Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs

Gloria Sanz Ródenas de l'IES Cotes Baixes i Alba García Casado del Col·legi Sant Joan i Sant Pablo, les guanyadores.

[ 15/05/2017 ]
Alba García i Gloria Sanz, les guanyadores del concurs

Divendres passat, va tenir lloc en el Saló de Graus "Roberto García Payá" del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), el lliurament de premis corresponent a la II edició del Concurs de Programació de Videojocs amb l'eina Gamesonomy, concurs organitzat el Grau en Enginyeria Informàtica amb la col·laboració la Setmana de la Ciència sota l'auspici de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

En l'edició d'enguany, han participat 125 alumnes, pertanyents a 15 centres educatius d'Ibi, Cocentaina, Banyeres de Mariola, Alcoi, Albal, Algemesí, Gata de Gorgos i Elx, amb un total de 79 videojocs, la qual cosa suposa un singular augment en la partició, respecte a les xifres de l'any passat.

El jurat del concurs, compost per Jordi Linares, Juan Jesus Esquerre, Rubén Pérez, ha valorat molt positivament la qualitat dels treballs presentats.

Les guanyadores

• Prime premi (modalitat lliure): Videojoc “Higher”, realitzat per Gloria Sanz Ródenas, de l'IES Cotes Baixes. Tutor: Miguel Pareja Aparicio.
  • Prime premi (modalitat Alferes Cristià): Videojoc “La conquista de Alcoy”, realitzat per Alba García Casado, del Col·legi San Juan i San Pablo. Tutor: Salvador Pons Alberola.
  • Segon premi: Videojoc “Arcade but not retro”, realitzat per Fernando Blasco Llinares i Lorenzo Campello Bernabéu, de l'IES Sixto Marco. Tutor: José Andrés Torres López.
  • Tercer premi: Videojoc “Portal DK”, obra de Luis Valls Llopis i Iván Ferre Frances de l'IES Professor Manuel Broseta. Tutor: Patricia Pérez Vallés.
  • Quart premi (ex aequo): Videojoc “La idea”, realitzat per Israel David Valor Miró i Llorenç Santonja Pascual, pertanyents al Col.legi Sant Roc Alcoi, sota la tutoria de la professora Vanessa Masia Bou. I per al videojoc “A history of a Little bar”, de Mateu Company Martínez, del Col·legi Salesians Sant Vicent Ferrer / Àgora Lab., tutelat pels professores Jordi Terol i Jorge Orta.

Més informació

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".