Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura al trànsit de la plaça

Pel tall al tràfic del pont Sant Jordi del 26 de juny fins al 31 de juliol.

[ 21/06/2017 ]
Plaza de Ferrándiz i Carbonell amb el tràfic de pujada obert

A partir del dilluns 26 de juny es tallarà el tràfic en el pont Sant Jordi per a reformar-ho. Per a minimitzar l'efecte que aquest tall pot provocar en el moviment de la ciutat, s'obrirà al tràfic rodat la plaça Ferrándiz i Carbonell, només en sentit ascendent.

Per seguretat, s'instal·laran els bolardos de formigó del pont, per a marcar l'espai dels vehicles i salvaguardar al moviment dels vianants.

Aquest efecte en la plaça durarà, segons han informat al Campus d'Alcoi de la UPV, fins a finals del mes d'agost. Esperem i confiem que el dia 1 de setembre aquest tot resolt.

Per favor, tots els responsables de cursos, activitats, esdeveniments, etc. que se celebren en el període des del 26 de juny fins al 31 de juliol, ho tinguen en compte perquè avisen als alumnes, xiquets, etc.

La UPV entre les cent millors universitats del món
Segons el Global Rànquing of Academic Subjects.
El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs El CampusTec finalitza amb la presentació de treballs
Han participat en els tallers 49 alumnes durant dues setmanes.
La UPV entre les 50 millors universitats joves del món La UPV entre les 50 millors universitats joves del món
Segons un nou rànquing internacional publicat per la consultora Quacquarelli Symonds.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Inici classes curs 2017-18 Inici classes curs 2017-18
Consulta quan comencen les classes del curs acadèmic 2017/18.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Del 5 al 8 de setembre, ja pots realitzar la preinscripció.