Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs

Gloria Sanz Ródenas de l'IES Cotes Baixes i Alba García Casado del Col·legi Sant Joan i Sant Pablo, les guanyadores.

[ 15/05/2017 ]
Alba García i Gloria Sanz, les guanyadores del concurs

Divendres passat, va tenir lloc en el Saló de Graus "Roberto García Payá" del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), el lliurament de premis corresponent a la II edició del Concurs de Programació de Videojocs amb l'eina Gamesonomy, concurs organitzat el Grau en Enginyeria Informàtica amb la col·laboració la Setmana de la Ciència sota l'auspici de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

En l'edició d'enguany, han participat 125 alumnes, pertanyents a 15 centres educatius d'Ibi, Cocentaina, Banyeres de Mariola, Alcoi, Albal, Algemesí, Gata de Gorgos i Elx, amb un total de 79 videojocs, la qual cosa suposa un singular augment en la partició, respecte a les xifres de l'any passat.

El jurat del concurs, compost per Jordi Linares, Juan Jesus Esquerre, Rubén Pérez, ha valorat molt positivament la qualitat dels treballs presentats.

Les guanyadores

• Prime premi (modalitat lliure): Videojoc “Higher”, realitzat per Gloria Sanz Ródenas, de l'IES Cotes Baixes. Tutor: Miguel Pareja Aparicio.
  • Prime premi (modalitat Alferes Cristià): Videojoc “La conquista de Alcoy”, realitzat per Alba García Casado, del Col·legi San Juan i San Pablo. Tutor: Salvador Pons Alberola.
  • Segon premi: Videojoc “Arcade but not retro”, realitzat per Fernando Blasco Llinares i Lorenzo Campello Bernabéu, de l'IES Sixto Marco. Tutor: José Andrés Torres López.
  • Tercer premi: Videojoc “Portal DK”, obra de Luis Valls Llopis i Iván Ferre Frances de l'IES Professor Manuel Broseta. Tutor: Patricia Pérez Vallés.
  • Quart premi (ex aequo): Videojoc “La idea”, realitzat per Israel David Valor Miró i Llorenç Santonja Pascual, pertanyents al Col.legi Sant Roc Alcoi, sota la tutoria de la professora Vanessa Masia Bou. I per al videojoc “A history of a Little bar”, de Mateu Company Martínez, del Col·legi Salesians Sant Vicent Ferrer / Àgora Lab., tutelat pels professores Jordi Terol i Jorge Orta.

Més informació

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.