Campus d'Alcoi de la UPV

Acte de Graduació d'egressats

Divendres 9 de juny, al pavelló de l'edifici Georgina Blanes.

[ 16/05/2017 ]
Titulats durant l'Acte de Graduació 2017

L'acte de Graduació dels alumnes egressats del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València 2017, tindrà lloc el proper divendres 9 de juny a les 18:30h al Pavelló d'esports del campus, situat en l'edifici Georgina Blanes.

L'Acte començarà amb el lliurament dels premis als millors Treballs Final de Grau i Treballs Final de Màster corresponents al curs 2015-2016.

Després de la Gala, la Delegació d'Alumnes celebrarà un sopar al Círculo Industrial.

Rememora els millors moments de l'Acte de Graduació del curs anterior al següent víde:

2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC 2n Summer Camp del Gra Consum d'AECOC
Va participar Johanny del Carmen Ovalles, alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum Acord entre la UPV i el Banco Mediolanum
Per a completar la certificació oficial dels seus assessors davant Mifid II.
Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat. Pràctiques d'empresa a Colòmbia: una lliçó de solidaritat.
Erika Castillo Molina gràcies a les Beques Meridies.
Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit Jacquard
Ja es coneixen els guanyadors del concurs organitzat per la Càtedra AITEX - UPV.