Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura al trànsit de la plaça

Pel tall al tràfic del pont Sant Jordi del 26 de juny fins al 31 de juliol.

[ 21/06/2017 ]
Plaza de Ferrándiz i Carbonell amb el tràfic de pujada obert

A partir del dilluns 26 de juny es tallarà el tràfic en el pont Sant Jordi per a reformar-ho. Per a minimitzar l'efecte que aquest tall pot provocar en el moviment de la ciutat, s'obrirà al tràfic rodat la plaça Ferrándiz i Carbonell, només en sentit ascendent.

Per seguretat, s'instal·laran els bolardos de formigó del pont, per a marcar l'espai dels vehicles i salvaguardar al moviment dels vianants.

Aquest efecte en la plaça durarà, segons han informat al Campus d'Alcoi de la UPV, fins a finals del mes d'agost. Esperem i confiem que el dia 1 de setembre aquest tot resolt.

Per favor, tots els responsables de cursos, activitats, esdeveniments, etc. que se celebren en el període des del 26 de juny fins al 31 de juliol, ho tinguen en compte perquè avisen als alumnes, xiquets, etc.

Neuromàrqueting per a nous productes emocionals Neuromàrqueting per a nous productes emocionals
Experiment social per a L’Oreal.
Màster de Robòtica i Visió Artificial Màster de Robòtica i Visió Artificial
Resposta a la creixent demanda de professionals amb experiència en tots dos camps.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.