Campus d'Alcoi de la UPV

Finalitza la VII Edició del Campus PRAKTIKUM 2017

Amb la presentació dels treballs realitzats pels 13 alumnes participants.

[ 30/06/2017 ]
Participants en la VII edició del Campus Praktikum 2017

La Sala de Graus Roberto García Payá del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València, ha acollit aquest matí la presentació dels treballs realitzats pels 13 alumnes que han participat durant aquesta setmana en la VII Edició del Campus PRAKTIKUM, organitzat per l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA) de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Durant la setmana, els alumnes, que representen a IES d'Alcoi, Alacant, Muro, Ontinyent, Sant Vicent del Raspeig, Xixona i de la Vila Joiosa, han realitzat els treballs en els grups de recerca.

Presentació de treballs

Els treballs presentats, han versat sobre: l'Enginyeria Química com a resposta als problemes de l'aigua: disseny de processos, Supercondensadores, Tractament d aigües residuals mitjançant processos d'oxidació avançada: contaminants emergents i contaminants industrials.

Aquesta jornada final, ha conclòs amb la visita dels alumnes acompanyats pels seus pares i els tutors dels IES als diferents laboratoris on han realitzat els seus treballs, acabant la clausura del Campus PRAKTIKUM 2017 amb un vi d'honor per als assistents.

El VII Campus PRAKTIKUM EPSA ha de ser entès com un premi als alumnes/as que han destacat pel seu expedient i trajectòria acadèmica en els seus estudis de 1r de Batxillerat, i com un reconeixement per l'esforç, l'interès i la capacitat que hagen demostrat per la Ciència i la Tecnologia. En ell, els participants podran desenvolupar la seua vocació desenvolupant un projecte en vigor amb professors universitaris. La participació en PRAKTIKUM 2017 EPSA és gratuïta.

A través d'aquest programa es vol oferir a l'alumnat seleccionat l'oportunitat única de conèixer de primera mà i experimentar les diferents tasques i projectes que s'estan realitzant en l'àmbit de la titulació del GRAU EN ENGINYERIA QUÍMICA oferida en el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), de manera que els puga ser útil i clarificador per a la posterior elecció dels seus estudis superiors universitaris.

El programa consisteix que professors de l'EPSA acullen en els seus grups de recerca, durant una setmana, a un alumne/al fet que finalitze amb èxit 1r de Batxillerat en el present curs, amb la finalitat de que l'alumne/a realitze un projecte en aquest grup.

En el canal youtube del Campus d'Alcoi es poden veure els projectes presentats en aquesta edició:

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.