Campus d'Alcoi de la UPV

III Premi d'investigació Manuel Antón

Convocat per l'Ajuntament de Mutxamel.

Convocat per l'Ajuntament de Mutxamel amb el propòsit de promoure la producció de treballs.

[ 11/05/2017 ]

L'Ajuntament de Mutxamel amb el propòsit de promoure la producció de treballs d’investigació sobre el municipi i de commemorar la figura de l’antropòleg mutxameler Manuel Antón convoca el 3r concurs denominat “Premi d’investigació Manuel Antón”, en règim de concurrència competitiva.

Podran participar en el concurs totes aquelles persones que ho desitgen majors de 18 anys.

Cada autor podrà presentar fins a un màxim de dos obres.

Podran presentar-se treballs en coautoria i en eixe cas el premi es dividirà en parts iguals entre els coautors.

Els treballs d’investigació tractaran sobre aspectes relacionats amb el municipi: històrics, econòmics, sociològics, antropològics, etc.

Els treballs podran escriure's en castellà o valencià, amb un màxim de 40 fulls.

El termini de presentació finalitza el 1 de setembre de 2017.

Les obres s'han de presentar a l’Agència de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Mutxamel, av. Carlos Soler, 64.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.