Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs

Gloria Sanz Ródenas de l'IES Cotes Baixes i Alba García Casado del Col·legi Sant Joan i Sant Pablo, les guanyadores.

[ 15/05/2017 ]
Alba García i Gloria Sanz, les guanyadores del concurs

Divendres passat, va tenir lloc en el Saló de Graus "Roberto García Payá" del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), el lliurament de premis corresponent a la II edició del Concurs de Programació de Videojocs amb l'eina Gamesonomy, concurs organitzat el Grau en Enginyeria Informàtica amb la col·laboració la Setmana de la Ciència sota l'auspici de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

En l'edició d'enguany, han participat 125 alumnes, pertanyents a 15 centres educatius d'Ibi, Cocentaina, Banyeres de Mariola, Alcoi, Albal, Algemesí, Gata de Gorgos i Elx, amb un total de 79 videojocs, la qual cosa suposa un singular augment en la partició, respecte a les xifres de l'any passat.

El jurat del concurs, compost per Jordi Linares, Juan Jesus Esquerre, Rubén Pérez, ha valorat molt positivament la qualitat dels treballs presentats.

Les guanyadores

• Prime premi (modalitat lliure): Videojoc “Higher”, realitzat per Gloria Sanz Ródenas, de l'IES Cotes Baixes. Tutor: Miguel Pareja Aparicio.
  • Prime premi (modalitat Alferes Cristià): Videojoc “La conquista de Alcoy”, realitzat per Alba García Casado, del Col·legi San Juan i San Pablo. Tutor: Salvador Pons Alberola.
  • Segon premi: Videojoc “Arcade but not retro”, realitzat per Fernando Blasco Llinares i Lorenzo Campello Bernabéu, de l'IES Sixto Marco. Tutor: José Andrés Torres López.
  • Tercer premi: Videojoc “Portal DK”, obra de Luis Valls Llopis i Iván Ferre Frances de l'IES Professor Manuel Broseta. Tutor: Patricia Pérez Vallés.
  • Quart premi (ex aequo): Videojoc “La idea”, realitzat per Israel David Valor Miró i Llorenç Santonja Pascual, pertanyents al Col.legi Sant Roc Alcoi, sota la tutoria de la professora Vanessa Masia Bou. I per al videojoc “A history of a Little bar”, de Mateu Company Martínez, del Col·legi Salesians Sant Vicent Ferrer / Àgora Lab., tutelat pels professores Jordi Terol i Jorge Orta.

Més informació

Lliurament de Premis III Concurs START UPV Lliurament de Premis III Concurs START UPV
Javier Tormo i Pedro Rodríguez amb el seu projecte SENCORP, han sigut els guanyadors.
La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari
La UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari.
Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX
Del 24 de maig al 16 de juny, a la sala Multiusos de Carbonell.
Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV
Divendres 9 de juny, al pavelló de l'edifici Georgina Blanes.
Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors
Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017 Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017
La seua tesi doctoral “An Approach to support the Strategies Alignment Process in Collaborative Networks”.
Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.