Campus d'Alcoi de la UPV

Acte de Graduació d'egressats

Divendres 9 de juny, al pavelló de l'edifici Georgina Blanes.

[ 16/05/2017 ]
Titulats durant l'Acte de Graduació 2017

L'acte de Graduació dels alumnes egressats del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València 2017, tindrà lloc el proper divendres 9 de juny a les 18:30h al Pavelló d'esports del campus, situat en l'edifici Georgina Blanes.

L'Acte començarà amb el lliurament dels premis als millors Treballs Final de Grau i Treballs Final de Màster corresponents al curs 2015-2016.

Després de la Gala, la Delegació d'Alumnes celebrarà un sopar al Círculo Industrial.

Rememora els millors moments de l'Acte de Graduació del curs anterior al següent víde:

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.