Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors

[ 12/05/2017 ]
Premiades ideaT 2017

El passat dijous 11 de maig, va tenir lloc en el Saló de Graus "Roberto García Payá", el lliurament dels premis corresponents a la quarta edició d'ideaT UPV Campus d’Alcoi -*Àgora Emprenedors, edició que s'engloba dins de les activitats de la Setmana de la Ciència i que compta amb el respatler de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement. L'acte ha estat presidit per Don Juan Ignacio Torregrosa López, Director del Campus d’Alcoi de la UPV, Don Manuel Gomicia, Regidor d'empresa, Innovació i Formació de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi i per Donya Ana María García, Directora Acadèmica del Grau d'Administració i direcció d'empreses del Campus d’Alcoi de la UPV.

Finament a l'edició d'enguany, s'han presentat un total de set projectes, representant al Centre Integrat Públic de Formació Professional Batoi, l'Institut d’Educació Secundària Cotes Baixes i el Col·legi Sant Roc d'Alcoi.

Abans de visionar els treballs presentats, Don Carlos Guerrero, Secretari Tècnic i Docent del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la Universitat Politècnica de València. Consultor i formador especialitzat en l'àrea del Branding. Blogger en www.guerrerocarlos.es,va impartir la seua ponència “El vuelo de la mariposa en parábola perfecta” parlant de mites i llegendes sobre l'empreniment, així com algunes claus i consells per a afrontar de forma emprenedora el futur professional. Tenir una actitud emprenedora és clau per a l'èxit de qualsevol professional que precie el seu futur i no vulga acabar sent substituït per un programari o un robot.

Ressenya del concurs

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, van convocar per al present curs acadèmic 2016-2017 el concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).

El concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, explicaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

Criteris de valoració

Presentació i estructura del projecte explicatiu de la idea de negoci, caràcter innovador, diferenciació i originalitat, viabilitat del projecte, perfil de l'equip emprenedor i caràcter multidisciplinari del mateix i finalment, dinamisme del vídeo de presentació.

Classificació final:

• Segon premi: per al projecte EL VINILO presentat per José Gómez De Cañada i María Beneyto Marí, pertanyents al Col·legio Sant Roc d'Alcoi.

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.