Campus d'Alcoi de la UPV

III Premi d'investigació Manuel Antón

Convocat per l'Ajuntament de Mutxamel.

Convocat per l'Ajuntament de Mutxamel amb el propòsit de promoure la producció de treballs.

[ 11/05/2017 ]

L'Ajuntament de Mutxamel amb el propòsit de promoure la producció de treballs d’investigació sobre el municipi i de commemorar la figura de l’antropòleg mutxameler Manuel Antón convoca el 3r concurs denominat “Premi d’investigació Manuel Antón”, en règim de concurrència competitiva.

Podran participar en el concurs totes aquelles persones que ho desitgen majors de 18 anys.

Cada autor podrà presentar fins a un màxim de dos obres.

Podran presentar-se treballs en coautoria i en eixe cas el premi es dividirà en parts iguals entre els coautors.

Els treballs d’investigació tractaran sobre aspectes relacionats amb el municipi: històrics, econòmics, sociològics, antropològics, etc.

Els treballs podran escriure's en castellà o valencià, amb un màxim de 40 fulls.

El termini de presentació finalitza el 1 de setembre de 2017.

Les obres s'han de presentar a l’Agència de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Mutxamel, av. Carlos Soler, 64.

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.