Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs

Gloria Sanz Ródenas de l'IES Cotes Baixes i Alba García Casado del Col·legi Sant Joan i Sant Pablo, les guanyadores.

[ 15/05/2017 ]
Alba García i Gloria Sanz, les guanyadores del concurs

Divendres passat, va tenir lloc en el Saló de Graus "Roberto García Payá" del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), el lliurament de premis corresponent a la II edició del Concurs de Programació de Videojocs amb l'eina Gamesonomy, concurs organitzat el Grau en Enginyeria Informàtica amb la col·laboració la Setmana de la Ciència sota l'auspici de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

En l'edició d'enguany, han participat 125 alumnes, pertanyents a 15 centres educatius d'Ibi, Cocentaina, Banyeres de Mariola, Alcoi, Albal, Algemesí, Gata de Gorgos i Elx, amb un total de 79 videojocs, la qual cosa suposa un singular augment en la partició, respecte a les xifres de l'any passat.

El jurat del concurs, compost per Jordi Linares, Juan Jesus Esquerre, Rubén Pérez, ha valorat molt positivament la qualitat dels treballs presentats.

Les guanyadores

• Prime premi (modalitat lliure): Videojoc “Higher”, realitzat per Gloria Sanz Ródenas, de l'IES Cotes Baixes. Tutor: Miguel Pareja Aparicio.
  • Prime premi (modalitat Alferes Cristià): Videojoc “La conquista de Alcoy”, realitzat per Alba García Casado, del Col·legi San Juan i San Pablo. Tutor: Salvador Pons Alberola.
  • Segon premi: Videojoc “Arcade but not retro”, realitzat per Fernando Blasco Llinares i Lorenzo Campello Bernabéu, de l'IES Sixto Marco. Tutor: José Andrés Torres López.
  • Tercer premi: Videojoc “Portal DK”, obra de Luis Valls Llopis i Iván Ferre Frances de l'IES Professor Manuel Broseta. Tutor: Patricia Pérez Vallés.
  • Quart premi (ex aequo): Videojoc “La idea”, realitzat per Israel David Valor Miró i Llorenç Santonja Pascual, pertanyents al Col.legi Sant Roc Alcoi, sota la tutoria de la professora Vanessa Masia Bou. I per al videojoc “A history of a Little bar”, de Mateu Company Martínez, del Col·legi Salesians Sant Vicent Ferrer / Àgora Lab., tutelat pels professores Jordi Terol i Jorge Orta.

Més informació

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.