Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors

[ 12/05/2017 ]
Premiades ideaT 2017

El passat dijous 11 de maig, va tenir lloc en el Saló de Graus "Roberto García Payá", el lliurament dels premis corresponents a la quarta edició d'ideaT UPV Campus d’Alcoi -*Àgora Emprenedors, edició que s'engloba dins de les activitats de la Setmana de la Ciència i que compta amb el respatler de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement. L'acte ha estat presidit per Don Juan Ignacio Torregrosa López, Director del Campus d’Alcoi de la UPV, Don Manuel Gomicia, Regidor d'empresa, Innovació i Formació de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi i per Donya Ana María García, Directora Acadèmica del Grau d'Administració i direcció d'empreses del Campus d’Alcoi de la UPV.

Finament a l'edició d'enguany, s'han presentat un total de set projectes, representant al Centre Integrat Públic de Formació Professional Batoi, l'Institut d’Educació Secundària Cotes Baixes i el Col·legi Sant Roc d'Alcoi.

Abans de visionar els treballs presentats, Don Carlos Guerrero, Secretari Tècnic i Docent del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la Universitat Politècnica de València. Consultor i formador especialitzat en l'àrea del Branding. Blogger en www.guerrerocarlos.es,va impartir la seua ponència “El vuelo de la mariposa en parábola perfecta” parlant de mites i llegendes sobre l'empreniment, així com algunes claus i consells per a afrontar de forma emprenedora el futur professional. Tenir una actitud emprenedora és clau per a l'èxit de qualsevol professional que precie el seu futur i no vulga acabar sent substituït per un programari o un robot.

Ressenya del concurs

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, van convocar per al present curs acadèmic 2016-2017 el concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).

El concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, explicaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

Criteris de valoració

Presentació i estructura del projecte explicatiu de la idea de negoci, caràcter innovador, diferenciació i originalitat, viabilitat del projecte, perfil de l'equip emprenedor i caràcter multidisciplinari del mateix i finalment, dinamisme del vídeo de presentació.

Classificació final:

• Segon premi: per al projecte EL VINILO presentat per José Gómez De Cañada i María Beneyto Marí, pertanyents al Col·legio Sant Roc d'Alcoi.

30 anys del Programa Erasmus 30 anys del Programa Erasmus
Programa estrela de mobilitat de la Unió Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita l'exposició Fotciencia14 al Centre Comercial Alzamora.
Exposició de pintura “L'art per la memòria” Exposició de pintura “L'art per la memòria”
Sala Multiusos de Carbonell, des del 7 de novembre.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Dibuixa la ciència en Nadal 2017 Dibuixa la ciència en Nadal 2017
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".