Campus d'Alcoi de la UPV

Finalitza la VII Edició del Campus PRAKTIKUM 2017

Amb la presentació dels treballs realitzats pels 13 alumnes participants.

[ 30/06/2017 ]
Participants en la VII edició del Campus Praktikum 2017

La Sala de Graus Roberto García Payá del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València, ha acollit aquest matí la presentació dels treballs realitzats pels 13 alumnes que han participat durant aquesta setmana en la VII Edició del Campus PRAKTIKUM, organitzat per l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA) de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Durant la setmana, els alumnes, que representen a IES d'Alcoi, Alacant, Muro, Ontinyent, Sant Vicent del Raspeig, Xixona i de la Vila Joiosa, han realitzat els treballs en els grups de recerca.

Presentació de treballs

Els treballs presentats, han versat sobre: l'Enginyeria Química com a resposta als problemes de l'aigua: disseny de processos, Supercondensadores, Tractament d aigües residuals mitjançant processos d'oxidació avançada: contaminants emergents i contaminants industrials.

Aquesta jornada final, ha conclòs amb la visita dels alumnes acompanyats pels seus pares i els tutors dels IES als diferents laboratoris on han realitzat els seus treballs, acabant la clausura del Campus PRAKTIKUM 2017 amb un vi d'honor per als assistents.

El VII Campus PRAKTIKUM EPSA ha de ser entès com un premi als alumnes/as que han destacat pel seu expedient i trajectòria acadèmica en els seus estudis de 1r de Batxillerat, i com un reconeixement per l'esforç, l'interès i la capacitat que hagen demostrat per la Ciència i la Tecnologia. En ell, els participants podran desenvolupar la seua vocació desenvolupant un projecte en vigor amb professors universitaris. La participació en PRAKTIKUM 2017 EPSA és gratuïta.

A través d'aquest programa es vol oferir a l'alumnat seleccionat l'oportunitat única de conèixer de primera mà i experimentar les diferents tasques i projectes que s'estan realitzant en l'àmbit de la titulació del GRAU EN ENGINYERIA QUÍMICA oferida en el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), de manera que els puga ser útil i clarificador per a la posterior elecció dels seus estudis superiors universitaris.

El programa consisteix que professors de l'EPSA acullen en els seus grups de recerca, durant una setmana, a un alumne/al fet que finalitze amb èxit 1r de Batxillerat en el present curs, amb la finalitat de que l'alumne/a realitze un projecte en aquest grup.

En el canal youtube del Campus d'Alcoi es poden veure els projectes presentats en aquesta edició:

Acte d'Obertura Universitat Sènior Acte d'Obertura Universitat Sènior
Dijous 21 de setembre a la Sala de Graus de Carbonell.
La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT La UPV guanya el concurs de robots humanoides CEABOT
Es tracta de la cinquena ocasió en els últims sis anys.
Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química Nou web de la Reial Societat Espanyola de Química
De la secció territorial d'Alacant.
Promoure de l'ús del valencià Promoure de l'ús del valencià
En la docència, la recerca i la vida universitària en general.
Cridada Erasmus 2017-2018 Cridada Erasmus 2017-2018
Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.
Alstom Talent Energy Alstom Talent Energy
Iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional pels recentment titulats.
Beques Ford 2017/18 Beques Ford 2017/18
74 beques per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.