Campus d'Alcoi de la UPV

Programa d'Alumne Mentor 2017/2018

Vols fer-te amic d'un alumne d'un altre país i practicar els teus coneixements d'idiomes?

Vols fer-te amic d'un alumne d'un altre país i tenir la possibilitat de practicar els teus coneixements d'idiomes?

[ 11/05/2017 ]

Mentor Mentor és un programa de suport als estudiants d'intercanvi rebuts en la UPV, mitjançant el qual estudiants espanyols de la UPV els presten suport i ajuden en la seua incorporació a la UPV.

A través de mentor es posa en contacte a un alumne estranger amb un estudiant de la UPV, amb uns estudis similars als quals va a realitzar en la UPV, abans de la seua incorporació amb el propòsit que li ajude, principalment en els primers dies.

L'alumne Mentor de la UPV li pot ajudar en tasques com: documents de matricula, cerca d'allotjament, practica de conversa en espanyol, arreplegar-los en l'aeroport, moure's a València/Gandia/Alcoi,..i molts més consells útils per a la vida diària.

Haver sigut Alumne Mentor et donarà preferència per a poder triar destinació si decideixes participar en el Programa Erasmus o Promoe.

Ja està oberta la convocatòria per a ser Alumne Mentor d'estudiants d'intercanvi per al pròxim curs acadèmic 2017/2018. Els interessats, es pot apuntar entrant en “Mobilitat Internacional i Cooperació (AIRE) situada en la secció de Relacions Internacionals i Cooperació, al final de la vostra intranet.

Inscripcions: aplicat.upv.es/aire-app --> Directoris --> Mentors.

Apunta't ja en el Programa d'Alumne Mentor!

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.