Campus d'Alcoi de la UPV

Programa d'Alumne Mentor 2017/2018

Vols fer-te amic d'un alumne d'un altre país i practicar els teus coneixements d'idiomes?

Vols fer-te amic d'un alumne d'un altre país i tenir la possibilitat de practicar els teus coneixements d'idiomes?

[ 11/05/2017 ]

Mentor Mentor és un programa de suport als estudiants d'intercanvi rebuts en la UPV, mitjançant el qual estudiants espanyols de la UPV els presten suport i ajuden en la seua incorporació a la UPV.

A través de mentor es posa en contacte a un alumne estranger amb un estudiant de la UPV, amb uns estudis similars als quals va a realitzar en la UPV, abans de la seua incorporació amb el propòsit que li ajude, principalment en els primers dies.

L'alumne Mentor de la UPV li pot ajudar en tasques com: documents de matricula, cerca d'allotjament, practica de conversa en espanyol, arreplegar-los en l'aeroport, moure's a València/Gandia/Alcoi,..i molts més consells útils per a la vida diària.

Haver sigut Alumne Mentor et donarà preferència per a poder triar destinació si decideixes participar en el Programa Erasmus o Promoe.

Ja està oberta la convocatòria per a ser Alumne Mentor d'estudiants d'intercanvi per al pròxim curs acadèmic 2017/2018. Els interessats, es pot apuntar entrant en “Mobilitat Internacional i Cooperació (AIRE) situada en la secció de Relacions Internacionals i Cooperació, al final de la vostra intranet.

Inscripcions: aplicat.upv.es/aire-app --> Directoris --> Mentors.

Apunta't ja en el Programa d'Alumne Mentor!

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.