Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura al trànsit de la plaça

Pel tall al tràfic del pont Sant Jordi del 26 de juny fins al 31 de juliol.

[ 21/06/2017 ]
Plaza de Ferrándiz i Carbonell amb el tràfic de pujada obert

A partir del dilluns 26 de juny es tallarà el tràfic en el pont Sant Jordi per a reformar-ho. Per a minimitzar l'efecte que aquest tall pot provocar en el moviment de la ciutat, s'obrirà al tràfic rodat la plaça Ferrándiz i Carbonell, només en sentit ascendent.

Per seguretat, s'instal·laran els bolardos de formigó del pont, per a marcar l'espai dels vehicles i salvaguardar al moviment dels vianants.

Aquest efecte en la plaça durarà, segons han informat al Campus d'Alcoi de la UPV, fins a finals del mes d'agost. Esperem i confiem que el dia 1 de setembre aquest tot resolt.

Per favor, tots els responsables de cursos, activitats, esdeveniments, etc. que se celebren en el període des del 26 de juny fins al 31 de juliol, ho tinguen en compte perquè avisen als alumnes, xiquets, etc.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 3 de febrer de 2018 al Campus d'Alcoi.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2017-2018
A càrrec de D. Josep Duato Marín, amb el títol “Tecnologia informàtica: Hem tocat sostre o s'aveïna una gran revolució?”.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer de 2018.
Obertura Universitat Sènior 2017/18 Obertura Universitat Sènior 2017/18
Les classes van començar el pròxim 25 de setembre.
Jornades de Portes Obertes 2018-2019 Jornades de Portes Obertes 2018-2019
Per a pares i futurs alumnes el 14 d'abril de 2018.
VI  Edició Premis Emprenedors VI Edició Premis Emprenedors
Participa en els concursos per a emprenedors.