la Il·lustració i la Modernitat. Des del coneixement de la decisió, la persona premiada disposarà de cinc mesos per a produir la seua obra, que haurà d'estar enllestida per al dia 30 de novembre, ja que l'exposició s'inaugurarà el 14 de desembre, i es podrà visitar fins al 14 de gener.

Requisits

La convocatòria està oberta exclusivament a la participació d'artistes nascuts a partir de l'1 de gener del 1977 i de nacionalitat espanyola. Un segon aspecte a considerar és que el projecte ha de ser original, inèdit, específic i adaptat a l'espai, i que la temàtica de l'obra seleccionada s'ha de circumscriure en l'univers del relat per a totes les edats, a més de la capacitat de combinar en la producció tècniques tradicionals de dibuix amb tècniques contemporànies.

El jurat del premi està compost per: Alicia Ventura, comissària d'exposicions i assessora del Projecte ARTERIA DKV; Vicente Chambó, editor, fundador i director d'El Caballero de la Blanca Luna, a més de conseller i fundador de MAKMA; Immaculada Corcho, directora del Museu ABC de Dibuix i Il·lustració; Óscar Alonso Molina, comissari i crític d'art; Juan Bautista Peiró, assessor de la col·lecció DKV; Antonio Alcaraz, director del Departament de Dibuix de la Facultat de BA de Sant Carles (UPV), i Rafael Company, director del MUvIM.

Suport a joves artistes

Aquesta iniciativa està integrada en el programa d'art ARTERIA DKV, a través del qual DKV Seguros promou diferents accions dirigides a fomentar la creació artística, com una via de comunicació i expressió, motor de salut i forma de potenciar el desenvolupament personal.

El programa ARTERIA DKV inclou també el fons d'obres de la Col·lecció DKV, que disposa de prop de 550 peces realitzades per 225 artistes espanyols; el concurs Fresh Art, dirigit a estudiants preuniversitaris, i la Càtedra d'Empresa DKV Art i Salut, en col·laboració amb la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València (UPV), que contribueix a la formació i difusió de nous artistes.

Més informació

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".