Campus d'Alcoi de la UPV

10K Alcoi Unión Alcoyana Seguros

Si eres membre de la comunitat EPSA, inscriu-te per sol 4 euros.

[ 05/05/2017 ]

El diumenge 11 de juny/B> es celebra, como tots els anys la 10k Unión Alcoyana Seguros al Poliesportiu Francisco Laporta d'Alcoi, organitzada pel Club Atletisme Alcoi.

El personal i alumnes de l'EPSA tenen un preu especial d'inscripció a la prova de 4 euros, en virtut del conveni signat per la UPV i el Club Atletisme Alcoi.

Els interessats poden passar a fer la inscripció en el servei d'esports a partir del 3 de maig. Hauran d'aportar justificant de transferència bancària del preu de la inscripció:

• Num. de compte: SE28 2100 2266 8802 0001 5674
  • Nom del beneficiari: Club Atletismo Alcoi
  • Conceptw: nomo i cognoms” 10K Alcoy

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.