Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura al trànsit de la plaça

Pel tall al tràfic del pont Sant Jordi del 26 de juny fins al 31 de juliol.

[ 21/06/2017 ]
Plaza de Ferrándiz i Carbonell amb el tràfic de pujada obert

A partir del dilluns 26 de juny es tallarà el tràfic en el pont Sant Jordi per a reformar-ho. Per a minimitzar l'efecte que aquest tall pot provocar en el moviment de la ciutat, s'obrirà al tràfic rodat la plaça Ferrándiz i Carbonell, només en sentit ascendent.

Per seguretat, s'instal·laran els bolardos de formigó del pont, per a marcar l'espai dels vehicles i salvaguardar al moviment dels vianants.

Aquest efecte en la plaça durarà, segons han informat al Campus d'Alcoi de la UPV, fins a finals del mes d'agost. Esperem i confiem que el dia 1 de setembre aquest tot resolt.

Per favor, tots els responsables de cursos, activitats, esdeveniments, etc. que se celebren en el període des del 26 de juny fins al 31 de juliol, ho tinguen en compte perquè avisen als alumnes, xiquets, etc.

Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.