Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors

[ 12/05/2017 ]
Premiades ideaT 2017

El passat dijous 11 de maig, va tenir lloc en el Saló de Graus "Roberto García Payá", el lliurament dels premis corresponents a la quarta edició d'ideaT UPV Campus d’Alcoi -*Àgora Emprenedors, edició que s'engloba dins de les activitats de la Setmana de la Ciència i que compta amb el respatler de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement. L'acte ha estat presidit per Don Juan Ignacio Torregrosa López, Director del Campus d’Alcoi de la UPV, Don Manuel Gomicia, Regidor d'empresa, Innovació i Formació de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi i per Donya Ana María García, Directora Acadèmica del Grau d'Administració i direcció d'empreses del Campus d’Alcoi de la UPV.

Finament a l'edició d'enguany, s'han presentat un total de set projectes, representant al Centre Integrat Públic de Formació Professional Batoi, l'Institut d’Educació Secundària Cotes Baixes i el Col·legi Sant Roc d'Alcoi.

Abans de visionar els treballs presentats, Don Carlos Guerrero, Secretari Tècnic i Docent del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la Universitat Politècnica de València. Consultor i formador especialitzat en l'àrea del Branding. Blogger en www.guerrerocarlos.es,va impartir la seua ponència “El vuelo de la mariposa en parábola perfecta” parlant de mites i llegendes sobre l'empreniment, així com algunes claus i consells per a afrontar de forma emprenedora el futur professional. Tenir una actitud emprenedora és clau per a l'èxit de qualsevol professional que precie el seu futur i no vulga acabar sent substituït per un programari o un robot.

Ressenya del concurs

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, van convocar per al present curs acadèmic 2016-2017 el concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).

El concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, explicaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

Criteris de valoració

Presentació i estructura del projecte explicatiu de la idea de negoci, caràcter innovador, diferenciació i originalitat, viabilitat del projecte, perfil de l'equip emprenedor i caràcter multidisciplinari del mateix i finalment, dinamisme del vídeo de presentació.

Classificació final:

• Segon premi: per al projecte EL VINILO presentat per José Gómez De Cañada i María Beneyto Marí, pertanyents al Col·legio Sant Roc d'Alcoi.

Lliurament de Premis III Concurs START UPV Lliurament de Premis III Concurs START UPV
Javier Tormo i Pedro Rodríguez amb el seu projecte SENCORP, han sigut els guanyadors.
La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari La UPV i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari
La UPV, des del seu Campus de Gandia i Alcoi i la Fundació Fisabio, impulsen recerques en l'àmbit sanitari.
Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX Viatge cartogràfic a través dels nostres mapes: Del segle XVI al XIX
Del 24 de maig al 16 de juny, a la sala Multiusos de Carbonell.
Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV Acte de Graduació d'egressats del Campus d’Alcoi de la UPV
Divendres 9 de juny, al pavelló de l'edifici Georgina Blanes.
Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs Lliurament de Premis II Concurs de Programació de Videojocs
Gloria Sanz Ródenas i Alba García Casado, les guanyadores.
Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017 Beatriz Andrés, premi CEL Universitat 2017
La seua tesi doctoral “An Approach to support the Strategies Alignment Process in Collaborative Networks”.
Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Primer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el pròxim 1 de juny.