Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades de Portes Obertes 2017-2018

Inscriu-te en les jornades gratuïtes per a pares i futurs alumnes i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seues titulacions i el seu dia a dia.

[ 07/05/2017 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

El proper dissabte 20 de maig, tindrà lloc en el Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) una Jornada de Portes Obertes, que reunirà a pares i futurs alumnes pertanyents a primer i segon de batxiller i cicles formatius de grau superior, amb un programa d'activitats que ocuparà tot el matí del dissabte.

En ella es realitzarà una visita guiada pel campus a través de les seues diferents instal·lacions i espais a més de conèixer part de l'equip docent de cada titulació, així com les explicacions sobre els serveis més rellevants que ofereix la Universitat Politècnica de València.

Amb l'objectiu de poder ajudar a orientar a les famílies de possibles futurs alumnes, es facilita als visitants tota la informació relacionada amb els seus estudis i la vida en la UPV: graus, recursos de la UPV (laboratoris, esports, cultura, etc.), pràctiques en empreses i possibilitat de dur a terme part dels seus estudis en l'estranger, entre altres aspectes.

Per a major informació i inscripcions, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

• Silvia Pascual Sánchez
    Horari: de 8:30 h a 14:30 h
    spascual@upv.es

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

Lliurament de Premis III Concurs START UPV Lliurament de Premis III Concurs START UPV
Javier Tormo i Pedro Rodríguez amb el seu projecte SENCORP, han sigut els guanyadors.
La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari
La UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari.
Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX
Del 24 de maig al 16 de juny, a la sala Multiusos de Carbonell.
Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV
Divendres 9 de juny, al pavelló de l'edifici Georgina Blanes.
Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs
Gloria Sanz Ródenas i Alba García Casado, les guanyadores.
Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors
Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017 Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017
La seua tesi doctoral “An Approach to support the Strategies Alignment Process in Collaborative Networks”.