Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades de Portes Obertes 2017-2018

Inscriu-te en les jornades gratuïtes per a pares i futurs alumnes i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seues titulacions i el seu dia a dia.

[ 07/05/2017 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

El proper dissabte 20 de maig, tindrà lloc en el Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) una Jornada de Portes Obertes, que reunirà a pares i futurs alumnes pertanyents a primer i segon de batxiller i cicles formatius de grau superior, amb un programa d'activitats que ocuparà tot el matí del dissabte.

En ella es realitzarà una visita guiada pel campus a través de les seues diferents instal·lacions i espais a més de conèixer part de l'equip docent de cada titulació, així com les explicacions sobre els serveis més rellevants que ofereix la Universitat Politècnica de València.

Amb l'objectiu de poder ajudar a orientar a les famílies de possibles futurs alumnes, es facilita als visitants tota la informació relacionada amb els seus estudis i la vida en la UPV: graus, recursos de la UPV (laboratoris, esports, cultura, etc.), pràctiques en empreses i possibilitat de dur a terme part dels seus estudis en l'estranger, entre altres aspectes.

Per a major informació i inscripcions, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

• Silvia Pascual Sánchez
    Horari: de 8:30 h a 14:30 h
    spascual@upv.es

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.